Tegelzetter Logo Al Vanaf 15 Euro!
Als tegelzetter moet u ervoor zorgen dat de tegels aan de wanden of vloeren op de juiste manier worden aangebracht. Om uw bedrijf te promoten heeft u een geschikt logo nodig. Een tegelzetter logo dat u promoot naar de buitenwereld toe.
Een logo is als het ware het gezicht van uw bedrijf. Uw logo en uw bedrijfsnaam vormen samen het herkenningspunt van uw bedrijf. U wordt veel gemakkelijker herkent. Een logo moet daarom erg effectief zijn. Het heeft namelijk veel invloed op uw bedrijf.
Vanaf slechts €15,- ontvangt u al een origineel tegelzetter logo dat past bij uw tegelzetter bedrijf. Een logo dat past bij uw organisatie en een logo dat voldoet aan uw wensen, verwachtingen en eisen. Onze grafische designers staan klaar om uw ideale logo te realiseren.
Een logo moet worden herkent. Veel voorkomende elementen zorgen ervoor dat iemand weet met wat voor bedrijf iemand te maken heeft. De meest voorkomende elementen bij logo tegelzetter zijn de volgende.
- een tegelzetter
- tegels
- bedrijfsnaam en -slogan bij het logo
- blauwtinten
Wilt u graag andere elementen in uw logo verwerken, of wilt u een van de bovengenoemde elementen in uw logo hebben. Dan bent u daar uiteraard helemaal vrij in. Alle combinaties zijn mogelijk. Laat uw fantasie daarom gerust de vrije loop.
Tegelzetter Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar tegelzetter logo voorbeelden
Wij adviseren u echter wel om duidelijk te houden dat het om een tegelzetter logo gaat. Op die manier ontstaat er namelijk geen verwarring bij de doelgroep. Daarnaast is het belangrijk dat uw logo ander is dan dat van uw concurrenten.
Onze grafische designers staan klaar om u te ondersteunen bij het ontwikkelen van uw tegelzetter logo. U heeft de keuze uit allerlei pakketten. Ieder pakket biedt andere mogelijkheden. Welk pakket het beste bij u past, hangt van uw verwachtingen af. De volgende pakketten zijn mogelijk.
- Basispakket voor €15,-
- Luxe pakket voor €35,-
- VIP pakket voor €55,-
- VIP Extra Snel voor €75,-
- VIP3 voor €125,-
- VIP5 voor €165,-
Bekijk snel de pakketten om te weten welk pakket het beste bij u past.
Klik hier om uw eigen tegelzetter logo te bestellen !
Adviezen voor het Construeren van Uw Logo
Hoeksteen voor Uw Huisstijl
Uw tegelzetter logo moet zo vormgegeven worden dat het als uitgangspunt kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en harmonie in al uw mededelingen met uw bezoekers en leads. Dus in uw brieven en proposities, maar ook in uw advertenties, uw brieven en op uw drukwerk. Ditzelfde verhoogt de beroepsmatige look en feel van uw onderneming in aanzienlijke mate. Het logo tegelzetter is bepalend in deze stijl. Houd hier rekening mee onder het creëren van uw bedrijf logo.
Een logo is uitzonderlijk important. In één keer moeten klanten van uw website en uw Facebook page kunnen bekijken waar uw handelsbedrijf voor staat. Een effectief tegelzetter logo laat ditzelfde bekijken en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw onderneming. Maar wat is nu beslissend onder het bedenken van een bedrijf logo?
3 Basissoorten Beeldmerken
Symbolische Beeldmerken en Plaatjes
En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gevreten is? Dat omvat: “De machthebber van ditzelfde apparaat is een kunstenaar, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel in principe te tekenen met een notebook of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. In die mate zijn het embleem, de naam en het merk al gekoppeld.
Een bedrijfslogo wat uitsluitend uit een pictogram bestaat, is als het embleem van een artikel. Dit kan exceptioneel terk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg behelst: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een benzinepomp van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze formuleringen onnodig geworden.
Combinatie van Icoontjes en Bewoordingen of Bewoording
MacDonalds hanteert overeenkomstige kleuren als Shell. Een belangrijke gele M met daarin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een symbolische bewerking van een topless meermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het artikel: Starbucks Coffee.
Ofschoon er miljoenen logos bestaan, kunnen we ieder van deze logos in een van onderstaande categorieën plaatsen.
Woordlogos
Niet voor niets is typografie een populaire specialisatie onder grafisch vormgevers. Een gevierd voorbeeld is het embleem van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het product in een stabiel lettertype, maar veelvoudig in additionele tinten en met diverse achtergronden.
Woordlogos bestaan veelvoudig alleen uit de bedrijfsnaam van het product. Weleens treedt er ook nog een leus onder. Saai en slaapverwekkend? Daarentegen: er zijn rond de duizend verschillenden lettertypen die uw beeldmerk net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten opspringen.
Betekenis van het Geschikte Lettertype
Zo is er een lettertype voor alle winkelbedrijf. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw eigen, unieke lettertype laten creëeren!
Geel
Geel is een opgewekte, feestelijke kleur. Heel kwalitatief voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook no-nonsense aanbieder die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Wel of Geen Bedrijf logo met een Tagline?
Een correcte slagzin is veel geld waard. Het is als een magische formule die bezoekers binnensleept: een geschikte tekstschrijver is zijn platina dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze tagline ook op het bedrijfslogo? Denk er perfect over na waar u het logo voor wilt gebruiken. De kreet mag natuurlijkerwijs op het bedrijfslogo als het hanteert wordt voor uw webpagina, flyers, adWords en Facebook advertenties.
Uw bedrijfslogo Afstemmen voor de Feestdagen
Uw tegelzetter logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van kronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een extra tactiek om te communiceren met uw bezoekers en sales leads.
Welke Tinten in uw Tegelzetter logo?
Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een logo tegelzetter kan heel uitstekend alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om ditzelfde embleem dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige kleuren in een embleem zijn de oorspronkelijke tinten. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op aanzienlijke afstand hiervan komen de bijkomende tinten. Ditzelfde zijn de kleuren die gemengd zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gemixt worden. Wijk als enige in afwijkende gevallen van dit schema af en bedenk: de uitzondering bevestigt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een stellige agressie van uit, dus pas dit exact toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al 100 jaar met veel voorspoed!
Blauw
Blauw is de meest commerciële kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijfsvoering. Relateer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.
Duidelijkheid op Smartphones en Tablets
Het beeldmerk is nog steeds te herkennen doordat het in een gelijke stijl blijft. Geschikter gesteld: het is nog steeds hetzelfde beeldmerk, maar een extra editie. Daarom is het belangrijk dat al deze editie van hetzelfde beginontwerp geschetst worden.
Secundaire tinten
Paars is artistiek, oranje straalt levenslust uit, en groenbelichaamthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd passend, maar kijk uit met het combineren met de aanvullende kleur. Ditzelfde valt veel voorkomend niet bruikbaar uit. De additieve kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Vanzelfsprekend is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze herhaaldelijk bekijken door het logo van dat product zichtbaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk handelsmerk heeft een sterk bedrijf logo. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo goed voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw artikel kunnen identificeren!