Uw Schilder Logo – Alsof u het gemaakt heeft met uw eigen Kwast!
Wanneer u een schildersbedrijf heeft of een particuliere schilder bent, is het verstandig om u te onderscheiden met een schilder logo.
Zo onthouden mensen makkelijker wie u bent en wat u als bedrijf doet. Met een goed schilder logo bevestigt u de kwaliteit van uw schilderwerk.
Veel voorkomende elementen in een schilder logo zijn:
- Kwasten
- Verf
- Roller
- Vegen
- Altijd kleur
Wanneer u ervoor kiest om met deze veel voorkomende elementen te werken in uw logo, moet u er zeker van zijn dat uw logo uniek is. Zo springt uw logo eruit tussen alle andere schilder logo’s. Dit zorgt ervoor dat (potentiële) klanten uw bedrijf kiezen, omdat u opvalt en onthouden wordt door de mensen.
Wanneer u voor andere elementen kiest in uw schilderlogo, dan bent u ervan verzekerd dat u uniek bent. Hierbij is het van belang dat u elementen kiest waarbij u in het logo toont dat u een schildersbedrijf bent. Zo herkennen mensen uw logo niet alleen als een uniek logo schilder, maar ook als het logo van een schildersbedrijf.
Of u nu de veel voorkomende elementen of unieke elementen in uw schilder logo gebruikt, het is van belang dat u uniek bent. Ook is het belangrijk om ervoor te zorgen dat het logo uitdrukt waar uw bedrijf voor staat. Zorg ervoor dat de (potentiële) klanten aan uw logo zien wat uw bedrijf inhoudt.
Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar bakkerij logo voorbeelden!
Bent u op zoek naar een bedrijf wat uw schilder logo voor u ontwerpt? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zorgen ervoor dat al uw wensen worden uitgedrukt in uw logo. Vertel ons uw wensen over uw schilderlogo en wij laten uw wensen uitkomen.
U heeft bij ons de keuze uit een aantal logo schilder pakketten. Deze pakketten variëren van simpel tot zeer uitgebreid. Hierbij is het pakket van 15 euro de meest simpele, waarbij u één keer een logo ontvangt en u geen wijzigingen kan doorvoeren.
Bij de volgende pakketten is het mogelijk om wijzigingen door te voeren voor uw schilder logo. Ieder pakket heeft een bepaalde prijs die past bij de voordelen die het pakket biedt.
Wij hebben voor u de pakketten op een rijtje gezet:
Bekijk al onze prijzen en pakketten.
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een schilder logo te ontwerpen.
Trucs voor het Creëren van Uw Bedrijfslogo
Wel of Geen Bedrijf logo met een Kreet?
Een goede leus is geld waard. Het is als een tover werkwijze die klanten verdient: een passende tekstschrijver is zijn platina dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slogan ook op het schilder logo? Denk er uitstekend over na waar u het bedrijfslogo voor wilt gebruiken. De leus mag zeker op het logo schilder als het hanteert wordt voor uw website, websites, adWords en Facebook advertenties.
3 Basissoorten Logos
Groepering van Iconen en Woorden of Bewoording
MacDonalds hanteert een gelijke tinten als Shell. Een ruime gele M met daarin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een beeld beschrijving van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het product: Starbucks Coffee.
Beeldige Bedrijf logos en Plaatjes
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gebeten is? Dat omvat: “De bezitter van ditzelfde toestel is een artistiek iemand, die niet op een euro meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te op touw zetten met een notebook of een telefoon? Niemand die zich deze vraag nog stelt. In die mate zijn het bedrijfslogo, de bedrijfsnaam en het artikel al verbonden.
Een bedrijf logo wat alleen uit een pictogram bestaat, is als het bedrijfslogo van een artikel. Dit kan bovenmatig sterk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg betekent: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een benzinepomp van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze woorden onnodig geworden.
Alhoewel er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we ieder van deze beeldmerken in een van onderste categorieën zetten.
Woordlogo’s
Woordlogo’s bestaan frequent enkel uit de naam van het artikel. Weleens stapt er ook nog een slagzin onder. Mat en oninteressant? Daarentegen: er zijn duizenden verschillenden lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Niet voor niks is typografie een gewenste toespitsing bij grafisch ontwerpers. Een gerenommeerd voorbeeld is het embleem van Google. Ditzelfde is de naam van het product in een stabiel lettertype, maar herhaaldelijk in andere kleuren en met allerhande achtergronden.
Uw beeldmerk Afstemmen voor de Feestdagen
Uw schilder logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van vuurwerk voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een supplementaire hulpmiddel om te communiceren met uw consumenten en sales leads.
Een logo is exceptioneel important. In één oogopslag moeten websitebezoekers van uw site en uw Facebook page kunnen observeren waar uw artikel voor komt. Een gepast bedrijfslogo laat ditzelfde observeren en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw concern. Maar wat is nu important onder het startbestand van een embleem?
Welke Kleuren in uw Logo?
Kleur hoeft niet in een logo. Een embleem kan heel kwalitatief als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om ditzelfde beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte kleuren in een bedrijfslogo zijn de elementaire kleuren. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op hoge afstand hiervan arriveren de minder bekende kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemengd zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gecombineerd worden. Wijk slechts in uitzonderlijke gevallen van dit stappenplan af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een expliciete geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde accuraat toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met veel geluk!
Geel
Geel is een optimistische, vreugdevolle kleur. Heel geschikt voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke leverancier die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Blauw
Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima rijmt met no-nonsense bedrijven. Verbind blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Niet Als enige voor Multinationals
Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze frequent zien door het bedrijf logo van dat product waarneembaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het beeldmerk van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk product heeft een sterk logo. Dat geldt voor aanzienlijke merken, maar dat geldt net zo uitstekend voor minder bekende merken. Zorg dat personen zich ook met uw product kunnen identificeren!
Secundaire kleuren
Paars is fantasievol, oranje straalt levensvreugde uit, en groen komt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd goed, maar kijk uit met het samenvoegen met de complementaire kleur. Dit valt herhaaldelijk niet goed uit. De complementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijkerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Opvallend op Samsungs en Ipads
Sedert 2 jaar arriveren de meeste webbezoekers uw site binnen middels een smartphone of een ipad. Niet enkel moet uw hele website responsive zijn, zodat de inhoud zichzelf aanpast aan het ontwerp van het scherm, ook uw bedrijf logo moet geschikt te observeren zijn op een kleiner device. Als mensen er een loep onder moeten halen om de formulering op uw logo schilder leesbaar dan roept dat vanzelfsprekend irritatie op.
Variëren op Uw Embleem
Het profijt van een simpel embleem is dat er goed mee te variëren valt. Google diversifieert herhaaldelijk met de letterkleuren en met gevariëerde achtergronden. Voor alle festijn past Google zijn logo aan, terwijl het logo – door de eenvoudigheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder gevaar de kleuren van zijn bedrijf logo bijstellen. Het blijft treffend.