Bent u op zoek naar een wielrennen logo voor uw club? Hier vindt u een mooi logo voor een heel spotgoedkope prijs. Onze designers zijn echte deskundigen en leveren vakkundige sportlogo’s. Zij creëren een geheel gepersonaliseerd wielrennen logo.
Daarom kiest u voor een wielrennen logo bij 15 euro logo’s!
Wilt u graag een wielrennen logo? Wij zijn hét bedrijf voor logo ontwerp. Onze designers hebben jarenlange ervaring met het maken van allerlei sport logo’s. Ze zijn gespecialiseerd in het maken van logo’s ontwikkelen voor sportscholen, sportclubs en fabrikanten die sportproducten maken.
Onze designers houden rekening met al uw wensen. Ook komt de identiteit van uw bedrijf, club of instelling naar voren. Het resultaat is een vakkundig en smaakvol logo tegen een aantrekkelijke prijs.
Deze voorbeelden van wielrennen logo’s vonden wij via het internet:
Onze pakketten
U heeft bij 15 euro logo’s de keuze uit diverse pakketten voor het design van uw logo. Wilt u uw logo alleen op uw website of bovendien op uw drukwerk gebruiken? Wilt u één logo of misschien talloze logo’s? Hoe vaak u het logo kunt bijstellen, hangt van het pakket af.
Kies het pakket wat bij uw verlangens en uw budget past. Er zijn slechts liefst 6 pakketten, dus het ideale pakket voor uw situatie zit er steevast bij!
Bekijk al onze prijzen en pakketten.
Zo bedenkt u een effectief wielrennen logo
Het is praktisch om van te voren te bepalen hoe uw wielrennen logo er ongeveer uit moet komen te zien. Een logo is uw visitekaartje. Mensen krijgen een eerste impressie van uw club of bedrijf via uw logo. Zorg dat dat een positieve impressie is.
Bij het bedenken van een adequaat wielrennen logo is het van belang om de volgende vragen te beantwoorden:
- Wat voor een logo laat zien waar mijn bedrijf of organisatie voor staat? Welke elementen omtrent wielrennen wil ik in het logo naar voren laten komen? Denk bijvoorbeeld aan het gevoel dat de sport op roept.
- Welke lettertypen en kleuren helpen om mijn boodschap over te brengen?
- Wat voor een logo spreekt mijn beoogde doelgroep aan?
We hebben een aantal tips voor u die helpen om wielrennen logo te bedenken.
Opdoen van inspiratie
Welke logo’s bestaan er op het terrein van een wielrennen logo? Kijk op het internet. Daar zijn vele logo’s te vinden. Zo doet u ideeën op wat betreft hoe u uw logo wilt vormgeven.
Hou het eenvoudig
Een simpel logo wordt gemakkelijker herkend dan een complex logo. De meest effectieve logo’s hebben iets onverwachts en unieks, zonder dat het logo ingewikkeld is.
Welke kleuren?
Wilt u een logo in zwart en wit of in kleur ? Welke kleuren wilt u gebruiken? Bepaalde kleuren brengen bepaalde associaties met zich mee. Rood is bijvoorbeeld de kleur van liefde en hartstocht.
Denk vanuit de consument
De reactie van uw klanten beslist of uw logo succesvol is of niet. Het is bovenal belangrijk om na te gaan waar uw klant aan denkt bij uw artikel of dienst. Wat associeert uw klant met wielrennen?
Woordmerken en beeldmerken
U heeft de keuze uit een woordmerk logo, beeldmerk logo of een combinatie daarvan. Hieronder leggen we uit wat een beeldmerk en wat woordmerk is.
Beeldmerk logo
Een beeldmerk logo bestaat alleen uit een vorm, een icoon of een symbool. Kies voor een beeldmerk logo als de vorm, het icoon of het symbool wat u verzonnen heeft duidelijk aangeeft waar uw dienst of product voor staat. Het is vooral praktisch om gebruik te ontwikkelen van een beeldmerk logo als uw doelgroep al bekend met u is.
Woordmerk
Bij een woordmerk wordt er alleen gebruik gemaakt van letters. Het lettertype wat u kiest, is erg cruciaal. Bij veel gebruikte woorden kunt u een creatief en apart lettertype gebruiken. Uw klanten zullen het woord namelijk snel herkennen. Bij woorden die minder vaak voorkomen is een simpel lettertype doeltreffender. Het gebruik van talrijke lettertypes is over het algemeen af te raden.
Bij een woordmerk logo zijn de kleuren heel cruciaal. Kies bijvoorbeeld voor een contrasterende achtergrond kleur, waardoor de letter eruit springen. Gebruik niet al te veel kleuren. In sommige gevallen werkt het gebruik van veel kleuren. Kijk bijvoorbeeld naar het logo van Ebay.
