Uitmuntend sumo logo vanaf maar 15 euro!

Bent u op zoek naar een sumo logo voor uw vereniging? Hier vindt u een subliem logo voor een zeer spotgoedkope prijs. Onze designers zijn echte vakmensen en leveren bekwame sportlogo’s. Zij creëren een volledig gepersonaliseerd sumo logo.

Daarom kiest u voor een sumo logo bij 15 euro logo’s!

Wilt u graag een sumo logo? Wij zijn hét bedrijf voor logo ontwerp. Onze ontwerpers hebben jarenlange ervaring met het produceren van diverse sport logo’s. Ze zijn gespecialiseerd in het creëren van logo’s maken voor sportscholen, sportverenigingen en fabrikanten die sportartikelen maken.

Onze designers houden rekening met al uw wensen. Ook komt de identiteit van uw bedrijf, club of organisatie naar voren. Het resultaat is een vakkundig en stijlvol logo tegen een lage prijs.

Bij ons geniet u van al deze pluspunten:

  • Jarenlange ervaring op het terrein van sport logo’s
  • Een volledig gepersonaliseerd logo vanaf 15 euro
  • De keuze uit verscheidene pakketten
  • Bekwame en creatieve ontwerpers
  • Binnen 72 uur beschikt u over het sumo logo
  • Vriendelijke werknemers

Deze voorbeelden van sumo logo’s vonden wij via het internet:

Sumo logo 3Sumo logo 1Sumo logo 2

 

Onze pakketten

U heeft bij 15 euro logo’s de keuze uit velerlei pakketten voor het ontwerp van uw logo. Wilt u uw logo alleen op uw site of ook op uw drukwerk gebruiken? Wilt u één logo of misschien talrijke logo’s? Hoe vaak u het logo kunt aanpassen, hangt van het pakket af.

Kies het pakket wat bij uw wensen en uw budget past. Er zijn maar liefst 6 pakketten, dus het ideale pakket voor uw situatie zit er absoluut bij!

Bekijk al onze prijzen en pakketten.

Zo bedenkt u een effectief sumo logo

Het is handig om van te voren te bepalen hoe uw sumo logo er ongeveer uit moet komen te zien. Een logo is uw visitekaartje. Mensen krijgen een eerste impressie van uw club of bedrijf via uw logo. Zorg dat dat een positieve impressie is.

Bij het bedenken van een adequaat sumo logo is het van belang om de volgende vragen te beantwoorden:

  1. Wat voor een logo spreekt mijn beoogde doelgroep aan?
  2. Wat voor een logo laat zien waar mijn bedrijf of instelling voor staat? Welke elementen omtrent sumo wil ik in het logo naar voren laten komen? Denk bijvoorbeeld aan het gevoel dat de sport op roept.
  3. Welke lettertypen en kleuren helpen om mijn boodschap over te brengen?

We hebben een aantal tips voor u die helpen om sumo logo te bedenken.

Opdoen van inspiratie

Welke logo’s bestaan er op het gebied van een sumo logo? Kijk op het internet. Daar zijn meerdere logo’s te vinden. Zo doet u ideeën op wat betreft hoe u uw logo wilt vormgeven.

Hou het simpel

Een eenvoudig logo wordt gemakkelijker herkend dan een complex logo. De meest adequate logo’s hebben iets onverwachts en bijzonders, zonder dat het logo gecompliceerd is.

Welke kleuren?

Wilt u een logo in zwart en wit of in kleur ? Welke kleuren wilt u gebruiken? Bepaalde kleuren brengen bepaalde associaties met zich mee. Rood is bijvoorbeeld de kleur van liefde en passie.

Denk vanuit de klant

De respons van uw klanten bepaalt of uw logo succesvol is of niet. Het is overwegend cruciaal om na te gaan waar uw klant aan denkt bij uw artikel of dienst. Wat associeert uw klant met sumo?

Woordmerken en beeldmerken

U heeft de keuze uit een woordmerk logo, beeldmerk logo of een combinatie daarvan. Hieronder leggen we uit wat een beeldmerk en wat woordmerk is.

Beeldmerk logo

Een beeldmerk logo bestaat alleen uit een vorm, een pictogram of een symbool. Kies voor een beeldmerk logo als de vorm, het icoon of het symbool wat u verzonnen heeft duidelijk aangeeft waar uw dienst of artikel voor staat. Het is met name handig om gebruik te produceren van een beeldmerk logo als uw doelgroep al bekend met u is.

Woordmerk

Bij een woordmerk wordt er alleen gebruik gemaakt van letters. Het lettertype wat u kiest, is erg cruciaal. Bij veel voorkomende woorden kunt u een creatief en bijzonder lettertype gebruiken. Uw klanten zullen het woord namelijk snel thuisbrengen. Bij woorden die minder vaak voorkomen is een simpel lettertype adequater. Het gebruik van talloze lettertypes is over het algemeen af te raden.

Bij een woordmerk logo zijn de kleuren heel belangrijk. Kies bijvoorbeeld voor een contrasterende achtergrond kleur, waardoor de letter eruit springen. Gebruik niet al te veel kleuren. In sommige gevallen werkt het gebruik van veel kleuren. Kijk bijvoorbeeld naar het logo van Ebay.   

