Een logo meubelmaker op maat net als uw meubels
Als meubelmaker weet u als geen ander hoe belangrijk uitstraling en stijl is. Dit geldt ook voor uw meubelmaker logo. Uw logo straalt de sfeer van uw bedrijf uit. Het is daarom van belang dat uw logo bij uw bedrijf past.
Een geschikt logo is belangrijk. Een logo moet uw doelgroep namelijk aanspreken. De kleurencombinatie, elementen en de samenstelling zijn daarom doorslaggevende ingrediënten tot een succesvol meubelmaker logo.
Door al deze ingrediënten op de juiste manier toe te voegen ontstaat er een passend en geschikt logo voor uw meubelmakersbedrijf. U heeft al een meubelmaker logo voor slechts €15,-.
Er zijn een aantal veelvoorkomende elementen in logo’s. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet. Namelijk:
- Bruintinten
- Hout
- Tekst in logo
- chic
U heeft de mogelijkheid om deze elementen in uw eigen logo te laten verwerken. Maar u heeft uiteraard ook alle vrijheid om andere elementen of kleuren in uw logo te verwerken. Wij raden u wel aan dat uw doelgroep wel moeten blijven herkennen dat het om een meubelmaker logo gaat.
Meubelmaker Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar meubelmaker logo voorbeelden
Onze grafische designers staan gereed om aan de hand van uw wensen en eisen een logo meubelmaker te ontwerpen. U ontvangt uw logo al binnen 24 uur. U hoeft dus niet onnodig lang te wachten op uw logo.
U heeft de keuze uit een aantal pakketten die wij aanbieden. Ieder pakket heeft zijn eigen voorrechten. Het pakket dat het beste bij u past hang af van uw wensen en eisen. De pakketten staan hier onder voor u op een rijtje.
- Basispakket voor 15 euro
- Luxe pakket voor 35 euro
- VIP pakket voor 55 euro
- VIP Extra Snel voor 75 euro
- VIP3 voor 125 euro
- VIP5 voor 165 euro
Klik hier om uw eigen meubelmaker logo te bestellen !
Trucs voor het Creëeren van Uw Embleem
Niet Alleen voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze meestal bekijken door het meubelmaker logo van dat merk waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten bewonderen wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk bedrijfslogo. Dat geldt voor grote merken, maar dat geldt net zo gepast voor minder grote merken. Zorg dat mensen zich ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!
Fundament voor Uw Huisstijl
Een embleem moet zo getekend worden dat het als uitgangspunt kan werken voor uw huisstijl, dit geld vooral voor een meubelmaker zoals u. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en eenheid in al uw uitspraken met uw consumenten en potentiële klanten. Dus in uw flyers en prijsvoorstellen, maar ook in uw advertenties, uw folders en op uw brochures. Dit versterkt de betrouwbare look en feel van uw concern in aanzienlijke mate. Het logo is bepalend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee onder het beginbestand van uw embleem.
3 Basissoorten Logos
Samenstelling van Afbeeldingen en Woorden of Karakters
MacDonalds gebruikt identieke kleuren als Shell. Een grote gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een metaforische bewerking van een topless meermin in een rondje, met in een buitencirkel de naam en het product: Starbucks Coffee.
Terwijl er miljoenen logos bestaan, kunnen we alle van deze logos in een van onderstaande categorieën neerzetten.
Symbolische Emblemen en Iconen
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gegeten is? Dat betekent: “De houder van ditzelfde device is een ontwerper, die niet op een dubbeltje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel werkelijk te tekenen met een pc of een gsm? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het beeldmerk, de naam en het bedrijf al verweven.
Een meubelmakerij logo wat als enige uit een icoon bestaat, is als het bedrijf logo van een artikel. Dit kan ongebruikelijk nadrukkelijk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Hiermee kan getankt worden” en “Dit is een pompstation van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze bewoording onnodig geworden.
Woordlogos
Woordlogos bestaan dikwijls als enige uit de naam van het winkelbedrijf. Sporadisch begeeft er ook nog een kreet onder. Saai en weinig inspirerend? Daarentegen: er zijn honderden categorieën lettertypen die uw meubelmakerij logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Niet voor niets is typografie een gewilde specialisatie onder grafisch vormgevers. Een befaamd voorbeeld is het bedrijf logo van Google. Dit is de naam van het onderneming in een bepaald lettertype, maar veel voorkomend in extra kleuren en met velerlei achtergronden.
Geel
Geel is een dartelige, fleurige kleur. Heel perfect voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische aanbieder die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Een bedrijf logo is wonderlijk bepalend. In één blik moeten gasten van uw website en uw Facebook pagina kunnen aanschouwen waar uw bedrijf voor stapt. Een bruikbaar bedrijfslogo laat dit bekijken en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw winkelbedrijf. Maar wat is nu belangrijk bij het type van een beeldmerk?
Welke Kleuren in uw Beeldmerk?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een logo meubelmaker kan heel bruikbaar alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog beter om ditzelfde embleem dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende tinten in een bedrijfslogo zijn de elementaire tinten. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op hoge afstand hiervan arriveren de minder bekende tinten. Dit zijn de kleuren die gemengd zijn van de oorspronkelijke kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk enkel in afwijkende gevallen van ditzelfde plan af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een onmiskenbare agressie van uit, dus pas ditzelfde exact toe. Bij bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met plenty triomf!
Blauw
Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima overeenstemt met no-nonsense bedrijven. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en geloofwaardigheid uit te stralen.
Duidelijkheid op Samsungs en Tablets
Starbucks heeft zo’n moeilijk bedrijf logo met plenty detaillering. Dit hebben ze geklaard door gevariëerde bewerkingen van hun bedrijfslogo te op touw zetten met steeds geringer detail voor de minder grote schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het geklaard door in plaats van de volkomen naam slechts de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.
Secundaire kleuren
Paars is kunstzinnig, oranje straalt levensvreugde uit, en groenbelichaamthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd passend, maar kijk uit met het samenvoegen met de additionele kleur. Dit valt veelvoudig niet perfect uit. De bijgevoegde kleur is de oorspronkelijke kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Uiteraard is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Uw bedrijfslogo Aanpassen voor de Feestdagen
Uw beeldmerk in kerstkleuren of met een achtergrondje van eieren voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een aanvullende hulpmiddel om te communiceren met uw klanten en potentiële klanten.
Variëren op Uw Beeldmerk
Het voordeel van een alledaags bedrijfslogo is dat er perfect mee te variëren valt. Google diversifieert continu met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor ieder festijn past Google zijn embleem aan, terwijl het beeldmerk – door de ongekunsteldheid – nog steedskenmerkendis. Apple kan ook zonder ellende de tinten van zijn bedrijfslogo bijstellen. Het blijft typisch.
Uw Bedrijfslogo Bijwerken
Uw product verandert, en uw logo vervormt mee. Simpel doen! Uw bedrijf logo symboliseert uw artikel!