Ontvang nu een geschikt monteur logo
Als monteur is het belangrijk om naamsbekendheid op te bouwen. Dit doet u uiteraard door goede service te leveren en door middel van mond-op-mondreclame. Maar dat zijn niet de enige manieren om reclame over uzelf als monteur te maken. Door middel van reclame op tv, flyers en posters is het ook mogelijk om reclame te maken. U heeft dan een logo nodig dat past bij u als monteur.
Wat voor monteur u ook bent, het is belangrijk om goede reclame voor uzelf te maken. Dit geldt bijvoorbeeld voor een automonteur zodat mensen weten wat voor automonteur u bent, maar dit principe geldt uiteraard bijvoorbeeld ook voor een elektromonteur, vliegtuigmonteur en onderhoudsmonteur.
Een monteur logo heeft een aantal doelen. Allereerst vergroot het de herkenbaarheid onder het publiek. Uw (potentiële) klanten herkennen namelijk uw logo wanneer zij het zien. Daarnaast onderscheid het logo u van de concurrentie. Dankzij uw logo wordt er onderscheid gemaakt van uw logo. En bovendien creëert het logo een gewenst imago. Dit komt door middel van de samenstelling en kleurencombinatie van uw logo.
Monteur logo’s hebben een aantal veel voorkomende elementen. Bijvoorbeeld een moersleutel. Daarnaast is een band ook een veel voorkomend aspect. Bovendien zijn een tandwiel en een auto ook veel voorkomende aspecten. Het is alleen wel afhankelijk van de montage waarin u gespecialiseerd bent.
Onze grafische designers staan voor u klaar om uw logo te ontwerpen. Door middel van uw wensen en eisen wordt er een logo ontwikkeld. Wilt u de veel voorkomende aspecten in uw logo hebben? Dan zorgen onze designers ervoor dat het op een verrassende manier wordt verwerkt. Wilt u andere elementen in uw logo? Dan weten onze ontwerpers ervoor te zorgen dat het nog wel herkenbaar is wat voor monteur u bent.
Voorbeelden van monteur logo
15 euro logo’s behartigt al uw belangen. Zo bent u verzekerd van de hoogste kwaliteit tegen een lage prijs. Onze referenties zijn beoordeeld met gemiddeld genomen een 9, u kunt achteraf betalen, de eerste versie ontvangt u al binnen 24 uur. En u heeft keuze uit verschillende pakketten zoals:
- Pakket 1: VIP 5
- Pakket 2: VIP 3
- Pakket 3: VIP extra snel
- Pakket 4: VIP
- Pakket 5: Luxe
- Pakket 6: Basis
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo monteur te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen monteur logo te bestellen !
Aanbevelingen voor het Creëren van Uw Embleem
Uw Beeldmerk Oplappen
Uw product verandert, en uw logo transformeert mee. Doorsnee doen! Uw embleem weerspiegelt uw handelsmerk!
Belangrijkheid van het Geschikte Lettertype
Een vol, zwaar lettertype is moedig en ferm. Selecteer dat dus niet voor het embleem van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met zwierige, zwierende tekst is hier plenty treffender voor. Heeft u een schadeherstel winkelbedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de letters half omvallen en rommelig gerangschikt zijn.
3 Basissoorten Bedrijfslogos
Terwijl er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we alle van deze logos in een van hieronder genoemde categorieën plaatsen.
Integratie van Afbeeldingen en Formuleringen of Tekst
MacDonalds utiliseert een gelijke tinten als Shell. Een ruime gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld equivalent van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het artikel: Starbucks Coffee.
Beeldige Bedrijfslogos en Icoontjes
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gevreten is? Dat omvat: “De bezitter van dit toestel is een ontwerper, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te uitstippelen met een notebook of een smartphone? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. In die mate zijn het beeldmerk, de bedrijfsnaam en het product al verbonden.
Een beeldmerk wat enkel uit een pictogram bestaat, is als het logo van een product. Ditzelfde kan ongewoon uitdrukkelijk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de autoweg omvat: “Hiermee kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze formulering nodeloos geworden.
Woordlogos
Woordlogos bestaan meestal als enige uit de naam van het product. Nu en dan begeeft er ook nog een kreet onder. Zonder verbeelding en trutterig? Integendeel: er zijn tienduizenden soorten lettertypen die uw beeldmerk net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Niet voor niets is typografie een geliefde toespitsing onder grafisch vormers. Een gevierd voorbeeld is het embleem van Google. Ditzelfde is de naam van het onderneming in een stabiel lettertype, maar meestal in additionele tinten en met velerlei achtergronden.
Wel of Geen Beeldmerk met een Slagzin?
Maar onder versie op een telefoontoestel of ipad wordt de slogan al direct te problematisch leesbaar. Maak dan een extra versie zonder tagline. Wilt u maar in één slechts beeldmerk investeren? Kies dan voor een bedrijfslogo zonder leus.
Duidelijk waarneembaar op Slimme telefoons en Tablets
Starbucks heeft zo’n moeilijk logo met veel detaillering. Dit hebben ze verholpen door verscheidene vertakkingen van hun embleem te uitstippelen met steeds geringer detaillering voor de minder belangrijke schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het uit de wereld verholpen door in plaats van de volledige bedrijfsnaam enkel de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze frequent bekijken door het beeldmerk van dat merk zichtbaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk handelsmerk heeft een sterk logo. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo perfect voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!
Welke Kleuren in uw Logo?
Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een bedrijfslogo kan heel passend als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om ditzelfde embleem dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende tinten in een beeldmerk zijn de oorspronkelijke tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan arriveren de ondergeschikte kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemixed zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk uitsluitend in uitzonderingsgevallen van ditzelfde programma af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond komt. Er gaat een omschreven geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde voorzichtig toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al 100 jaar met veel geluk!
Geel
Geel is een optimistische, vreugdevolle kleur. Heel geschikt voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische bedrijven die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Blauw
Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima strookt met no-nonsense diensten. Mix blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Een beeldmerk is zeldzaam belangrijk. In één oogopslag moeten bezoekers van uw website en uw Facebook pagina kunnen observeren waar uw onderneming voor staat. Een goed bedrijf logo laat dit bekijken en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw artikel. Maar wat is nu bepalend bij het ontwerp van een bedrijf logo?
Bijkomende kleuren
Paars is fantasievol, oranje straalt levenslust uit, en groen staat voor het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd uitstekend, maar kijk uit met het combineren met de additieve kleur. Ditzelfde valt veel voorkomend niet gepast uit. De additionele kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijkerwijs is dit ook een kwestie van smaak.
Basis voor Uw Huisstijl
Een embleem moet zo geschetst worden dat het als hoofdgedachte kan dienst doen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en harmonie in al uw contact met uw klanten en potentiële klanten. Dus in uw brochures en prijsaanbiedingen, maar ook in uw advertenties, uw brochures en op uw brochures. Ditzelfde verhoogt de betrouwbare uitstraling van uw winkelbedrijf in belangrijke mate. Het logo is vooraanstaand in deze stijl. Houd hier rekening mee onder het ontwerp van monteur logo.