Eersteklas standaard logo vanaf slechts 15 euro!

Bent u op zoek naar een standaard logo voor uw club? Hier vindt u een prachtig logo voor een heel spotgoedkope prijs. Onze designers zijn echte vakmensen en leveren vakkundige sportlogo’s. Zij creëren een geheel gepersonaliseerd standaard logo.

Daarom kiest u voor een standaard logo bij 15 euro logo’s!

Wilt u graag een standaard logo? Wij zijn hét bedrijf voor logo ontwerp. Onze ontwerpers hebben jarenlange ervaring met het maken van allerlei sport logo’s. Ze zijn gespecialiseerd in het creëren van logo’s ontwikkelen voor sportscholen, sportclubs en fabrikanten die sportproducten maken.

Onze ontwerpers houden rekening met al uw wensen. Ook komt de identiteit van uw bedrijf, club of instelling naar voren. Het resultaat is een professioneel en smaakvol logo tegen een aantrekkelijke prijs.

Deze voorbeelden van standaard logo’s vonden wij via het internet:

logo boccia team logo dressuur logo ijshockey

Cricket logo 3 Motocross logo 1 Sumo logo 1

Onze pakketten

U heeft bij 15 euro logo’s de keuze uit velerlei pakketten voor het design van uw logo. Wilt u uw logo alleen op uw site of ook op uw drukwerk gebruiken? Wilt u één logo of misschien meerdere logo’s? Hoe vaak u het logo kunt bijstellen, hangt van het pakket af.

Kies het pakket wat bij uw verlangens en uw budget past. Er zijn slechts liefst 6 pakketten, dus het ideale pakket voor uw situatie zit er beslist bij!

Bekijk al onze prijzen en pakketten.

Zo bedenkt u een effectief standaard logo

Het is slim om van te voren te bepalen hoe uw standaard logo er vrijwel uit moet komen te zien. Een logo is uw visitekaartje. Mensen krijgen een eerste impressie van uw club of bedrijf via uw logo. Zorg dat dat een goede indruk is.

Bij het verzinnen van een adequaat standaard logo is het van belang om de volgende vragen te beantwoorden:

  1. Welke lettertypen en kleuren helpen om mijn boodschap over te brengen?
  2. Wat voor een logo laat zien waar mijn bedrijf of instelling voor staat? Welke elementen omtrent standaard wil ik in het logo naar voren laten komen? Denk bijvoorbeeld aan het gevoel dat de sport op roept.
  3. Wat voor een logo spreekt mijn beoogde doelgroep aan?

We hebben een aantal tips voor u die helpen om standaard logo te bedenken.

Opdoen van inspiratie

Welke logo’s bestaan er op het gebied van een standaard logo? Kijk op het internet. Daar zijn talloze logo’s te vinden. Zo doet u ideeën op wat betreft hoe u uw logo wilt maken.

Hou het simpel

Een simpel logo wordt gemakkelijker herkend dan een complex logo. De meest doeltreffende logo’s hebben iets onverwachts en origineels, zonder dat het logo gecompliceerd is.

Welke kleuren?

Wilt u een logo in zwart en wit of in kleur ? Welke kleuren wilt u gebruiken? Bepaalde kleuren brengen bepaalde associaties met zich mee. Rood is bijvoorbeeld de kleur van liefde en passie.

Denk vanuit de klant

De reactie van uw klanten beslist of uw logo succesvol is of niet. Het is voornamelijk belangrijk om na te gaan waar uw klant aan denkt bij uw artikel of dienst. Wat associeert uw klant met standaard?

Woordmerken en beeldmerken

U heeft de keuze uit een woordmerk logo, beeldmerk logo of een combinatie daarvan. Hieronder leggen we uit wat een beeldmerk en wat woordmerk is.

Beeldmerk logo

Een beeldmerk logo bestaat alleen uit een vorm, een pictogram of een symbool. Kies voor een beeldmerk logo als de vorm, het pictogram of het symbool wat u verzonnen heeft duidelijk aangeeft waar uw dienst of product voor staat. Het is overwegend handig om gebruik te maken van een beeldmerk logo als uw doelgroep al bekend met u is.

Woordmerk

Bij een woordmerk wordt er alleen gebruik gemaakt van letters. Het lettertype wat u kiest, is erg cruciaal. Bij veel voorkomende woorden kunt u een creatief en apart lettertype gebruiken. Uw consumenten zullen het woord namelijk snel thuisbrengen. Bij woorden die minder vaak voorkomen is een simpel lettertype doeltreffender. Het gebruik van talrijke lettertypes is over het algemeen af te raden.

Bij een woordmerk logo zijn de kleuren zeer cruciaal. Kies bijvoorbeeld voor een contrasterende achtergrond kleur, waardoor de letter eruit springen. Gebruik niet al te veel kleuren. In sommige situaties werkt het gebruik van veel kleuren. Kijk bijvoorbeeld naar het logo van Ebay.

