Stichting Logo | Logo Stichting? Voor 15 Euro Heeft U een Logo

Een passend stichting logo laten maken

Iedere stichting heeft een logo nodig. Uw logo komt namelijk op veel gebieden te staan. Denk onder andere maar aan flyers, evenementen en op websites van welzijn organisaties. Een stichting logo maakt duidelijk waar uw logo voor staat. Uw logo is daarom belangrijk voor uw stichting.  

prijzen_knop          bestel_knop

Er zijn een aantal elementen die een logo van een stichting kenmerken. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet:

  • aan het logo is vaak te zien wat het doel van de stichting is
  • een logo bestaat vaak uit twee kleuren

Het is belangrijk om uw logo te laten onder scheiden van andere stichtingen. Op die manier maakt u duidelijk waar uw organisatie voor staat en waarin uw stichting verschilt van anderen.

Onze grafische designers staan klaar om de logo voor uw stichting te ontwikkelen. Het is belangrijk dat u een logo heeft dat opvallend en duidelijk is. Uw stichting logo moet zowel in kleur als in zwart-wit duidelijk te begrijpen zijn.

Er gaat veel tijd zitten in het ontwikkelen van uw logo. Dat komt omdat er veel van uw logo afhangt. Bij een logo stichting gaat het er namelijk om dat uw logo aandacht trekt. Daarnaast moet het interesse opwekken. Zodra iemand uw logo ziet, moet hij of zij eigenlijk de neiging hebben om meer informatie over uw stichting op te zoeken.

De grafische designers verwerken uw wensen en eisen in een origineel en handgemaakt logo. Op die manier heeft u een logo dat past bij uw stichting.

Voorbeeld Stichting Logo’s

stichting logo voorbeeld stichting logo stichting voorbeeld logo

 

Bij ons heeft u de keuze om uit verschillende pakketten te kiezen. De pakketten zijn oplopend in prijs en hoeveelheid zoals:

  1. Het basis pakket kost €15,-.
  2. Het luxe pakket kost €35,-.
  3. Het VIP pakket kost €55,-
  4. Het VIP Extra snel pakket kost €75,-
  5. VIP 3 pakket kost €125,-
  6. VIP 5 pakket kost €165,-

Voor iedereen is er het gepaste pakket om een stichting logo te ontwerpen.

Klik hier om uw eigen stichting logo te bestellen !

prijzen_knop          bestel_knop

Tips voor het Ontwerpen van Uw Stichting Logo

Uw Bedrijfslogo Vernieuwen

Uw winkelbedrijf vervormt, en uw embleem vervormt mee. Makkelijk doen! Uw logo schetst uw handelsmerk!

3 Basissoorten Bedrijfslogos

Metaforische Emblemen en Plaatjes

En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gegeten is? Dat behelst: “De bezitter van ditzelfde toestel is een kunstenaar, die niet op een euro meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel in principe te uitwerken met een pc of een telefoon? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het beeldmerk, de bedrijfsnaam en het artikel al gekoppeld.

Een embleem wat uitsluitend uit een pictogram bestaat, is als het beeldmerk van een product. Ditzelfde kan uitermate uitdrukkelijk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg betekent: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het embleem zijn al deze tekst onnodig geworden.

Hoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we elk van deze logos in een van onderste categorieën plaatsen.

Woordlogos

Woordlogos bestaan meestal alleen uit de bedrijfsnaam van het organisatie. Incidenteel begeeft er ook nog een leus onder. Zonder inspiratie en doorsnee? Integendeel: er zijn duizenden categorieën lettertypen die uw embleem net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten springen.

Niet voor niks is typografie een geprefereerde specialisatie bij grafisch ontwerpers. Een gerenommeerd voorbeeld is het logo van Google. Dit is de bedrijfsnaam van het artikel in een vast lettertype, maar veel voorkomend in verscheidene tinten en met verschillende achtergronden.

Bundeling van Illustraties en Formuleringen of Letters

MacDonalds hanteert een gelijke tinten als Shell. Een belangrijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een symbolische impressie van een topless meermin in een rondje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het artikel: Starbucks Coffee.

Significantie van het Handige Lettertype

Een fors, zwaar lettertype is ferm en mannelijk. Besluit dat dus niet voor het bedrijfslogo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met fijne, dansende bewoording is hier veel geschikter voor. Heeft u een schadeherstel bedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de tekst half omvallen en rommelig gerangschikt zijn.

Een beeldmerk is wonderlijk belangrijk. In één oogopslag moeten websitebezoekers van uw site en uw Facebook page kunnen aanschouwen waar uw merk voor staat. Een geschikt logo laat dit bekijken en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw winkelbedrijf. Maar wat is nu belangrijk onder het beginbestand van een bedrijf logo?

Niet Uitsluitend voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze vaak bekijken door het logo van dat bedrijf waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het beeldmerk van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten bekijken wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk product heeft een sterk bedrijfslogo. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo effectief voor minder grote merken. Zorg dat mensen zich ook met uw bedrijf kunnen identificeren!

prijzen_knop          bestel_knop

Welke Tinten in uw Stichting Beeldmerk?

Kleur hoeft niet in een embleem. Een beeldmerk kan heel bruikbaar slechts in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om ditzelfde bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een bedrijf logo zijn de primaire tinten. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op belangrijke afstand hiervan arriveren de bijkomende kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemixed zijn van de elementaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengevoegd worden. Wijk enkel in uitzonderlijke gevallen van ditzelfde plan af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!

Geel

Geel is een blije, optimistische kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke dienstverleners die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een onbetwistbare agressie van uit, dus pas dit nauwkeurig toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met plenty geluk!

Blauw

Blauw is de meest commerciële kleur, die prima harmonieert met no-nonsense dienstverlening. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Pijler voor Uw Huisstijl

Een embleem moet zo geschetst worden dat het als grondgedachte kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor samenhorigheid en harmonie in al uw notificaties met uw consumenten en sales leads. Dus in uw flyers en prijsaanbiedingen, maar ook in uw advertenties, uw nieuwsbrieven en op uw brieven. Dit maakt de vakkundige look en feel van uw organisatie in ruime mate. Het embleem is bepalend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee onder het opstellen van uw embleem.

Minder bekende tinten

Paars is creatief, oranje straalt levensvreugde uit, en groenschetsthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd gepast, maar kijk uit met het samenvoegen met de additionele kleur. Dit valt frequent niet gepast uit. De additionele kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Zeker is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Wel of Geen Stichting logo met een Slogan?

Maar onder editie op een telefoon of ipad wordt de slagzin al vlot te gecompliceerd leesbaar. Maak dan een aanvullende versie zonder leus. Wilt u maar in één enkel embleem investeren? Selecteer dan voor een bedrijf logo zonder slogan.

Variëren op Uw logo Stichting

Het profijt van een alledaags logo is dat er passend mee te variëren valt. Google veranderd ononderbroken met de letterkleuren en met diverse achtergronden. Voor elk festijn past Google zijn beeldmerk aan, hoewel het beeldmerk – door de matigheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder hindernissen de kleuren van zijn beeldmerk afstemmen. Het blijft herkenbaar.

prijzen_knop          bestel_knop