Opzoek naar een ambachtelijk stratenmaker logo die het gewenste eindresultaat laat zien?
Als stratenmaker staat u garant voor een verbluffend en decoratief eindresultaat. Ambachtelijk gelegd met de juiste afwerking. Met een logo kunt u hetzelfde bereiken. Uit uw logo moet ook naar voren komen wat u uniek maakt in tegenstelling tot andere stratenmakersbedrijven.
Elke onderneming heeft een goed vertegenwoordigd logo nodig. Met uw logo communiceert u naar uw (potentiële) klanten toe. Echter is het nog een lastige opgave om een fris en modern stratenmakers logo te creëren. Een stratenmaker logo wat op ten duur herkenbaarheid opwekt. Om u op weg te helpen hebben wij een aantal voorbeeld elementen geselecteerd die andere stratenmakersbedrijven toepassen in hun ontwerp.
Voorbeeld elementen zijn:
- Zwart
- Grijs
- Straat hamer
- Straat
Het is niet verplicht om de geselecteerde elementen toe te passen. De voorbeelden geven u namelijk geen volledige garantie tot succes. U kunt er ook voor kiezen om andere elementen te gebruiken. Als u in staat bent om een creatief logo te ontwerpen, kunt u zich onderscheiden van uw concurrenten. U moet wel goed opletten dat het stratenmakers logo de herkenbaarheid van uw onderneming uitstraalt.
Voorbeelden van Stratenmaker Logo
15 euro logos kunt u uitstekend helpen bij het ontwerpen van uw stratenmakers logo. Iedere (potentiële) klant is voor ons belangrijk. Onze grafische designers luisteren naar uw wensen en behoeftes, denken met u mee en bieden vrijblijvend advies aan. Zo heeft u de keuze om uw logo te laten produceren aan de hand van één van onze pakketten. Alle pakketten variëren in prijsklasse en in hoeveelheid.
Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP-.
- Het VIP
Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:
- Het VIP 3 pakket kost €125,-
- Het VIP 5 pakket kost €165,-
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo stratenmaker te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen stratenmaker logo te bestellen !
Tips voor het Schetsen van Uw Embleem
Een bedrijf logo is onalledaags belangrijk. In één oogopslag moeten bezoekers van uw website en uw Facebook page kunnen bekijken waar uw merk voor staat. Een uitstekend bedrijf logo laat dit bewonderen en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw merk. Maar wat is nu important onder het vormgeven van een beeldmerk?
Pijler voor Uw Huisstijl
Een beeldmerk moet zo uitgedacht worden dat het als beginsel kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en eenstemmigheid in al uw uitspraken met uw consumenten en potentiële klanten. Dus in uw brochures en voorstellen, maar ook in uw advertenties, uw websites en op uw drukwerk. Ditzelfde vergroot de betrouwbare uitstraling van uw winkelbedrijf in ruime mate. Het bedrijf logo is bepalend in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het op touw zetten van uw bedrijfslogo.
3 Basissoorten Bedrijf logos
Woordlogos
Woordlogos bestaan vaak alleen uit de bedrijfsnaam van het merk. Nu en dan treedt er ook nog een leus bij. Slaapverwekkend en weinig inspirerend? Daarentegen: er zijn tienduizenden klasses lettertypen die uw Stratenmaker logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten springen.
Niet voor niets is typografie een begeerde toespitsing onder grafisch vormers. Een vertrouwd voorbeeld is het logo van Google. Dit is de naam van het bedrijf in een vast lettertype, maar dikwijls in aanvullende tinten en met diverse achtergronden.
Combinatie van Symbolen en Tekst of Karakters
MacDonalds utiliseert identieke kleuren als Shell. Een hoge gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een beeldige equivalent van een topless meermin in een cirkel, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het merk: Starbucks Coffee.
Ofschoon er miljoenen bedrijfslogos bestaan, kunnen we ieder van deze emblemen in een van onderste categorieën neerzetten.
Symbolische Logos en Tekens
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gebeten is? Dat betekent: “De houder van dit toestel is een kunstenaar, die niet op een euro meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel werkelijk te opstellen met een laptop of een telefoontoestel? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Op die manier zijn het bedrijf logo, de naam en het product al verbonden.
Een beeldmerk wat uitsluitend uit een pictogram bestaat, is als het beeldmerk van een handelsmerk. Ditzelfde kan ongewoon nadrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de snelweg betekent: “Hiermee kan getankt worden” en “Dit is een benzinepomp van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze letters overbodig geworden.
Importantie van het Kloppende Lettertype
Zo is er een lettertype voor ieder artikel. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw prive, speciale lettertype laten ontwikkelen!
Wel of Geen logo Stratenmaker met een Slagzin?
Maar bij omschrijving op een gsm of tablet wordt de slogan al direct te lastig leesbaar. Maak dan een supplementaire uitvoering zonder slogan. Wilt u maar in één uitsluitend bedrijf logo investeren? Selecteer dan voor een bedrijf logo zonder kreet.
Duidelijk waarneembaar op Telefoons en Tablets
Het embleem is nog steeds herkenbaar omdat het in overeenkomstige stijl blijft. Geschikter benoemd: het is nog steeds hetzelfde embleem, maar een extra uitvoering. Daarom is het doorslaggevend dat al deze bewerking van hetzelfde beginbestand geconstrueerd worden.
Variëren op Uw Beeldmerk
Het voordeel van een gewoon bedrijf logo is dat er uitstekend mee te variëren valt. Google veranderd telkens met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor elk festijn past Google zijn bedrijfslogo aan, terwijl het bedrijf logo – door de eenvoudigheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder perikelen de kleuren van zijn logo bijstellen. Het blijft representatief.
Welke Kleuren in uw stratenmaker logo?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een logo kan heel perfect enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om dit logo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende tinten in een embleem zijn de hoofd tinten. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op ruime afstand hiervan arriveren de bijkomende kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemixed zijn van de primaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk alleen in uitzonderlijke gevallen van dit stappenplan af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een uitdrukkelijke geweldadigheid van uit, dus pas dit secuur toe. Bij bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al 100 jaar met aanzienlijk triomf!
Blauw
Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima rijmt met no-nonsense diensten. Verbind blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.
Geel
Geel is een lustige, vreugdevolle kleur. Heel bruikbaar voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige leverancier die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Bijkomende kleuren
Paars is fantasierijk, oranje straalt levenslust uit, en groensymboliseerthet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd perfect, maar kijk uit met het combineren met de aanvullende kleur. Ditzelfde valt vaak niet uitstekend uit. De supplementaire kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Uiteraard is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze meestal bekijken door het embleem van dat product zichtbaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten bekijken wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk logo. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo goed voor minder bekende merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw bedrijf kunnen identificeren!