Combinatie

Kies voor een combinatie van een woord- en een beeldlogo als de naam van uw bedrijf niks vertelt over uw product of dienst, als uw naam niet onderscheidend genoeg is of als u nog meer naamsbekendheid wilt krijgen. Door woord en beeld met elkaar te verbinden maakt uw logo direct duidelijk waar uw bedrijf voor staat en welk artikel of dienst u aanbiedt.

Welke lettertypen zijn geschikt voor mijn standaard logo?

Het lettertype dat u kies voor uw standaard logo bepaalt voor een groot deel ook de look van het logo. Elk lettertype brengt weer andere gevoelens bij uw klanten naar boven. Het is dus cruciaal om te kiezen voor een lettertype dat past bij uw bedrijf of vereniging. Wilt u bijvoorbeeld voor een trendy, klassiek, stoer of juist stijlvol lettertype.

Er zijn een aantal lettertypes die vaak gebruikt worden voor logo’s, omdat ze daar enorm geschikt voor zijn:

  • Century Gothic
  • Tahoma
  • Impact
  • Eras
  • Gill Sans Ultra Bold
  • Agency FB

Welke kleuren kies ik voor mijn logo?

Wilt u graag kleuren in uw standaard logo gebruiken, slechts weet u niet wat voor een kleuren? Dit zijn de meest gebruikte kleuren en hun betekenis:

Rood

Deze kleur impliceert hartstocht, energie, onheil en agressie. Rood wordt bovendien verbonden met warmte en hitte. Voor sport logo’s is rood een uitstekende kleur, omdat een logo door rood er levendiger uitziet.

Oranje

Oranje is de kleur van vernieuwing en vooruitstrevendheid. Het staat bovendien voor Nederland, voor jeugd, plezier, vitaliteit en warmte. Net zoals rood is oranje een fantastische kleur voor een sport logo.

Geel

Geel is een kleur waar u mee op moet passen. Het heeft goede associaties zoals zonlicht, slechts bovendien negatieve associaties zoals lafheid. In veel waarschuwingstekens wordt bovendien gebruik gemaakt van geel, omdat geel ook de kleur is van behoedzaamheid.

Groen

Groen is met name de kleur van milieuvriendelijkheid. Merken van biologische producten maken bijvoorbeeld veel gebruik van de kleur groen. Groen staat bovendien voor ontwikkeling.

Blauw

Deze kleur wordt veel benut in de financiële wereld. Het impliceert namelijk oprechtheid, deskundigheid en rust. Blauw staat ook voor succes en autoriteit. Vandaar dat de politie bijvoorbeeld gebruik maakt van blauw.

Zwart

Een kleur met twee heel verscheidene betekenissen. Aan de éne kant impliceert zwart sterkte en elegantie, aan de andere kant dood en misdaad (bijvoorbeeld: de zwarte markt). Zwart vormt een sterk contrast met de meeste andere kleuren.

Wit

Wit is overwegend de kleur van onbedorvenheid, puurheid en soberheid. Wit wordt vaak gebruikt als contrast- of achtergrondkleur. Als een logo te veel wit heeft, kan het leeg lijken.

Paars

Vroeger was het heel duur om deze kleur te maken. Nog steeds wordt paars geassocieerd met luxe en rijkdom, maar ook met mysterie en magie. Paars staat bovendien voor creativiteit.

Bruin

Bruin betekent zekerheid, orde en bescherming. Gebruik bruin bovendien in uw logo als zwart te heftig is.

Roze

Een zachtere versie van rood. Roze staat voor vrouwelijkheid, liefde en medeleven. Hoofdzakelijk de ondernemingen die artikelen voor vrouwen maken, gebruiken roze in hun logo.

Ons bedrijf

Wij hebben veel ervaring in het ontwikkelen van verschillende logo’s. 15 Euro Logo’s maakt met name logo’s voor startende ondernemingen. Wij helpen ook graag bestaande bedrijven die hun logo willen laten herdesignen of een nieuw logo wensen.

Wilt u een logo dat de waarden van uw bedrijf uitdraagt? Onze ervaren en originele grafische designers vormgeven een logo voor u dat aan al uw wensen voldoet. Onze ontwerpers zijn veelzijdig. Ze maken velerlei unieke logo’s voor ondernemingen uit veel verschillende branches. Uw logo wordt ontwikkeld tegen een zeer aantrekkelijk prijs in slechts 72 uur.

Wij luisteren nauwkeurig naar uw behoeften en verlangens. Op die manier zorgen we ervoor dat uw logo aan al uw verwachtingen voldoen. De combinatie van uw aanwijzingen en het originele brein van onze ontwikkelen resulteert in een logo dat de identiteit en het imago van uw bedrijf uitdraagt.

15 Euro Logo’s laat gegarandeerd tevreden consumenten achter. Het bewijs? Onze referenties!

Zo neemt u contact met 15 Euro Logo’s op

Heeft u vragen over een standaard logo? Neem contact met ons op! Wij beantwoorden met vreugde al uw vragen.

Ons email-adres is info@15eurologos.nl. U krijgt binnen (circa) 24 uur antwoord op uw vragen.