Combinatie

Kies voor een combinatie van een woord- en een beeldlogo als de naam van uw bedrijf niks vertelt over uw artikel of dienst, als uw naam niet kermerkend genoeg is of als u nog meer naamsbekendheid wilt krijgen. Door woord en beeld met elkaar te verbinden maakt uw logo direct duidelijk waar uw bedrijf voor staat en welk artikel of dienst u aanbiedt.

Welke lettertypen zijn geschikt voor mijn sumo logo?

Het lettertype dat u kies voor uw sumo logo beslist voor een groot deel bovendien de look van het logo. Elk lettertype brengt weer andere gevoelens bij uw consumenten naar boven. Het is dus cruciaal om te kiezen voor een lettertype dat past bij uw bedrijf of vereniging. Wilt u bijvoorbeeld voor een trendy, conventioneel, stoer of juist stijlvol lettertype.

Er zijn een aantal lettertypes die vaak gebruikt worden voor logo’s, omdat ze daar zeer geschikt voor zijn:

  • Tahoma
  • Eras
  • Century Gothic
  • Gill Sans Ultra Bold
  • Impact
  • Agency FB

Welke kleuren kies ik voor mijn logo?

Wilt u graag kleuren in uw sumo logo gebruiken, maar weet u niet wat voor een kleuren? Dit zijn de meest voorkomende kleuren en hun betekenis:

Rood

Deze kleur impliceert hartstocht, energie, gevaar en geweld. Rood wordt bovendien verbonden met warmte en hitte. Voor sport logo’s is rood een uitstekende kleur, omdat een logo door rood er dynamischer uitziet.

Oranje

Oranje is de kleur van innovatie en vooruitstrevendheid. Het staat ook voor Nederland, voor jeugdigheid, vreugde, energie en warmte. Net zoals rood is oranje een uitstekende kleur voor een sport logo.

Geel

Geel is een kleur waar u mee op moet passen. Het heeft goede associaties zoals zonlicht, maar ook negatieve associaties zoals lafheid. In veel waarschuwingstekens wordt bovendien gebruik gemaakt van geel, omdat geel ook de kleur is van voorzichtigheid.

Groen

Groen is voornamelijk de kleur van milieuvriendelijkheid. Merken van biologische producten ontwikkelen bijvoorbeeld veel gebruik van de kleur groen. Groen staat bovendien voor groei.

Blauw

Deze kleur wordt veel gebruikt in de financiële wereld. Het impliceert namelijk oprechtheid, professionaliteit en rust. Blauw staat ook voor welslagen en autoriteit. Vandaar dat de politie bijvoorbeeld gebruik maakt van blauw.

Zwart

Een kleur met twee zeer verscheidene betekenissen. Aan de éne kant impliceert zwart intensiteit en elegantie, aan de andere kant dood en misdaad (bijvoorbeeld: de zwarte markt). Zwart vormt een sterk contrast met de meeste andere kleuren.

Wit

Wit is vooral de kleur van onbedorvenheid, puurheid en soberheid. Wit wordt vaak gebruikt als contrast- of achtergrondkleur. Als een logo te veel wit heeft, kan het leeg lijken.

Paars

Vroeger was het zeer duur om deze kleur te produceren. Nog steeds wordt paars verbonden met luxe en rijkdom, slechts ook met mysterie en magie. Paars staat ook voor creativiteit.

Bruin

Bruin betekent geborgenheid, structuur en bescherming. Gebruik bruin ook in uw logo als zwart te heftig is.

Roze

Een zachtere versie van rood. Roze staat voor vrouwelijkheid, liefde en medeleven. Vooral de bedrijven die artikelen voor vrouwen creëren, gebruiken roze in hun logo.

Ons bedrijf

Wij hebben veel ervaring in het ontwikkelen van allerlei logo’s. 15 Euro Logo’s maakt bovenal logo’s voor beginnende bedrijven. Wij helpen bovendien graag bestaande ondernemingen die hun logo willen laten herontwerpen of een nieuw logo wensen.

Wilt u een logo dat de normen van uw bedrijf uitdraagt? Onze ervaren en originele grafische ontwerpers vormgeven een logo voor u dat aan al uw verlangens voldoet. Onze ontwerpers zijn veelzijdig. Ze ontwerpen verscheidene unieke logo’s voor bedrijven uit veel diverse branches. Uw logo wordt ontwikkeld tegen een zeer aantrekkelijk prijs in maar 72 uur.

Wij luisteren nauwkeurig naar uw behoeften en verlangens. Op die manier zorgen we ervoor dat uw logo aan al uw verwachtingen voldoen. De combinatie van uw aanwijzingen en het originele brein van onze maken resulteert in een logo dat de identiteit en het imago van uw bedrijf uitdraagt.

15 Euro Logo’s laat geheid tevreden klanten achter. Het bewijs? Onze referenties!

Zo neemt u contact met 15 Euro Logo’s op

Heeft u vragen over een sumo logo? Neem contact met ons op! Wij beantwoorden met plezier al uw vragen.

Ons email-adres is info@15eurologos.nl. U krijgt binnen (circa) 24 uur antwoord op uw vragen.