Besteedt uw tijd aan het vissen en wordt geen logo visser. Bestel snel uw logo op 15eurologos.nl
Als visser heeft u een logo nodig om uzelf te promoten. Het is namelijk voor uw (potentiële) klanten belangrijk om te weten wie u bent en wat u te bieden heeft. Een logo brengt namelijk een boodschap en een imago over. Het is daarom belangrijk om uw logo te laten passen bij uw visserij.
Een logo is het gezicht naar de buiten wereld toe. Het is daarom belangrijk dat uw logo visser past bij uw visserij. Uw logo zorgt er namelijk voor dat uw klanten de koppeling maken naar uw visserij.
Door de werkervaring die onze grafische designers op hebben gedaan zijn ze er achter gekomen dat er een aantal veel voorkomende logo visser elementen zijn. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet:
- vis
- visser
- sillhouette
- hengel
- vishaak
Logo visser voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar logo visser voorbeelden
Onze grafische designers passen deze elementen op een verrassende en originele manier toe in uw logo. Wilt u andere elementen in uw logo hebben? Dan hebben onze grafische designers de kennis om er dan toch voor te zorgen dat het nog duidelijk is dat het om een logo visser gaat.
De grafische designers ontwikkelen een handgemaakt logo voor u. Uw logo wordt geoptimaliseerd door middel van de computer. Op die manier ontvangt u een gepast en verfrissend logo die past bij uw organisatie.
Trucs voor het Creëeren van Uw Logo
Wel of Geen Embleem met een Leus?
Maar bij versie op een gsm of tablet wordt de slogan al razendsnel te ingewikkeld leesbaar. Maak dan een aanvullende versie zonder leus. Wilt u maar in één uitsluitend bedrijf logo investeren? Besluit dan voor een embleem zonder kreet.
Basis voor Uw Huisstijl
Een bedrijfslogo moet zo ontworpen worden dat het als start kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en harmonie in al uw publicaties met uw bezoekers en potentiële klanten. Dus in uw flyers en voorstellen, maar ook in uw advertenties, uw pamfletten en op uw brochures. Ditzelfde versterkt de integere uitstraling van uw handelsbedrijf in aanzienlijke mate. Het bedrijfs logo is leading in deze stijl. Houd hiermee rekening mee bij het type van uw embleem.
3 Basissoorten Bedrijf logos
Symbolische Emblemen en Iconen
Een beeldmerk wat uitsluitend uit een pictogram bestaat, is als het logo van een merk. Ditzelfde kan bijzonder terk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de autoweg omvat: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een tankstation van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze bewoordingen nodeloos geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gegeten is? Dat omvat: “De houder van dit device is een creatief iemand, die niet op een tientje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te ontwerp met een laptop of een gsm? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Dermate zijn het bedrijf logo, de naam en het handelsmerk al verbonden.
Woordlogos
Niet voor niks is typografie een gewilde specialisatie onder grafisch ontwerpers. Een gerenommeerd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de naam van het artikel in een onveranderlijk lettertype, maar vaak in verscheidene tinten en met diverse achtergronden.
Woordlogos bestaan herhaaldelijk uitsluitend uit de naam van het onderneming. Incidenteel staat er ook nog een slagzin onder. Doorsnee en zonder fantasie? Integendeel: er zijn rond de duizend verschillenden lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Mengsel van Tekens en Teksten of Bewoording
MacDonalds gebruikt identieke kleuren als Shell. Een hoge gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld equivalent van een topless zeemeermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het merk: Starbucks Coffee.
Hoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we alle van deze beeldmerken in een van onderste categorieën zetten.
Variëren op Uw Embleem
Het profijt van een gewoon logo is dat er goed mee te variëren valt. Google veranderd veelvuldig met de letterkleuren en met verschillende achtergronden. Voor alle feestje past Google zijn logo aan, terwijl het beeldmerk – door de eenvoud – nog steedsherkenbaaris. Apple kan ook zonder risico de kleuren van zijn bedrijfslogo afstemmen. Het blijft typisch.
Zichtbaarheid op Slimme telefoons en Tablets
Starbucks heeft zo’n complex bedrijf logo met aanzienlijk detail. Dit hebben ze geklaard door verscheidene exemplaren van hun bedrijfslogo te ontwerp met steeds geringer detail voor de minder grote schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het verholpen door in plaats van de volkomen naam uitsluitend de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..
Welke Tinten in uw Logo?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een logo kan heel bruikbaar enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde logo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een logo zijn de oorspronkelijke tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan verschijnen de ondergeschikte tinten. Ditzelfde zijn de tinten die samengesteld zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengesteld worden. Wijk enkel in uitzonderingsgevallen van ditzelfde stappenplan af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!
Geel
Geel is een joviale, fleurige kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook no-nonsense verstrekker die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond komt. Er gaat een zekere geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde precies toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met aanzienlijk triomf!
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijven. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze veelvoudig zien door het bedrijf logo van dat artikel waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk logo. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo gepast voor minder grote merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw merk kunnen identificeren!
Minder bekende tinten
Paars is creatief, oranje straalt levensvreugde uit, en groenillustreerthet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd volmaakt, maar kijk uit met het combineren met de supplementaire kleur. Ditzelfde valt vaak niet goed uit. De complementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Uw beeldmerk Afstemmen voor de Feestdagen
Uw beeldmerk in kerstkleuren of met een achtergrondje van paashazen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een supplementaire methodiek om te communiceren met uw consumenten en potentiële klanten.
Een logo visser is uitzonderlijk doorslaggevend. In één oogopslag moeten consumenten van uw website en uw Facebook pagina kunnen bewonderen waar uw concern voor staat. Een bruikbaar logo visser laat ditzelfde bekijken en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw merk.