Een Reisbureau Logo Net zo Betoverend als uw Bestemmingen!
Bent u op zoek naar een reisbureau logo voor uw bedrijf? Wilt u ervoor zorgen dat uw logo net zo betoverend is als uw bestemmingen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres voor uw reizen logo. Wij bieden verschillende pakketten, waarbij er voor iedereen een passend pakket is om uw perfecte reisbureau logo te ontwerpen.
Het is verstandig om ervoor te zorgen dat uw (potentiële) klanten aan uw logo zien dat u een reisbureau bent.
Veel voorkomende elementen die gebruikt worden voor reisbureau logo’s zijn:
- Vliegtuig
- Zon
- Koffer
- Naam in logo
- Wereldbol
- Palmboom
- Vervoermiddelen
De kleuren die veel voorkomend zijn in een logo reisbureau:
- Blauw
- Oranje
Logo reisbureau voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar reisbureau logo voorbeelden!
Het is mogelijk om te werken met deze veel voorkomende logo reizen elementen, maar u kunt ook kiezen voor uw eigen unieke elementen. Zorg er hierbij voor dat de elementen in het logo laten zien en benadrukken dat u een reisbureau bent.
Wanneer u kiest voor de veel voorkomende elementen in uw reisbureau logo gebruiken, is het van belang dat u ervoor zorgt dat u uniek bent in het toepassen van deze elementen. Zo zorgt u ervoor dat uw logo anders is dan alle andere reizen logo’s.
In beide gevallen moet u ervoor zorgen dat uw logo uniek is. Door ervoor te zorgen dat uw logo uniek is, laat u zien dat uw reisbureau uniek is. Bovendien is het mogelijk om met een kwalitatief goed logo de kwaliteit van uw reisbureau te laten zien. U laat zien hoe bijzonder uw logo is en daarmee hoe bijzonder uw reisbureau en uw bestemmingen zijn.
Om ervoor te zorgen dat uw logo volledig naar uw wens is, bieden wij verschillende pakketten aan waarbij het mogelijk is om uw logo te perfectioneren. Bij het Luxe pakket is het mogelijk om 2 wijzigingen uit te voeren, maar nóg beter.
Bij de volgende pakketten is het mogelijk om oneindig veel wijzigingen uit te voeren:
- VIP
- VIP Extra Snel (binnen 1 werkdag)
Ook is het mogelijk om meerdere logo’s te laten ontwerpen. Bijvoorbeeld wanneer u met meerdere logo’s in uw hoofd zit, of wanneer u niet weet wat u wilt en meerdere opties wilt hebben.
Bij de volgende pakketten krijgt u 3 of 5 logo’s waar u uit kunt kiezen:
- VIP 3, voor 3 reisbureau logo’s
- VIP 5, voor 5 reisbureau logo’s
Klik hier om uw eigen reisbureau logo te bestellen !
Adviezen voor het Ontwerpen van Uw Beeldmerk
Wel of Geen Reisbureau logo met een Tagline?
Een kloppende kreet is veel geld waard. Het is als een magische werkwijze die consumenten in de wacht sleept: een correcte auteur is zijn platina dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze leus ook op het bedrijfslogo? Denk er uitstekend over na waar u het beeldmerk voor wilt gebruiken. De tagline mag natuurlijk op het logo reisbureau als het hanteert wordt voor uw webpagina, folders, adWords en Facebook advertenties.
3 Basissoorten Bedrijfslogo’s
Symbolische Beeldmerken en Pictogrammen
En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gekauwd is? Dat omvat: “De bezitter van dit apparaat is een creatieveling, die niet op een dubbeltje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te creëren met een laptop of een smartphone? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. In die mate zijn het logo, de naam en het handelsmerk al verweven.
Een bedrijf logo wat als enige uit een icoon bestaat, is als het beeldmerk van een bedrijf. Dit kan ongewoon sterk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Hiermee kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het bedrijf logo zijn al deze teksten overbodig geworden.
Woordlogo’s
Niet voor niks is typografie een gewilde specialisatie bij grafisch ontwikkelaars. Een gevierd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Ditzelfde is de naam van het merk in een consistent lettertype, maar veelvoudig in andere kleuren en met verschillende achtergronden.
Woordlogo’s bestaan veelvoudig uitsluitend uit de bedrijfsnaam van het concern. Weleens begeeft er ook nog een slagzin bij. Eentonig en zonder inspiratie? Integendeel: er zijn honderden categorieën lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten springen.
Bijeenvoeging van Symbolen en Woorden of Tekst
MacDonalds gebruikt een gelijke tinten als Shell. Een grote gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeldige uitvoering van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het bedrijf: Starbucks Coffee.
Hoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we alle van deze bedrijfslogo’s in een van onderste categorieën opnemen.
Importantie van het Gepaste Lettertype
Een dik, zwaar lettertype is moedig en stoer. Besluit dat dus niet voor het bedrijfslogo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met zwierige, springende karakters is hier aanzienlijk juister voor. Heeft u een schadeherstel artikel? Er zijn lettertypen waarvan de formulering half omkieperen en rommelig gerangschikt zijn.
Uw logo Aanpassen voor de Feestdagen
Uw reisbureau logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van kronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een extra medium om te communiceren met uw consumenten en leads.
Pijler voor Uw Huisstijl
Een logo moet zo uitgedacht worden dat het als beginsel kan dienst doen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenheid en samenhorigheid in al uw uitspraken met uw klanten en sales leads. Dus in uw flyers en voorstellen, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw websites. Ditzelfde verhoogt de beroepsmatige uitstraling van uw merk in belangrijke mate. Het beeldmerk is leidend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee onder het construeren van uw beeldmerk.
Welke Kleuren in uw Bedrijf logo?
Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een logo kan heel bruikbaar alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om ditzelfde bedrijfslogo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een beeldmerk zijn de hoofd kleuren. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op belangrijke afstand hiervan verschijnen de minder bekende tinten. Ditzelfde zijn de kleuren die samengesteld zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengevoegd worden. Wijk slechts in uitzonderlijke gevallen van dit schema af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!
Geel
Geel is een vrolijke, speelse kleur. Heel kwalitatief voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische dienstverleners die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een overduidelijke agressie van uit, dus pas ditzelfde gedetailleerd toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al 100 jaar met plenty triomf!
Blauw
Blauw is de meest commerciële kleur, die prima overeenstemt met no-nonsense bedrijven. Verenig blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en geloofwaardigheid uit te stralen.
Niet Alleen voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze vaak aanschouwen door het bedrijf logo van dat handelsmerk waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk product heeft een sterk beeldmerk. Dat geldt voor aanzienlijke merken, maar dat geldt net zo bruikbaar voor kleinere merken. Zorg dat mensen zich ook met uw bedrijf kunnen identificeren!
Ondergeschikte kleuren
Paars is fantasierijk, oranje straalt levenslust uit, en groen symboliseert het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd effectief, maar kijk uit met het combineren met de complementaire kleur. Dit valt vaak niet gepast uit. De complementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Vanzelfsprekend is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Duidelijkheid op Smartphones en Tablets
Het bedrijf logo is nog steeds te herkennen doordat het in een gelijke stijl blijft. Treffender verwoord: het is nog steeds hetzelfde logo, maar een extra versie. Daarom is het important dat al deze uitvoering van hetzelfde bronontwerp geschetst worden.
Uw Bedrijf logo Vermaken
Uw bedrijf verandert, en uw logo vervormt mee. Gewoon doen! Uw reisbureau logo weerspiegelt uw bedrijf!