Logo traiteur | Logo Advocatenkantoor? Al Vanaf 15 Euro!

Logo traiteur – Een mooi logo voor uw culinaire onderneming!

Zoekt u een logo voor uw traiteur onderneming? En wilt u graag dat uw logo prijkt op uw bedrijfskleding en apparatuur? 15 euro logo’s maakt dit mogelijk. Binnen 3 werkdagen is uw logo klaar voor gebruik.

prijzen_knop          bestel_knop

Een logo is de vertaling van een belangrijke boodschap die uitgedragen moet worden naar de doelgroep toe. Het is daarom belangrijk om van tevoren uit te zoeken wie uw doelgroep is. De doelgroep moet ten slotte weten wie u bent, en waar uw onderneming voor staat. Indien u de doelgroep in kaart heeft gebracht, kunt u hierop met uw logo inspelen.

Het voornaamste is dat uw logo herkenbaar is, maar dat is best nog een lastige opgave. Er bestaan namelijk veel verschillende traiteur logo’s. De elementen die het meeste voorkomen in een logo zijn:

  • Kok,
  • Koksmuts,
  • Een bord
  • Een plaat,
  • Vormen van lijnen,
  • Lijnen,
  • Silhouetten,
  • Bestek,

Logo traiteur voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar logo traiteur voorbeelden

traiteur logologo traiteurtraiteur logo voorbeeld

traiteur voorbeeld logovoorbeeld van traiteur logovoorbeeld logo traiteur

U kunt ervoor kiezen om bovenstaande elementen toe te passen. Om u te onderscheiden kunt u er ook voor kiezen om zelf elementen toe te voegen. Wij attenderen u erop dat uw logo enigszins met het onderwerp te maken moet hebben. De herkenbaarheid zorgt ervoor dat de doelgroep het logo sneller aan uw onderneming koppelt.

15 euro logo’s behartigt al uw belangen. Zo bent u verzekerd van de hoogste kwaliteit tegen een lage prijs. Onze referenties zijn beoordeeld met gemiddeld genomen een 9, u kunt achteraf betalen, de eerste versie ontvangt u al binnen 24 uur. En u heeft keuze uit verschillende pakketten zoals:

  • Pakket 1: VIP 5
  • Pakket 2: VIP 3
  • Pakket 3: VIP extra snel
  • Pakket 4: VIP
  • Pakket 5: Luxe
  • Pakket 6: Basis

Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo advocatenkantoor te ontwerpen.

Klik hier om uw eigen advocaat logo te bestellen !

 

prijzen_knop          bestel_knop

Aanbevelingen voor het Creëeren van Uw Logo traiteur

Ernst van het Juiste Lettertype

Een omvangrijk, zwaar lettertype is mannelijk en moedig. Besluit dat dus niet voor het bedrijf logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met modieus, springende karakters is hier plenty treffender voor. Heeft u een schadeherstel winkelbedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de bewoording half omwentelen en chaotisch gerangschikt zijn.

3 Basissoorten Logos

Terwijl er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we ieder van deze emblemen in een van onderstaande categorieën plaatsen.

Woordlogos

Niet voor niets is typografie een populaire specialisatie bij grafisch vormers. Een gerenommeerd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het onderneming in een stabiel lettertype, maar frequent in alternatieve kleuren en met gevariëerde achtergronden.

Woordlogos bestaan veel voorkomend alleen uit de bedrijfsnaam van het onderneming. Sporadisch treedt er ook nog een tagline bij. Slaapverwekkend en zonder verbeelding? Daarentegen: er zijn honderden variaties lettertypen die uw bedrijfslogo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten exploderen.

Symbolische Logos en Pictogrammen

Een bedrijf logo wat alleen uit een icoon bestaat, is als het bedrijfslogo van een bedrijf. Dit kan bijzonder uitdrukkelijk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Daarmee kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze woorden nodeloos geworden.

En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gekauwd is? Dat behelst: “De baas van dit apparaat is een artistiek iemand, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te ontwikkelen met een computer of een telefoontoestel? Niemand die zich deze vraag nog stelt. In die mate zijn het embleem, de bedrijfsnaam en het product al gekoppeld.

Combinatie van Illustraties en Bewoordingen of Bewoording

MacDonalds gebruikt identieke tinten als Shell. Een belangrijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld impressie van een topless zeemeermin in een kring, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het merk: Starbucks Coffee.

Start voor Uw Huisstijl

Een bedrijfslogo moet zo bedacht worden dat het als grondgedachte kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en overeenstemming in al uw contact met uw consumenten en leads. Dus in uw folders en prijsvoorstellen, maar ook in uw advertenties, uw nieuwsbrieven en op uw pamfletten. Ditzelfde maakt de professionele look en feel van uw handelsbedrijf in ruime mate. Het logo is sturend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee onder het uitwerken van uw logo traiteur.

Niet Enkel voor Multinationals

Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze vaak bewonderen door het logo van dat merk waarneembaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het embleem van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk beeldmerk. Dat geldt voor grote merken, maar dat geldt net zo gepast voor minder bekende merken. Zorg dat personen zich ook met uw bedrijf kunnen identificeren!

prijzen_knop          bestel_knop

Uw embleem Aanpassen voor de Feestdagen

Uw beeldmerk in kerstkleuren of met een achtergrondje van paashazen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele manier om te communiceren met uw klanten en sales leads.

Wel of Geen Logo met een Tagline?

Maar onder editie op een telefoon of tablet wordt de slagzin al presto te moeilijk te lezen. Maak dan een supplementaire editie zonder slogan. Wilt u maar in één slechts beeldmerk investeren? Kies dan voor een beeldmerk zonder kreet.

Welke Kleuren in uw Logo traiteur?

Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een beeldmerk kan heel kwalitatief enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde logo dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige tinten in een embleem zijn de hoofd tinten. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op hoge afstand hiervan verschijnen de ondergeschikte kleuren. Dit zijn de kleuren die gemengd zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengevoegd worden. Wijk enkel in zeldzame gevallen van dit schema af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een omschreven geweldadigheid van uit, dus pas dit nauwgezet toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met veel enthousiasme!

Blauw

Blauw is de meest commerciële kleur, die prima correspondeert met no-nonsense bedrijven. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.

Geel

Geel is een speelse, opgewekte kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische dienstverleners die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Ondergeschikte kleuren

Paars is creatief, oranje straalt levenslust uit, en groenstaat voorhet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd kwalitatief, maar kijk uit met het samenvoegen met de additieve kleur. Dit valt veel voorkomend niet geschikt uit. De supplementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Duidelijkheid op Slimme telefoons en Ipads

Sedert 2 jaar arriveren de meeste websitebezoekers uw site binnen middels een telefoon of een ipad. Niet alleen moet uw complete website responsive zijn, zodat de inhoud zich adapteert aan het type van het beeldscherm, ook uw beeldmerk moet effectief te aanschouwen zijn op een geringer toestel. Als mensen er een vergrootglas onder moeten pakken om de formulering op uw bedrijf logo te lezen dan roept dat zeker irritatie op.

prijzen_knop          bestel_knop