Pedicure Logo | Logo Pedicuresalon? Al Vanaf 15 Euro!

Een fris pedicure logo voor uw pedicure salon?

Als bedrijf is het belangrijk om een logo te hebben dat uw bedrijf goed representeert. Het pedicure logo moet bij u en uw bedrijf passen. Een logo zorgt er namelijk voor dat klanten uw bedrijf herkennen.

De naam en het logo van uw bedrijf vormen samen het herkenningspunt van klanten. Wanneer iemand een naam noemt van een bedrijf dat u kent, denkt u automatisch aan het logo van dat bedrijf. Een logo maakt het onthouden van uw bedrijf een stuk gemakkelijker.

Naast naamsbekendheid is het belangrijk dat uw logo tijdloos is. Het veranderen van uw logo is namelijk niet aan te raden. Daardoor is het belang dat uw pedicure logo over 10, 20 of 30 jaar nog steeds zo effectief is.

Uw logo moet bovendien aansluiten bij uw klanten. Het gaat er daarom niet om wat u mooi vind maar wat de klant aanspreekt. Het is belangrijk om niet voor een afgezaagd logo te gaan. Dit betekend dus niet automatisch voeten in het logo voor uw pedicure salon.

Logo voorbeelden pedicure salon

Laat u hieronder inspireren door een paar bakkerij logo voorbeelden!

 

Wilt u toch graag voeten in uw logo verwerken, dan bent u daar uiteraard vrij in. Heeft u voorkeur voor een pedicure logo zonder veel voorkomende elementen? Laat uw creativiteit dan de vrije loop. Wanneer het u maar niet wilt lukken om een logo te ontwikkelen, neem dan gerust contact met ons op.

Een logo onderscheidt u van uw concurrenten. Het is daarom belangrijk om een logo te ontwikkelen dat zo min mogelijk op die van concurrenten lijkt. Vaak gebeurt dat al automatisch door de naam van het bedrijf.

Elementen die veel voorkomen bij pedicure logo’s zijn:

  • voeten
  • tekst in het logo
  • blauw
  • lichte kleuren

Aan de hand van uw wensen en behoeften wordt uw logo gemaakt. Het logo wordt handgemaakt ontwikkeld en geperfectioneerd door de computer. Zo heeft u altijd een uniek ontwerp. Binnen 24 uur ontvangt u al het eerste concept.

Er zijn verschillende pakketten mogelijk voor uw pedicure logo. Ieder pakket heeft zijn eigen voorrechten. Het hangt van uw wensen af welk pakket het beste bij u past.

Wij hebben voor u de pakketten op een rijtje gezet:

Bekijk al onze prijzen en pakketten.

Trucs voor het Construeren van Uw Pedicure Bedrijfslogo

Opvallend op Samsungs en Tablets

Het logo is nog steeds tekenend doordat het in identieke stijl blijft. Beter benoemd: het is nog steeds hetzelfde bedrijf logo, maar een extra editie. Daarom is het bepalend dat al deze versie van hetzelfde ontwerp geconstrueerd worden.

Uw bedrijf logo Bijstellen voor de Feestdagen

Uw pedicure logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van rendieren voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele aanpak om te communiceren met uw bezoekers en sales leads.

3 Basissoorten Bedrijf logos

Alhoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we elk van deze bedrijf logos in een van onderste categorieën zetten.

Metaforische Bedrijfslogo’s en Icoontjes

En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gebeten is? Dat omvat: “De bezitter van ditzelfde toestel is een kunstenaar, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te uitstippelen met een laptop of een gsm? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Op die manier zijn het bedrijf logo, de naam en het bedrijf al gekoppeld.

Een beeldmerk wat alleen uit een icoon bestaat, is als het beeldmerk van een artikel. Dit kan bijzonder uitdrukkelijk zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een benzinepomp van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze teksten overbodig geworden.

Vermenging van iconen en letters of tekst

MacDonalds gebruikt identieke tinten als Shell. Een aanzienlijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een metaforische bewerking van een topless zeemeermin in een cirkel, met in een buitencirkel de naam en het product: Starbucks Coffee.

Woordlogos

Woordlogos bestaan veel voorkomend uitsluitend uit de naam van het bedrijf. Incidenteel treedt er ook nog een kreet bij. Zonder inspiratie en trutterig? Daarentegen: er zijn in de duizend verschillenden lettertypen die uw beeldmerk net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten springen.

Niet voor niks is typografie een gewilde specialisatie onder grafisch makers. Een befaamd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het organisatie in een vast lettertype, maar frequent in aanvullende kleuren en met verschillende achtergronden.

prijzen_knop          bestel_knop

Wel of Geen Bedrijf logo met een Slagzin?

Maar bij definiëring op een smartphone of ipad wordt de leus al snel te problematisch leesbaar. Maak dan een extra weergave zonder slagzin. Wilt u maar in één enkel bedrijf logo investeren? Besluit dan voor een beeldmerk zonder tagline.

Uw Bedrijfslogo laten aanpassen

Uw artikel verandert, en uw pedicure logo transformeert mee. Eenvoudig doen! Uw embleem vertegenwoordigd uw handelsmerk!

Hoeksteen voor Uw Huisstijl

Een logo moet zo uitgestippeld worden dat het als hoeksteen kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en eenstemmigheid in al uw publicaties met uw consumenten en leads. Dus in uw brieven en proposities, maar ook in uw advertenties, uw nieuwsbrieven en op uw websites. Ditzelfde vergroot de integere look en feel van uw handelsbedrijf in hoge mate. Het bedrijf logo is sturend in deze stijl. Houd daarmee rekening mee bij het bronbestand van uw embleem.

Een bedrijf logo is wonderlijk belangrijk. In één keer moeten bezoekers van uw webpagina en uw Facebook pagina kunnen bewonderen waar uw winkelbedrijf voor begeeft. Een perfect logo laat dit observeren en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw product. Maar wat is nu gewichtig bij het model van een bedrijfslogo?

Welke Tinten in uw Bedrijfslogo?

Kleur hoeft niet in een  pedicure logo. Een logo kan heel passend als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog beter om dit logo dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen tinten in een bedrijf logo zijn de primaire tinten. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op belangrijke afstand hiervan arriveren de secundaire tinten. Dit zijn de kleuren die gemengd zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk alleen in uitzonderingsgevallen van ditzelfde model af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een besliste agressie van uit, dus pas dit secuur toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met veel triomf!

Blauw

Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima harmonieert met no-nonsense bedrijven. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Geel

Geel is een vreugdevolle, vrolijke kleur. Heel geschikt voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische aanbieder die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Minder bekende kleuren

Paars is artistiek, oranje straalt levenslust uit, en groen schetst het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd gepast, maar kijk uit met het combineren met de bijkomende kleur. Ditzelfde valt vaak niet kwalitatief uit. De complementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Zeker is dit ook een kwestie van smaak.

Significantie van het Juiste Lettertype

Zo is er een lettertype voor alle organisatie. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw individueel, bijzondere lettertype laten creëeren!

Niet Enkel voor Multinationals

Personen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze meestal bewonderen door het bedrijfslogo van dat bedrijf waarneembaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk logo. Dat geldt voor aanzienlijke merken, maar dat geldt net zo goed voor minder grote merken. Zorg dat mensen zichzelf niet met uw pedicure logo kunnen identificeren!

prijzen_knop          bestel_knop