Mooi triathlon logo vanaf maar 15 euro!

Bent u op zoek naar een triathlon logo voor uw club? Hier vindt u een fantastisch logo voor een uitermate goedkope prijs. Onze designers zijn echte specialisten en leveren bekwame sportlogo’s. Zij creëren een helemaal gepersonaliseerd triathlon logo.

Daarom kiest u voor een triathlon logo bij 15 euro logo’s!

Wilt u graag een triathlon logo? Wij zijn hét bedrijf voor logo ontwerp. Onze designers hebben jarenlange ervaring met het produceren van allerlei sport logo’s. Ze zijn gespecialiseerd in het creëren van logo’s ontwerpen voor sportscholen, sportclubs en ondernemers die sportproducten maken.

Onze designers houden rekening met al uw verlangens. Ook komt de identiteit van uw bedrijf, vereniging of instelling naar voren. Het resultaat is een professioneel en stijlvol logo tegen een goedkope prijs.

Deze voorbeelden van triathlon logo’s vonden wij via het internet:

voorbeeld van een triathlon logo voorbeeld triathlon logo

triathlon logo logo triathlon

Onze pakketten

U heeft bij 15 euro logo’s de keuze uit verscheidene pakketten voor het design van uw logo. Wilt u uw logo alleen op uw site of ook op uw drukwerk gebruiken? Wilt u één logo of misschien meerdere logo’s? Hoe vaak u het logo kunt bijstellen, hangt van het pakket af.

Kies het pakket wat bij uw wensen en uw budget past. Er zijn maar liefst 6 pakketten, dus het ideale pakket voor uw situatie zit er gegarandeerd bij!

Bekijk al onze prijzen en pakketten.

Zo verzint u een adequaat triathlon logo

Het is handig om van te voren te bepalen hoe uw triathlon logo er ruwweg uit moet komen te zien. Een logo is uw visitekaartje. Mensen krijgen een eerste impressie van uw vereniging of bedrijf via uw logo. Zorg dat dat een positieve indruk is.

Bij het verzinnen van een efficiënt triathlon logo is het van belang om de volgende vragen te beantwoorden:

  1. Welke lettertypen en kleuren helpen om mijn boodschap over te brengen?
  2. Wat voor een logo spreekt mijn beoogde doelgroep aan?
  3. Wat voor een logo laat zien waar mijn bedrijf of organisatie voor staat? Welke elementen omtrent triathlon wil ik in het logo naar voren laten komen? Denk bijvoorbeeld aan het gevoel dat de sport op roept.

We hebben een aantal tips voor u die helpen om triathlon logo te verzinnen.

Opdoen van inspiratie

Welke logo’s bestaan er op het gebied van een triathlon logo? Kijk op het internet. Daar zijn meerdere logo’s te vinden. Zo doet u ideeën op wat betreft hoe u uw logo wilt vormgeven.

Hou het simpel

Een simpel logo wordt makkelijker herkend dan een ingewikkeld logo. De meest doeltreffende logo’s hebben iets onverwachts en bijzonders, zonder dat het logo ingewikkeld is.

Welke kleuren?

Wilt u een logo in zwart en wit of in kleur ? Welke kleuren wilt u gebruiken? Bepaalde kleuren brengen bepaalde associaties met zich mee. Rood is bijvoorbeeld de kleur van liefde en passie.

Denk vanuit de consument

De respons van uw consumenten beslist of uw logo geslaagd is of niet. Het is hoofdzakelijk belangrijk om na te gaan waar uw klant aan denkt bij uw product of dienst. Wat associeert uw klant met triathlon?

Woordmerken en beeldmerken

U heeft de keuze uit een woordmerk logo, beeldmerk logo of een combinatie daarvan. Hieronder leggen we uit wat een beeldmerk en wat woordmerk is.

Beeldmerk logo

Een beeldmerk logo bestaat alleen uit een vorm, een icoon of een symbool. Kies voor een beeldmerk logo als de vorm, het icoon of het symbool wat u verzonnen heeft duidelijk aangeeft waar uw dienst of product voor staat. Het is bovenal slim om gebruik te produceren van een beeldmerk logo als uw doelgroep al bekend met u is.

Woordmerk

Bij een woordmerk wordt er alleen gebruik gemaakt van letters. Het lettertype wat u kiest, is erg belangrijk. Bij veel gebruikte woorden kunt u een creatief en origineel lettertype gebruiken. Uw consumenten zullen het woord namelijk snel herkennen. Bij woorden die minder vaak voorkomen is een simpel lettertype adequater. Het gebruik van vele lettertypes is over het algemeen af te raden.

Bij een woordmerk logo zijn de kleuren zeer belangrijk. Kies bijvoorbeeld voor een contrasterende achtergrond kleur, waardoor de letter eruit springen. Gebruik niet al te veel kleuren. In sommige situaties werkt het gebruik van veel kleuren. Kijk bijvoorbeeld naar het logo van Ebay.

