Een gloednieuw logo voor uw tandartspraktijk
Om uw tandartspraktijk te promoten is het belangrijk om een fris en opvallend logo te hebben. Een logo is het gezicht naar de buitenwereld toe. Het is daarom belangrijk om er voor te zorgen dat mensen uw praktijk onthouden. Daarvoor is een uniek en verfrissend logo nodig.
Er zijn een aantal veel voorkomende aspecten in een tandarts logo. Deze elementen hoeven niet perse afgezaagd te zijn. Wanneer u de elementen op een unieke en creatieve manier in uw logo verwerkt. De elementen waar we het dan over hebben zijn de volgende:
- Een tand of kies
- De kleur blauw
- De naam van de tandartspraktijk in het logo
Laat uw creativiteit de vrije loop en ontwikkel een origineel tandarts logo. Wilt u een logo zonder de veelvoorkomende elementen, zorg er dan wel voor dat de klant weet wat voor praktijk het is. Wilt het u maar niet lukken om een origineel logo te ontwikkelen? Neem dan contact met ons op.
Tandartspraktijk logo voorbeelden
Onze grafische designers staan voor u klaar. Wij ontwikkelen het logo handgemaakt en perfectioneren het logo met de computer. De logo’s worden met zorg gemaakt. U geeft uw wensen en eisen aan en wij creëren het logo voor u. Toch nog niet helemaal naar wens? Afhankelijk van uw pakket heeft u de mogelijkheid om verschillende keren het logo aan te passen.
U heeft de keuze uit de volgende pakketten:
- Basis pakket, u ontvangt binnen 7 werkdagen uw logo tandartspraktijk. U heeft geen wijzigingsmogelijkheden
- Luxe pakket, u ontvangt binnen 3 werkdagen een logo tandartspraktijk. U heeft 2 wijzigingsmogelijkheden
- VIP pakket, u ontvangt binnen 3 werkdagen uw logo tandartspraktijk. De aanpassingsmogelijkheden zijn oneindig
- VIP Extra Snel, u ontvangt binnen 1 werkdag een logo tandartspraktijk. U heeft onbeperkte wijzingsmogelijkheden
- VIP 3, u ontvangt binnen 3 werkdagen 3 logo’s. De aanpassingsmogelijkheden zijn oneindig
- VIP 5, u ontvangt 5 logo’s binnen 3 werkdagen. Uw wijzigingsmogelijkheden zijn onbeperkt
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo tandarts te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen tandartspraktijk logo te bestellen !
Trucs voor het Creëeren van Uw Tandarts Logo
Wel of Geen Logo met een Leus?
Een bruikbare kreet is geld waard. Het is als een magische aanpak die bezoekers binnenhaalt: een fijne copywriter is zijn veel geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze leus ook op het embleem van uw tandarts logo? Denk er kwalitatief over na waar u het embleem voor wilt gebruiken. De leus mag uiteraard op het bedrijfslogo als het gebruikt wordt voor uw webpagina, pamfletten, adWords en Facebook advertenties.
3 Basissoorten Logos
Alhoewel er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we ieder van deze bedrijfslogos in een van onderste categorieën plaatsen.
Combinatie van Pictogrammen en Bewoording of Bewoording
MacDonalds utiliseert dezelfde tinten als Shell. Een grote gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een symbolische uitvoering van een topless zeemeermin in een rondje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het artikel: Starbucks Coffee.
Beeld Beeldmerken en Iconen
Een bedrijfslogo wat als enige uit een icoon bestaat, is als het embleem van een handelsmerk. Dit kan ongekend krachtig zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de snelweg behelst: “Daarmee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze letters nodeloos geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gevreten is? Dat behelst: “De machthebber van ditzelfde toestel is een ontwerper, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te ontwerp met een notebook of een telefoontoestel? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Dermate zijn het bedrijfslogo, de bedrijfsnaam en het product al gekoppeld.
Woordlogos
Woordlogos bestaan veelvoudig uitsluitend uit de bedrijfsnaam van het handelsbedrijf. Incidenteel begeeft er ook nog een tagline bij. Doorsnee en weinig inspirerend? Integendeel: er zijn rond de duizend vormen lettertypen die uw embleem net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten ontploffen.
Niet voor niets is typografie een gewilde specialisatie onder grafisch makers. Een gerenommeerd voorbeeld is het bedrijf logo van Google. Dit is de bedrijfsnaam van het organisatie in een vast lettertype, maar dikwijls in additionele kleuren en met verscheidene achtergronden.
Belangrijkheid van het Goede Lettertype
Een stevig, zwaar lettertype is ferm en ferm. Besluit dat dus niet voor het logo van een balletschool of een tandartspraktijk logo. Een “handgeschreven” lettertype met modieus, huppelende formulering is hier plenty beter voor. Heeft u een schadeherstel merk? Er zijn lettertypen waarvan de tekst half omwentelen en chaotisch gerangschikt zijn.
Variëren op Uw Bedrijf logo
Het pluspunt van een normaal embleem is dat er perfect mee te variëren valt. Google diversifieert non-stop met de letterkleuren en met diverse achtergronden. Voor ieder festijn past Google zijn embleem aan, terwijl het embleem – door de eenvoudigheid – nog steedstypischis. Apple kan ook zonder hindernissen de kleuren van zijn embleem aanpassen. Het blijft herkenbaar.
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze dikwijls aanschouwen door het embleem van dat bedrijf zichtbaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten bewonderen wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk logo. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo gepast voor minder bekende merken. Zorg dat mensen zichzelf ook met uw artikel kunnen identificeren!
Welke Tinten in uw Beeldmerk?
Kleur hoeft niet in een tandartspraktijk logo. Een bedrijf logo kan heel effectief enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om dit logo tandarts dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen tinten in een bedrijfslogo zijn de hoofd kleuren. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op ruime afstand hiervan arriveren de bijkomende tinten. Dit zijn de kleuren die samengevoegd zijn van de primaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk uitsluitend in afwijkende gevallen van dit programma af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een ontegenzeggelijke geweldadigheid van uit, dus pas dit nauwkeurig toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al honderd jaar met aanzienlijk geluk!
Blauw
Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima rijmt met no-nonsense dienstverlening. Verenig blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen. Deze kleur werkt uiterst goed bij tandarts logo’s.
Uw Logo Vermaken
Uw merk vervormt, en uw beeldmerk verandert mee. Normaal doen! Uw logo weerspiegelt uw product!
Minder bekende kleuren
Paars is fantasievol, oranje straalt levenslust uit, en groen begeeft voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd kwalitatief, maar kijk uit met het samenvoegen met de supplementaire kleur. Ditzelfde valt veel voorkomend niet passend uit. De supplementaire kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Zeker is dit ook een kwestie van smaak.
Geel
Geel is een feestelijke, gelukkige kleur. Heel passend voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige aanbieder die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Een bedrijf logo is uitzonderlijk belangrijk. In één keer moeten consumenten van uw webpagina en uw Facebook pagina kunnen zien waar uw bedrijf voor begeeft. Een goed bedrijf logo laat ditzelfde aanschouwen en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw organisatie. Maar wat is nu belangrijk onder het ontwerp van een logo?