Promoot uzelf door middel van uw persoonlijke producer logo
Of u nu in de radio-,televisie- of muziekwereld aan het werk bent, als producer is het nodig om uzelf te promoten. Mensen moeten namelijk weten dat u bestaat. Het helpt daarom ontzettend om een eigen producer logo te laten ontwikkelen. Daarmee kunt u uzelf goed promoten.
Als radioproducer bent u bijvoorbeeld degene die alles omtrent het maken van een radiocommercial regelt. Het is dan aan u om een ruimte te regelen maar ook iemand te regelen die de commercial inspreekt.
U bent de persoon die alles regelt,problemen oplost, wensen omzet in acties en de productieplanning en het budget bewaakt. Om klussen te ontvangen is het belangrijk om naam te maken. Dit doet u onder andere door reclame over uzelf als producer te maken. Het helpt daarbij om een passend te maken.
Als muziek producer is het bijvoorbeeld belangrijk om een producer logo te hebben dat past bij uw muziekstijl. Uw logo zorgt ervoor dat u naam maakt bij het publiek. Dankzij uw producer logo weet het publiek wie u bent en wat u doet.
Er zijn een aantal veel voorkomende elementen in een producer logo. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet:
- draaitafel
- plaat
- equalizer
- strakke letters
- uw naam of producernaam in uw logo
- signaal sterkte
Onze grafische designers verwerken deze elementen op een verrassende manier. Op die manier weet u zeker dat u een bijzonder logo ontvangt. Uw logo producer wordt handgemaakt en geperfectioneerd door middel van de computer.
U bent uiteraard ook vrij in de keuze om andere elementen in uw logo producer te verwerken. De grafische ontwerpers zorgen er dan voor dat het nog steeds duidelijk is dat het om een producer logo gaat.
Voorbeelden van producer logo’s
Wij hebben een aantal pakketten voor u opgesteld. Bekijk de mogelijkheden bij ieder pakket en maak aan de hand van uw wensen en eisen een keuze. Heeft u nog vragen of zijn er onduidelijkheden? Neem dan contact met ons op.
Wist u dat een logo niet altijd duur hoeft te zijn? Eveneens kunt u ook een goede, eerste indruk achterlaten met een goedkoper logo. 15 euro logos ontwerpt unieke logo’s tegen een betaalbare prijs. Het team van 15 euro logos ontwerpt met passie en gedrevenheid. Bij ons heeft u de keuze om uit verschillende pakketten te kiezen. De pakketten zijn oplopend in prijs en hoeveelheid zoals:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-
- Het VIP Extra snel pakket kost €75,-
- VIP 3 pakket kost €125,-
- VIP 5 pakket kost €165,-
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een Producer logo te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen producer logo te bestellen !
Aanbevelingen voor het Schetsen van Uw logo producer
Niet Als enige voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze herhaaldelijk observeren door het beeldmerk van dat product zichtbaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk handelsmerk heeft een sterk bedrijf logo. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo uitstekend voor minder grote merken. Zorg dat mensen zich ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!
3 Basissoorten Logos
Woordlogos
Niet voor niets is typografie een geprefereerde toespitsing onder grafisch makers. Een vertrouwd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het handelsbedrijf in een vast lettertype, maar vaak in andere tinten en met verschillende achtergronden.
Woordlogos bestaan meestal enkel uit de naam van het handelsbedrijf. Nu en dan staat er ook nog een kreet onder. Saai en saai? Daarentegen: er zijn honderden categorieën lettertypen die uw bedrijfslogo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Terwijl er miljoenen bedrijfslogos bestaan, kunnen we ieder van deze emblemen in een van onderstaande categorieën neerzetten.
Beeld Bedrijf logos en Plaatjes
Een beeldmerk wat enkel uit een icoon bestaat, is als het beeldmerk van een artikel. Dit kan uitermate terk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg behelst: “Daarmee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze bewoording overbodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gekauwd is? Dat betekent: “De machthebber van ditzelfde device is een creatief iemand, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te creëren met een computer of een smartphone? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Op die manier zijn het logo, de naam en het bedrijf al verbonden.
Groepering van Tekens en Formuleringen of Letters
MacDonalds utiliseert dezelfde tinten als Shell. Een ruime gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een symbolische omschrijving van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het bedrijf: Starbucks Coffee.
Beginsel voor Uw Huisstijl
Een embleem moet zo gecreëerd worden dat het als beginsel kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en overeenstemming in al uw publicaties met uw klanten en potentiële klanten. Dus in uw brieven en prijsvoorstellen, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw brochures. Ditzelfde vergroot de professionele look en feel van uw organisatie in aanzienlijke mate. Het beeldmerk is leidend in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het uitdenken van uw bedrijf logo.
Gewichtigheid van het Goede Lettertype
Een stevig, zwaar lettertype is mannelijk en stoer. Kies dat dus niet voor het logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met modieus, springende woorden is hier veel treffender voor. Heeft u een schadeherstel artikel? Er zijn lettertypen waarvan de letters half omkieperen en ongeordend gerangschikt zijn.
Welke Kleuren in uw producer Logo?
Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een logo producer kan heel perfect slechts in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde bedrijfslogo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende tinten in een embleem zijn de primaire tinten. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op belangrijke afstand hiervan arriveren de secundaire tinten. Dit zijn de tinten die samengesteld zijn van de oorspronkelijke kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk slechts in uitzonderingsgevallen van ditzelfde schema af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een bepaalde gewelddadigheid van uit, dus pas ditzelfde nauwkeurig toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met veel geluk!
Geel
Geel is een blije, feestelijke kleur. Heel volmaakt voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële aanbieder die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Blauw
Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima klopt met no-nonsense diensten. Verbind blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Variëren op Uw Embleem
Het voordeel van een makkelijk bedrijfslogo is dat er geschikt mee te variëren valt. Google wijzigt veelvuldig met de letterkleuren en met verschillende achtergronden. Voor alle feest past Google zijn logo aan, terwijl het beeldmerk – door de eenvoud – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder ellende de kleuren van zijn logo afstemmen. Het blijft te herkennen.
Secundaire kleuren
Paars is artistiek, oranje straalt levensvreugde uit, en groen presenteert het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd uitstekend, maar kijk uit met het combineren met de additionele kleur. Dit valt vaak niet effectief uit. De additieve kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is dit ook een kwestie van smaak.
Wel of Geen Bedrijf logo met een Slagzin?
Een fijne leus is platina waard. Het is als een tover methode die klanten verdient: een passende auteur is zijn geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slagzin ook op het bedrijfslogo? Denk er kwalitatief over na waar u het logo voor wilt gebruiken. De kreet mag logischerwijs op het beeldmerk als het hanteert wordt voor uw website, websites, adWords en Facebook advertenties.
Uw producer logo Aanpassen voor de Feestdagen
Uw bedrijfslogo in kerstkleuren of met een achtergrondje van tronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een andere middel om te communiceren met uw bezoekers en leads.