Combinatie

Kies voor een combinatie van een woord- en een beeldlogo als de naam van uw bedrijf niks vertelt over uw artikel of dienst, als uw naam niet kermerkend genoeg is of als u nog meer naamsbekendheid wilt krijgen. Door woord en beeld met elkaar te verbinden maakt uw logo direct duidelijk waar uw bedrijf voor staat en welk product of dienst u aanbiedt.

Welke lettertypen zijn geschikt voor mijn triathlon logo?

Het lettertype dat u kies voor uw triathlon logo beslist voor een ruim deel bovendien de look van het logo. Elk lettertype brengt weer andere gevoelens bij uw klanten naar boven. Het is dus cruciaal om te kiezen voor een lettertype dat past bij uw bedrijf of club. Wilt u bijvoorbeeld voor een modieus, klassiek, stoer of juist stijlvol lettertype.

Er zijn een aantal lettertypes die vaak benut worden voor logo’s, omdat ze daar enorm geschikt voor zijn:

  • Gill Sans Ultra Bold
  • Impact
  • Agency FB
  • Eras
  • Century Gothic
  • Tahoma

Welke kleuren kies ik voor mijn logo?

Wilt u graag kleuren in uw triathlon logo gebruiken, slechts weet u niet wat voor een kleuren? Dit zijn de meest gebruikte kleuren en hun betekenis:

Rood

Deze kleur impliceert hartstocht, energie, risico en agressie. Rood wordt ook geassocieerd met warmte en hitte. Voor sport logo’s is rood een fantastische kleur, omdat een logo door rood er dynamischer uitziet.

Oranje

Oranje is de kleur van ontwikkeling en vooruitstrevendheid. Het staat bovendien voor Holland, voor jeugdigheid, plezier, energie en warmte. Net zoals rood is oranje een geweldige kleur voor een sport logo.

Geel

Geel is een kleur waar u mee op moet passen. Het heeft goede associaties zoals zonlicht, slechts bovendien negatieve associaties zoals lafheid. In veel waarschuwingstekens wordt ook gebruik gemaakt van geel, omdat geel ook de kleur is van behoedzaamheid.

Groen

Groen is vooral de kleur van milieuvriendelijkheid. Merken van biologische artikelen vormgeven bijvoorbeeld veel gebruik van de kleur groen. Groen staat bovendien voor progressie.

Blauw

Deze kleur wordt veel benut in de financiële wereld. Het impliceert namelijk oprechtheid, professionaliteit en rust. Blauw staat ook voor succes en autoriteit. Vandaar dat de politie bijvoorbeeld gebruik maakt van blauw.

Zwart

Een kleur met twee zeer diverse betekenissen. Aan de éne kant impliceert zwart kracht en gratie, aan de andere kant dood en criminaliteit (bijvoorbeeld: de zwarte markt). Zwart vormt een sterk contrast met de meeste andere kleuren.

Wit

Wit is bovenal de kleur van puurheid, zuiverheid en eenvoud. Wit wordt vaak benut als contrast- of achtergrondkleur. Als een logo te veel wit heeft, kan het leeg lijken.

Paars

Vroeger was het heel duur om deze kleur te produceren. Nog steeds wordt paars geassocieerd met luxe en rijkdom, maar bovendien met mysterie en magie. Paars staat ook voor creativiteit.

Bruin

Bruin betekent geborgenheid, structuur en bescherming. Gebruik bruin bovendien in uw logo als zwart te heftig is.

Roze

Een zachtere versie van rood. Roze staat voor vrouwelijkheid, liefde en medeleven. Vooral de bedrijven die artikelen voor vrouwen maken, gebruiken roze in hun logo.

Ons bedrijf

Wij hebben veel ervaring in het creëren van allerlei logo’s. 15 Euro Logo’s maakt met name logo’s voor beginnende bedrijven. Wij helpen ook graag bestaande bedrijven die hun logo willen laten herdesignen of een nieuw logo verlangen.

Wilt u een logo dat de waarden van uw bedrijf repensenteert? Onze ervaren en creatieve grafische ontwerpers maken een logo voor u dat aan al uw verlangens voldoet. Onze ontwerpers zijn veelzijdig. Ze maken diverse unieke logo’s voor bedrijven uit veel diverse branches. Uw logo wordt ontwikkeld tegen een uiterst aantrekkelijk prijs in maar 72 uur.

Wij luisteren exact naar uw behoeften en wensen. Op die manier zorgen we ervoor dat uw logo aan al uw verwachtingen voldoen. De combinatie van uw aanwijzingen en het originele brein van onze ontwerpen resulteert in een logo dat de identiteit en het imago van uw bedrijf repensenteert.

15 Euro Logo’s laat steevast tevreden klanten achter. Het bewijs? Onze referenties!

Zo neemt u contact met 15 Euro Logo’s op

Heeft u vragen over een triathlon logo? Neem contact met ons op! Wij beantwoorden met vreugde al uw vragen.

Ons email-adres is info@15eurologos.nl. U krijgt binnen (circa) 24 uur antwoord op uw vragen.