Logo Schoonheidssalon? Ontwerp uw eigen unieke
Schoonheidssalon Logo!
Een schoonheidsspecialiste staat voor schoonheid en ontspanning. Het is daarom belangrijk om een logo te hebben die daar bij aansluit. Wij ontwerpen voor u een schoonheidsspecialiste logo dat voldoet aan uw verwachtingen.
Als schoonheidsspecialist is het belangrijk om naamsbekendheid op te bouwen. Een logo helpt hier onder andere aan mee. Een logo is namelijk het gezicht van uw bedrijf naar de buitenwereld toe. Bovendien helpt een logo de klant om uw bedrijf gemakkelijker te onthouden. Naast de naam van het bedrijf, hebben ze er namelijk een plaatje het logo dat ze onthouden.
De uitstraling van uw logo zorgt ervoor of mensen wel of niet voor uw bedrijf kiezen. Het is daarom belangrijk om een logo te ontwikkelen die veel mensen aanspreekt. Door een origineel logo te ontwikkelen, onderscheidt u zich van de rest.
Veel voorkomende elementen in een logo van schoonheidsspecialiste:
- Zachte kleuren
- Wit
- Licht
- Deftig lettertype
- Kalligrafie
Uw logo moet origineel zijn, maar tegelijkertijd moet het voor de klant wel duidelijk zijn dat het om een schoonheidsspecialiste gaat.
Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar voorbeelden!
Het is van belang om een logo te ontwikkelen dat bij u en uw bedrijf past. Aan de hand van het logo maakt de klant namelijk verwachtingen over het bedrijf. Wanneer uw logo rust en ontspanning uitstraalt, klopt dat bijvoorbeeld bij een bedrijf dat een rustige uitstraling heeft.
Het ontwikkelen van een logo kost echter tijd, aandacht en creativiteit. Heeft u geen tijd om een logo te ontwikkelen of wilt het iedere keer maar net niet lukken om uw wensen vast te leggen in een schoonheidsspecialiste logo? Neem dan contact met ons op.
Wij bieden een aantal logo pakketten aan. Ieder pakket heeft zijn eigen privileges. Welk pakket het beste bij u past, hangt van uw wensen en eisen af.
Wij hebben alle mogelijkheden voor u op een rijtje gezet.
- Basis pakket
- Luxe pakket
- VIP
- VIP Extra Snel
- VIP 3
- VIP 5
Klik hier om uw eigen schoonheidssalon logo te bestellen !
Trucs voor het Ontwerpen van Uw Beeldmerk
Uw logo Aanpassen voor de Feestdagen
Uw bedrijf logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van zwarte piet voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een andere methodiek om te communiceren met uw consumenten en prospects.
3 Basissoorten Beeldmerken
Woordlogos
Woordlogos bestaan vaak uitsluitend uit de bedrijfsnaam van het organisatie. Soms begeeft er ook nog een leus onder. Ongeïnspireerd en saai? Daarentegen: er zijn rond de duizend klasses lettertypen die uw embleem net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten klappen.
Niet voor niets is typografie een gewenste toespitsing bij grafisch ontwikkelaars. Een beroemd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Dit is de naam van het artikel in een vast lettertype, maar vaak in supplementaire kleuren en met verscheidene achtergronden.
Koppeling van Pictogrammen en Formuleringen of Tekst
MacDonalds utiliseert identieke tinten als Shell. Een belangrijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een metaforische weergave van een topless zeemeermin in een rondje, met in een buitencirkel de naam en het product: Starbucks Coffee.
Symbolische Bedrijfslogos en Symbolen
Een logo wat als enige uit een icoon bestaat, is als het embleem van een handelsmerk. Dit kan zeldzaam trek zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg behelst: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een tankstation van de Shell”. Door het embleem zijn al deze letters onnodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gevreten is? Dat behelst: “De machthebber van ditzelfde toestel is een creatieveling, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te construeren met een pc of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zozeer zijn het embleem, de naam en het artikel al verweven.
Hoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we alle van deze bedrijf logos in een van onderste categorieën opnemen.
Een bedrijfslogo is uitzonderlijk beslissend. In één blik moeten consumenten van uw webpagina en uw Facebook pagina kunnen observeren waar uw handelsbedrijf voor staat. Een bruikbaar beeldmerk laat ditzelfde aanschouwen en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw winkelbedrijf. Maar wat is nu bepalend onder het op touw zetten van een logo?
Duidelijkheid op Smartphones en Ipads
Starbucks heeft zo’n gecompliceerd bedrijfslogo met veel detaillering. Dit hebben ze geklaard door allerhande versies van hun logo te op touw zetten met steeds geringer detail voor de kleinere schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het verholpen door in plaats van de volkomen bedrijfsnaam enkel de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..
Pijler voor Uw Huisstijl
Een embleem moet zo op touw gezet worden dat het als hoeksteen kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en overeenstemming in al uw notificaties met uw klanten en sales leads. Dus in uw brochures en proposities, maar ook in uw advertenties, uw drukwerk en op uw drukwerk. Ditzelfde verbetert de betrouwbare uitstraling van uw concern in hoge mate. Het beeldmerk is leading in deze stijl. Houd hier rekening mee bij het bedenken van uw bedrijfslogo.
Welke Kleuren in uw Beeldmerk?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een beeldmerk kan heel bruikbaar als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om ditzelfde beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen tinten in een bedrijf logo zijn de elementaire kleuren. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op hoge afstand hiervan komen de bijkomende tinten. Dit zijn de kleuren die gemengd zijn van de primaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk uitsluitend in uitzonderlijke gevallen van dit stappenplan af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!
Geel
Geel is een speelse, gelukkige kleur. Heel geschikt voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële verstrekker die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond treedt. Er gaat een uitdrukkelijke agressie van uit, dus pas dit minutieus toe. Bij bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met plenty voorspoed!
Blauw
Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijven. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.
Wel of Geen Beeldmerk met een Kreet?
Een goede kreet is platina waard. Het is als een magische werkwijze die klanten verdient: een goede auteur is zijn veel geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze tagline ook op het bedrijfslogo? Denk er geschikt over na waar u het embleem voor wilt gebruiken. De kreet mag uiteraard op het beeldmerk als het gebruikt wordt voor uw webpagina, websites, adWords en Facebook advertenties.
Minder bekende kleuren
Paars is fantasievol, oranje straalt levensvreugde uit, en groen komt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd uitstekend, maar kijk uit met het combineren met de complementaire kleur. Ditzelfde valt veel voorkomend niet geschikt uit. De bijkomende kleur is de oorspronkelijke kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Zeker is dit ook een kwestie van smaak.
Variëren op Uw Logo
Het profijt van een alledaags logo is dat er uitstekend mee te variëren valt. Google veranderd aanhoudend met de letterkleuren en met verschillende achtergronden. Voor ieder festijn past Google zijn bedrijfslogo aan, hoewel het bedrijfslogo – door de soberheid – nog steedsrepresentatiefis. Apple kan ook zonder perikelen de tinten van zijn bedrijfslogo bijstellen. Het blijft typisch.
Zwaarte van het Gepaste Lettertype
Zo is er een lettertype voor alle onderneming. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw individueel, unieke lettertype laten ontwerpen!