Combinatie
Kies voor een combinatie van een woord- en een beeldlogo als de naam van uw bedrijf niks vertelt over uw product of dienst, als uw naam niet onderscheidend genoeg is of als u nog meer naamsbekendheid wilt krijgen. Door woord en beeld met elkaar te verbinden maakt uw logo direct duidelijk waar uw bedrijf voor staat en welk artikel of dienst u levert.
Welke lettertypen zijn geschikt voor mijn wielrennen logo?
Het lettertype dat u kies voor uw wielrennen logo beslist voor een groot deel bovendien de uitstraling van het logo. Elk lettertype brengt weer andere gevoelens bij uw klanten naar boven. Het is dus belangrijk om te kiezen voor een lettertype dat past bij uw bedrijf of club. Wilt u bijvoorbeeld voor een modieus, conventioneel, stoer of juist elegant lettertype.
Er zijn een aantal lettertypes die vaak benut worden voor logo’s, omdat ze daar uiterst geschikt voor zijn:
- Century Gothic
- Impact
- Tahoma
- Eras
- Gill Sans Ultra Bold
- Agency FB
Welke kleuren kies ik voor mijn logo?
Wilt u graag kleuren in uw wielrennen logo gebruiken, maar weet u niet wat voor een kleuren? Dit zijn de meest voorkomende kleuren en hun betekenis:
Rood
Deze kleur impliceert hartstocht, energie, gevaar en geweld. Rood wordt ook verbonden met warmte en hitte. Voor sport logo’s is rood een uitstekende kleur, omdat een logo door rood er dynamischer uitziet.
Oranje
Oranje is de kleur van innovatie en progressie. Het staat bovendien voor Nederland, voor jeugd, plezier, energie en warmte. Net zoals rood is oranje een fantastische kleur voor een sport logo.
Geel
Geel is een kleur waar u mee op moet passen. Het heeft goede associaties zoals zonlicht, slechts ook negatieve associaties zoals lafheid. In veel waarschuwingstekens wordt ook gebruik gemaakt van geel, omdat geel ook de kleur is van voorzichtigheid.
Groen
Groen is met name de kleur van milieuvriendelijkheid. Merken van biologische producten vormgeven bijvoorbeeld veel gebruik van de kleur groen. Groen staat bovendien voor groei.
Blauw
Deze kleur wordt veel benut in de financiële wereld. Het impliceert namelijk betrouwbaarheid, professionaliteit en rust. Blauw staat bovendien voor succes en autoriteit. Vandaar dat de politie bijvoorbeeld gebruik maakt van blauw.
Zwart
Een kleur met twee zeer verschillende betekenissen. Aan de éne kant impliceert zwart sterkte en elegantie, aan de andere kant dood en criminaliteit (bijvoorbeeld: de zwarte markt). Zwart vormt een sterk contrast met de meeste andere kleuren.
Wit
Wit is vooral de kleur van onbedorvenheid, zuiverheid en soberheid. Wit wordt vaak benut als contrast- of achtergrondkleur. Als een logo te veel wit heeft, kan het leeg lijken.
Paars
Vroeger was het zeer duur om deze kleur te maken. Nog steeds wordt paars verbonden met luxe en rijkdom, slechts ook met mysterie en magie. Paars staat ook voor creativiteit.
Bruin
Bruin betekent geborgenheid, structuur en bescherming. Gebruik bruin bovendien in uw logo als zwart te heftig is.
Roze
Een zachtere versie van rood. Roze staat voor vrouwelijkheid, liefde en medeleven. Bovenal de bedrijven die producten voor vrouwen vormgeven, gebruiken roze in hun logo.
Ons bedrijf
Wij hebben veel ervaring in het creëren van diverse logo’s. 15 Euro Logo’s maakt bovenal logo’s voor beginnende ondernemingen. Wij helpen ook graag bestaande bedrijven die hun logo willen laten herontwerpen of een nieuw logo verlangen.
Wilt u een logo dat de waarden van uw bedrijf repensenteert? Onze ervaren en creatieve grafische designers creëren een logo voor u dat aan al uw verlangens voldoet. Onze ontwerpers zijn veelzijdig. Ze ontwerpen verscheidene unieke logo’s voor bedrijven uit veel velerlei branches. Uw logo wordt ontwikkeld tegen een uiterst aantrekkelijk prijs in slechts 72 uur.
Wij luisteren exact naar uw behoeften en verlangens. Op die manier zorgen we ervoor dat uw logo aan al uw verwachtingen voldoen. De combinatie van uw aanwijzingen en het creatieve brein van onze maken resulteert in een logo dat de identiteit en het imago van uw bedrijf uitdraagt.
15 Euro Logo’s laat geheid tevreden klanten achter. Het bewijs? Onze referenties!
Zo neemt u contact met 15 Euro Logo’s op
Heeft u vragen over een wielrennen logo? Neem contact met ons op! Wij beantwoorden met vreugde al uw vragen.
Ons email-adres is info@15eurologos.nl. U krijgt binnen (circa) 24 uur antwoord op uw vragen.