Restaurant Logo | Logo Restaurant? Al Vanaf 15 Euro!

Bent u opzoek naar een mooi restaurant logo
voor uw eetgelegenheid?

Zoekt u een logo voor uw eetgelegenheid? En wilt u graag een logo pronkend op uw kokskleding laten bedrukken? 15 euro logo’s maakt dit mogelijk. Binnen 3 dagen is uw logo met zelfbedachte elementen klaar voor gebruik.

Een logo straalt het gezicht van uw onderneming uit. Het moet passen bij de huisstijl van uw restaurant. Het voornaamste is dat uw doelgroep het logo kan herkennen uit alle andere. Dat is best een lastige klus. Er bestaan namelijk vele soorten en maten restaurant logo’s.
De elementen die het meeste voorkomen in een logo zijn:

  • Koks
  • Muts
  • Aarde kleuren
  • Service/bestek
  • Bedrijfsnaam in logo

U kunt ervoor kiezen om bovenstaande elementen toe te passen in een logo restaurant. Op deze wijze bent u ervan verzekerd dat uw logo een succes zal worden. Om u te onderscheiden van de rest kunt u ook zelf elementen aan uw restaurantlogo toevoegen. Wij attenderen u er wel op dat uw logo enigszins met restaurants te maken moet hebben. Op deze wijze heeft u gegarandeerd succes.

Logo voorbeelden restaurants

Laat u hieronder inspireren door een paar voorbeelden!

 

 

15 euro logos ontwikkeld uw zelfbedachte logo tegen een lage prijs. Ons team bestaat uit ervaren creatieve designers. Zo bent u ervan verzekerd dat uw logo er professioneel uit komt te zien. Wij bieden verschillende pakketten aan om uw restaurant logo tot stand te laten komen. U heeft keuze uit 6 pakketten.
De pakketten variëren in prijsklasse en mogelijkheden.

  • Pakket 1: VIP 5 – U ontvangt 5 logo’s
  • Pakket 2: VIP 3 – U ontvangt 3 logo’s
  • Pakket 3: VIP Extra Snel
  • Pakket 4: VIP
  • Pakket 5: Luxe
  • Pakket 6: Basis

Bij de VIP 5 en VIP 3 pakketten ontvangt u meerdere logo’s. Bij alle andere pakketten ontvangt u 1 zelfbedacht logo. De logo’s zijn onderscheidend doordat ze met de hand en met de computer worden ontwikkeld.

Klik hier om uw eigen restaurant logo te bestellen !

  prijzen_knop          bestel_knop

 

 

Adviezen voor het Ontwerpen van Uw restaurant logo

Niet Slechts voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze herhaaldelijk zien door het logo van dat artikel zichtbaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het embleem van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk bedrijf logo. Dat geldt voor grote merken, maar dat geldt net zo passend voor minder grote merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw bedrijf kunnen identificeren!

Uw bedrijfslogo Afstemmen voor de Feestdagen

Uw bedrijfslogo in kerstkleuren of met een achtergrondje van kerst voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele manier om te communiceren met uw bezoekers en leads.

3 Basissoorten Bedrijf logos

Koppeling van Plaatjes en Formulering of Formulering

MacDonalds hanteert dezelfde kleuren als Shell. Een aanzienlijke gele M met daarin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een symbolische omschrijving van een topless zeemeermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het bedrijf: Starbucks Coffee.

Metaforische Emblemen en Iconen

En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gekauwd is? Dat behelst: “De bezitter van ditzelfde toestel is een kunstenaar, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel in principe te vormgeven met een pc of een telefoontoestel? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het bedrijf logo, de bedrijfsnaam en het bedrijf al verbonden.

Een bedrijf logo wat enkel uit een pictogram bestaat, is als het bedrijf logo van een bedrijf. Dit kan bovenmatig uitdrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Hiermee kan getankt worden” en “Dit is een benzinepomp van de Shell”. Door het logo zijn al deze formuleringen onnodig geworden.

Woordlogo’s

Woordlogo’s bestaan veelvoudig als enige uit de bedrijfsnaam van het concern. Sporadisch treedt er ook nog een slogan bij. Oninteressant en slaapverwekkend? Daarentegen: er zijn in de duizend vormen lettertypen die uw beeldmerk net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten ploffen.

Niet voor niks is typografie een begeerde specialisatie bij grafisch ontwikkelaars. Een gerenommeerd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Dit is de naam van het concern in een vast lettertype, maar herhaaldelijk in additionele kleuren en met diverse achtergronden.

Hoewel er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we elk van deze bedrijf logos in een van hieronder genoemde categorieën neerzetten.

Hoeksteen voor Uw Huisstijl

Een embleem moet zo geconstrueerd worden dat het als uitgangspunt kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenheid en eenheid in al uw verbinding met uw consumenten en sales leads. Dus in uw nieuwsbrieven en prijsvoorstellen, maar ook in uw advertenties, uw pamfletten en op uw folders. Dit vergroot de integere uitstraling van uw winkelbedrijf in hoge mate. Het embleem is sturend in deze stijl. Houd hier rekening mee onder het startbestand van uw bedrijfslogo.

Variëren op Uw Bedrijf logo

Het voordeel van een gewoon embleem is dat er passend mee te variëren valt. Google diversifieert veelvuldig met de letterkleuren en met allerhande achtergronden. Voor alle feest past Google zijn embleem aan, hoewel het bedrijfslogo – door de soberheid – nog steedsherkenbaaris. Apple kan ook zonder ellende de kleuren van zijn logo afstemmen. Het blijft treffend.

Een beeldmerk is bovenmatig bepalend. In één blik moeten klanten van uw website en uw Facebook page kunnen bekijken waar uw winkelbedrijf voor treedt. Een uitstekend bedrijfslogo laat ditzelfde zien en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw artikel. Maar wat is nu important bij het bedenken van een logo?

Welke Tinten in uw Embleem?

Kleur hoeft niet in een logo. Een logo kan heel effectief alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte tinten in een bedrijf logo zijn de hoofd kleuren. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op aanzienlijke afstand hiervan arriveren de minder bekende tinten. Ditzelfde zijn de kleuren die samengevoegd zijn van de hoofd tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk uitsluitend in uitzonderlijke gevallen van ditzelfde stappenplan af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond treedt. Er gaat een sommige geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde nauwkeurig toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al 100 jaar met plenty geluk!

Blauw

Blauw is de meest praktische kleur, die prima samengaat met no-nonsense dienstverlening. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.

Geel

Geel is een vreugdevolle, opgewekte kleur. Heel perfect voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële leverancier die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Gewichtigheid van het Handige Lettertype

Een dik, zwaar lettertype is mannelijk en stoer. Besluit dat dus niet voor het embleem van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met elegante, springende bewoording is daarmee veel juister voor. Heeft u een schadeherstel bedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de letters half omwentelen en wanordelijk gerangschikt zijn.

Secundaire tinten

Paars is artistiek, oranje straalt levenslust uit, en groenschetsthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd gepast, maar kijk uit met het samenvoegen met de additionele kleur. Ditzelfde valt herhaaldelijk niet effectief uit. De bijgevoegde kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is dit ook een kwestie van smaak.

Wel of Geen logo met een Slagzin?

Maar bij definiëring op een smartphone of ipad wordt de leus al presto te moeilijk leesbaar. Maak dan een additionele weergave zonder leus. Wilt u maar in één als enige beeldmerk investeren? Kies dan voor een bedrijfslogo zonder leus.