Massage logo nodig? Laat je logo ontwerpen door de professional
Voor een masseur logo voor slechts 15 euro, ontworpen door een team dat nauwkeurig luistert naar uw wensen en geboren zijn met te veel creativiteit, dan bent u hier aan het goede adres.
Het logo kunt u binnen 72 uur verwachten in uw inbox en is het tijdloze logo toch niet naar wens? Dan kunnen we het hele masseur logo wijzigen naar wens.
Een slordig logo is allang niet meer van deze tijd. Een masseur logo ontwikkelt langzaam steeds en steeds meer herkenning en wanneer mensen het tijdloze logo dan zien, dan wilt u graag het bericht uitstralen dat u wenst over te brengen bij de klant.
Een logo kan een krachtig middel zijn, zolang het maar op de juiste manier ontworpen is. Zo wilt u uniek zijn tussen uw concurrenten en niet verward kunnen worden tussen uw concurrenten. Daarbij is de logo masseur een goede kans om uw sterke kwaliteiten uit te stralen naar de klant met slechts één simpele afbeelding, het logo.
Kies daarom zorgvuldig de elementen die u graag wilt verwerken in het logo, let dus op de concurrenten en uw eigen kwaliteiten.
Massage Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar massagepraktijk logo voorbeelden!
Logo massagepraktijk kent veel voorkomende elementen als:
- Groentinten
- Vloeiendelijnen
- Masserend persoon
- Handen
De elementen zijn niet voor niets erg populaire in de branche van massage, maar ervan afwijken kan natuurlijk ook. Uniek zijn is een pre. Wees daarom creatief met uw elementen en met de elementen die u toevoegt.
Het logo kan altijd nog gewijzigd worden, wel is dit afhankelijk van het soort pakket dat u heeft gekozen. Hier volgen de pakketten:
Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-.
- Het VIP extra snel pakket kost €75,-
Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:
- Het VIP 3 pakket kost €125,-
- Het VIP 5 pakket kost €165,-
Aanbevelingen voor het Ontwikkelen van Uw Massage logo
Geel
Geel is een joviale, lustige kleur. Heel geschikt voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige verstrekker die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Uw Massagepraktijk logo Verbeteren
Uw artikel wijzigt, en uw beeldmerk wijzigt mee. Ongecompliceerd doen! Uw beeldmerk vertegenwoordigd uw product!
3 Basissoorten Massage logos
Terwijl er miljoenen logos bestaan, kunnen we ieder van deze emblemen in een van onderstaande categorieën neerzetten.
Samenstelling van Afbeeldingen en Bewoording of Bewoording
MacDonalds hanteert een gelijke kleuren als Shell. Een aanzienlijke gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een metaforische versie van een topless meermin in een rondje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.
Woordlogos
Woordlogos bestaan meestal uitsluitend uit de bedrijfsnaam van het merk. Af en toe staat er ook nog een slogan onder. Weinig verbeeldend en fantasieloos? Daarentegen: er zijn in de duizend verschillenden lettertypen die uw beeldmerk net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten klappen.
Niet voor niets is typografie een begeerde toespitsing bij grafisch vormgevers. Een vertrouwd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Ditzelfde is de naam van het onderneming in een stabiel lettertype, maar vaak in aanvullende kleuren en met gevariëerde achtergronden.
Metaforische Massagepraktijk logos en Illustraties
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gebeten is? Dat behelst: “De bezitter van ditzelfde toestel is een ontwerper, die niet op een dubbeltje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te opstellen met een notebook of een telefoontoestel? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. In die mate zijn het embleem, de naam en het product al verbonden.
Een embleem wat enkel uit een icoon bestaat, is als het bedrijfslogo van een product. Dit kan opvallend krachtig zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Daarmee kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze bewoording onnodig geworden.
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Personen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze veelvoudig bekijken door het bedrijfslogo van dat handelsmerk waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten bekijken wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk logo. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo volmaakt voor kleinere merken. Zorg dat personen zich ook met uw artikel kunnen identificeren!
Uw embleem Bijstellen voor de Feestdagen
Uw embleem in kerstkleuren of met een achtergrondje van eieren voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een extra tactiek om te communiceren met uw klanten en leads.
Welke Kleuren in uw Massage logo?
Kleur hoeft niet in een bedrijfslogo. Een logo kan heel effectief alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit logo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een bedrijfslogo zijn de elementaire kleuren. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan komen de bijkomende tinten. Dit zijn de kleuren die samengesteld zijn van de elementaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk alleen in uitzonderingsgevallen van ditzelfde patroon af en bedenk: de uitzondering versterkt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een vastgestelde agressie van uit, dus pas ditzelfde grondig toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met plenty steun!
Blauw
Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijfsvoering. Relateer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.
Start voor Uw Huisstijl
Een embleem moet zo getekend worden dat het als basis kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en eenstemmigheid in al uw notificaties met uw bezoekers en sales leads. Dus in uw drukwerk en aanbiedingen, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw brochures. Dit versterkt de professionele look en feel van uw artikel in grote mate. Het bedrijfslogo is vooraanstaand in deze stijl. Houd hiermee rekening mee onder het creëren van uw embleem.
Ondergeschikte tinten
Paars is artistiek, oranje straalt levensvreugde uit, en groenweergeefthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd effectief, maar kijk uit met het combineren met de bijkomende kleur. Ditzelfde valt veel voorkomend niet goed uit. De aanvullende kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Het Geschikte Lettertype
Een stevig, zwaar lettertype is stoer en ferm. Selecteer dat dus niet voor het bedrijf logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met sierlijke, dansende woorden is hiermee veel geschikter voor. Heeft u een schadeherstel artikel? Er zijn lettertypen waarvan de karakters half kenteren en wanordelijk gerangschikt zijn.
Een embleem is bovenmatig beslissend. In één blik moeten klanten van uw website en uw Facebook pagina kunnen zien waar uw winkelbedrijf voor begeeft. Een perfect bedrijf logo laat ditzelfde aanschouwen en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw artikel. Maar wat is nu doorslaggevend bij het construeren van een beeldmerk?
Variëren op Uw Bedrijf logo
Het profijt van een simpel bedrijfslogo is dat er gepast mee te variëren valt. Google wijzigt ononderbroken met de letterkleuren en met verscheidene achtergronden. Voor ieder feest past Google zijn bedrijfslogo aan, hoewel het bedrijf logo – door de matigheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder perikelen de tinten van zijn bedrijfslogo aanpassen. Het blijft typisch.