Op Zoek naar een Uniek Psycholoog logo?
Bent u op zoek naar een psycholoog logo? Als startende psycholoog staat u aan de voet van alle ontwikkelingen. Naast een pakkende naam is een pakkend logo ook belangrijk. Een logo dat uitstraalt waar u voor staat zoals betrouwbaarheid en objectiviteit.
Een logo ontwerpen is niet eenvoudig. Dat komt doordat uw logo bepalend is bij de eerste indruk. Bij het ontwerpen van uw psycholoog logo kunt u ervoor kiezen om veel gebruikte elementen te gebruiken.
Elementen die andere logo’s bijzonder maakte zijn:
- De kleur blauw
- Een hoofd of gezicht
- Iets wat gedachten of hersenen symboliseert
- Naam van de psycholoog
Logo voorbeelden psycholoog
Laat u hieronder inspireren door een paar psycholoog logo voorbeelden!
Andere elementen kunnen uw logo ook pakkend maken. Echter moeten de elementen passend zijn bij de huisstijl van uw praktijk. Met een pakkend logo onderscheid u zich van de concurrent. Uw cliënten zullen niet zo snel overstappen naar een andere psycholoog.
Bij het bedenken van een logo, met of zonder bestaande elementen, moet u zich goed realiseren hoe u het publiek wilt benaderen. Mensen kunnen aspecten van een logo namelijk heel anders interpreteren.
Een lettertype kan een logo versterken. Standaard lettertypes zijn herkenbaar en andere lettertypes leiden af. Ook kan een kleur een logo versterken. Een kleur bepaald namelijk hoe het publiek zich moet gedragen. Rood wordt meestal geassocieerd met passie, terwijl een ander de kleur associeert met agressie. Het is daarom zinvol om uw logo in een beperkt aantal kleuren op te bouwen. Het logo is op deze wijze karakteristiek. Het geeft het publiek de mogelijkheid om de kleur aan uw praktijk te verbinden.
Bij 15 euro logos heeft u de keuze om uw pakkende logo te laten ontwerpen. U heeft keuze uit één van onze zes pakketten. De pakketten variëren in prijsklasse.
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-.
- Het VIP extra snel pakket kost €75,
- Het VIP 3 pakket kost €125,-
- Het VIP 5 pakket kost €165,-
Klik hier om het psycholoog logo te bestellen.
Adviezen voor het Ontwerpen van Uw Psycholoog logo
Een embleem is opmerkelijk beslissend. In één keer moeten gasten van uw website en uw Facebook page kunnen aanschouwen waar uw product voor stapt. Een effectief bedrijfslogo laat dit aanschouwen en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw artikel. Maar wat is nu important onder het construeren van een logo?
Geel
Geel is een joviale, joviale kleur. Heel effectief voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische verstrekker die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
3 Basissoorten Logos
Samenstelling van Illustraties en Tekst of Formulering
MacDonalds gebruikt dezelfde kleuren als Shell. Een ruime gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld bewerking van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.
Alhoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we alle van deze beeldmerken in een van hieronder genoemde categorieën zetten.
Beeldige Bedrijf logos en Iconen
Een beeldmerk wat als enige uit een icoon bestaat, is als het bedrijfslogo van een product. Ditzelfde kan ongebruikelijk terk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg betekent: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze tekst onnodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gebeten is? Dat behelst: “De baas van dit device is een kunstenaar, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te vormgeven met een computer of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het bedrijfslogo, de bedrijfsnaam en het bedrijf al verbonden.
Woordlogos
Niet voor niks is typografie een gewenste toespitsing bij grafisch ontwerpers. Een gevierd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het organisatie in een stabiel lettertype, maar vaak in supplementaire tinten en met verscheidene achtergronden.
Woordlogos bestaan meestal slechts uit de naam van het product. Weleens staat er ook nog een slagzin bij. Mat en weinig verbeeldend? Integendeel: er zijn tienduizenden soorten lettertypen die uw bedrijfslogo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten opspringen.
Duidelijk waarneembaar op Smartphones en Tablets
Starbucks heeft zo’n moeilijk bedrijf logo met aanzienlijk detail. Dit hebben ze opgelost door diverse exemplaren van hun beeldmerk te vormgeven met steeds geringer detaillering voor de minder bekende schermen. Dit werkt. Google heeft het opgelost door in plaats van de volmaakte bedrijfsnaam enkel de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.
Importantie van het Bruikbare Lettertype
Een omvangrijk, zwaar lettertype is mannelijk en moedig. Besluit dat dus niet voor het beeldmerk van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met gracieuze, zwierende bewoording is hiermee aanzienlijk geschikter voor. Heeft u een schadeherstel onderneming? Er zijn lettertypen waarvan de bewoording half omdraaien en warrig gerangschikt zijn.
Fundament voor Uw Logo als Psycholoog
Een bedrijfslogo moet zo gecreëerd worden dat het als basis kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en samenhorigheid in al uw kennisgeving met uw bezoekers en salesleads. Dus in uw websites en aanvragen, maar ook in uw advertenties, uw folders en op uw pamfletten. Dit vergroot de vakkundige look en feel van uw artikel in belangrijke mate. Het beeldmerk is vooraanstaand in deze stijl. Houd daarmee rekening mee bij het schetsen van uw beeldmerk.
Welke Kleuren in uw Bedrijfslogo?
Kleur hoeft niet in een bedrijfslogo. Een embleem kan heel uitstekend alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen kleuren in een embleem zijn de oorspronkelijke kleuren. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan arriveren de secundaire tinten. Ditzelfde zijn de kleuren die gemixed zijn van de hoofd tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk enkel in uitzonderlijke gevallen van ditzelfde schema af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond komt. Er gaat een omschreven agressie van uit, dus pas dit accuraat toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met veel voorspoed!
Blauw
Blauw is de meest praktische kleur, die prima correspondeert met no-nonsense bedrijven. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Wel of Geen Logo met een Slogan?
Maar onder editie op een smartphone of ipad wordt de tagline te lastig leesbaar. Maak dan een supplementaire bewerking zonder slagzin. Wilt u maar in één uitsluitend psycholoog logo investeren? Besluit dan voor een beeldmerk zonder kreet.
Minder bekende kleuren
Paars is kunstzinnig, oranje straalt levenslust uit, en groen belichaamt het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd geschikt, maar kijk uit met het combineren met de additionele kleur. Ditzelfde valt vaak niet effectief uit. De supplementaire kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is dit ook een kwestie van smaak.
Uw bedrijf logo Afstemmen voor de Feestdagen
Uw bedrijfslogo in kerstkleuren of met een achtergrondje van kronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een aanvullende manier om te communiceren met uw bezoekers en sales leads.
Variëren op Uw Logo Psycholoog
Het voordeel van een simpel bedrijf logo is dat er goed mee te variëren valt. Google wisselt herhaaldelijk met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor ieder feest past Google zijn bedrijf logo aan, terwijl het embleem – door de simpelheid – nog steeds representatief is. Apple kan ook zonder risico de tinten van zijn bedrijfslogo aanpassen. Het blijft te herkennen.