Logo Manager | Manager Logo? Voor 15 Euro Al een Logo!

Logo manager – Een verantwoord logo tegen een lage prijs!

Allereerst is het belangrijk om te begrijpen wat een logo daadwerkelijk is. Een logo is namelijk niet alleen een afbeelding, oftewel een beeldmerk. Een logo geeft de afspiegeling van uw onderneming weer. De afspiegeling kunt u weergeven door gebruik te maken van diverse onderdelen in uw logo zoals het lettertype, vorm, opbouw en kleur.

prijzen_knop          bestel_knop

De functie van een logo is om een eigen identiteit te ontwikkelen. Een logo moet op ten duur herkenbaar zijn, steun geven en een eerste indruk opwekken. Bij het functioneel maken van een logo moet u er wel oplettend dat uw logo eenvoudig, uniek, tijdloos en geschikt is. U moet u altijd afvragen of hetgeen wat u wilt communiceren goed overkomt bij uw (potentiële) klanten.

Een logo straalt het gezicht van uw onderneming uit. Echter bestaan er veel manager logo’s. De elementen die het meeste voorkomen in een manager logo zijn:

  • Tekst met een klein logo ernaast,
  • Kleurrijk,
  • Persoonlijk,
  • Hoekig

Bovenstaande elementen kunt u gebruiken in uw manager logo. Op deze manier bent u ervan verzekerd dat uw logo zal slagen. Indien u een uniek logo wilt creëren kunt u ook andere elementen toevoegen. Wij attenderen u erop dat een logo herkenbaar zijn. De doelgroep moet weten dat het over een manager logo gaat.

Voorbeelden van Manager logo’s

manager logo voorbeeldmanager logo manager voorbeeld logo

voorbeeld logo manager  voorbeeld manager logo    manager logos

Geïnteresseerd geworden? 15 euro logos kan u helpen bij het ontwikkelen van een manager logo. Ons team bestaat uit ervaren designers. Stuk voor stuk gepassioneerd in het ontwerpen van logo’s. Zo heeft u bij ons de garantie dat uw logo onderscheidend is doordat alle logo’s met de hand worden gemaakt.

Wij bieden diverse pakketten aan om uw manager logo tot stand te laten komen. U heeft keuze uit 6 pakketten. De pakketten variëren in prijsklasse en mogelijkheden.

Pakket 1: VIP 5 – U ontvangt 5 logo’s

Pakket 2: VIP 3 – U ontvangt 3 logo’s

Pakket 3: VIP Extra Snel

Pakket 4: VIP

Pakket 5: Luxe

Pakket 6: Basis

Voor iedereen is er het gepaste pakket om een Manager logo  te ontwerpen.

Klik hier om uw eigen Manager logo te bestellen !

prijzen_knop          bestel_knop

Aanbevelingen voor het Creëeren van Uw Beeldmerk

Niet Slechts voor Multinationals

Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze meestal bewonderen door het logo van dat merk zichtbaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk embleem. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo effectief voor minder bekende merken. Zorg dat mensen zichzelf ook met uw artikel kunnen identificeren!

3 Basissoorten Bedrijfslogos

Woordlogos

Niet voor niks is typografie een gewilde specialisatie bij grafisch ontwerpers. Een vertrouwd voorbeeld is het logo van Google. Dit is de naam van het bedrijf in een onveranderlijk lettertype, maar herhaaldelijk in extra kleuren en met velerlei achtergronden.

Woordlogos bestaan veelvoudig alleen uit de naam van het organisatie. Af en toe begeeft er ook nog een kreet onder. Zonder verbeelding en saai? Daarentegen: er zijn duizenden variaties lettertypen die uw bedrijfslogo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten ontploffen.

Beeldige Beeldmerken en Afbeeldingen

En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gebeten is? Dat omvat: “De eigenaar van dit device is een creatieveling, die niet op een centje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel werkelijk te maken met een computer of een smartphone? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. In die mate zijn het bedrijf logo, de bedrijfsnaam en het artikel al verweven.

Een beeldmerk wat alleen uit een icoon bestaat, is als het bedrijfslogo van een handelsmerk. Ditzelfde kan wonderlijk uitdrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de snelweg betekent: “Hier kan getankt worden” en “Dit is een pompstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze tekst nodeloos geworden.

Koppeling van Illustraties en Tekst of Bewoording

MacDonalds gebruikt identieke kleuren als Shell. Een belangrijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld bewerking van een topless meermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.

Alhoewel er miljoenen bedrijfslogos bestaan, kunnen we ieder van deze bedrijfslogos in een van hieronder genoemde categorieën neerzetten.

Wel of Geen manager logo met een Kreet?

Een beste kreet is veel geld waard. Het is als een magische strategie die klanten verdient: een krachtige schrijver is zijn platina dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze leus ook op het bedrijfslogo? Denk er volmaakt over na waar u het logo voor wilt gebruiken. De tagline mag logischerwijs op het bedrijf logo als het gebruikt wordt voor uw site, drukwerk, adWords en Facebook advertenties.

Variëren op Uw Manager Logo

Het pluspunt van een gangbaar embleem is dat er volmaakt mee te variëren valt. Google diversifieert ononderbroken met de letterkleuren en met allerhande achtergronden. Voor ieder feestje past Google zijn beeldmerk aan, terwijl het logo – door de ongekunsteldheid – nog steedstreffendis. Apple kan ook zonder gevaar de kleuren van zijn embleem aanpassen. Het blijft tekenend.

prijzen_knop          bestel_knop

Duidelijk waarneembaar op Smartphones en Ipads

Het bedrijf logo is nog steeds typisch aangezien het in overeenkomstige stijl blijft. Juister gesteld: het is nog steeds hetzelfde logo, maar een andere uitvoering. Daarom is het beslissend dat al deze bewerking van hetzelfde bronontwerp bedacht worden.

Uw bedrijfslogo Afstemmen voor de Feestdagen

Uw embleem in kerstkleuren of met een achtergrondje van kronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele aanpak om te communiceren met uw klanten en leads.

Welke Kleuren in uw logo Manager?

Kleur hoeft niet in een bedrijfslogo. Een bedrijf logo kan heel uitstekend als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde bedrijfslogo dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte tinten in een bedrijfslogo zijn de primaire kleuren. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op aanzienlijke afstand hiervan arriveren de secundaire tinten. Dit zijn de kleuren die samengevoegd zijn van de oorspronkelijke kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengevoegd worden. Wijk alleen in uitzonderlijke gevallen van dit plan af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond komt. Er gaat een zekere geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde grondig toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met plenty enthousiasme!

Geel

Geel is een opgewekte, opgewekte kleur. Heel kwalitatief voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële bedrijven die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Blauw

Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima strookt met no-nonsense diensten. Verbind blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.

Een bedrijf logo is zeer gewichtig. In één oogopslag moeten bezoekers van uw website en uw Facebook pagina kunnen bekijken waar uw winkelbedrijf voor staat. Een geschikt bedrijf logo laat dit bekijken en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw concern. Maar wat is nu important bij het beginbestand van een beeldmerk?

Bijkomende kleuren

Paars is fantasierijk, oranje straalt levenslust uit, en groenschetsthet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd gepast, maar kijk uit met het combineren met de supplementaire kleur. Ditzelfde valt frequent niet gepast uit. De aanvullende kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Zwaarte van het Ideale Lettertype

Zo is er een lettertype voor elk onderneming. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw persoonlijk, uitmuntende lettertype laten ontwerpen!

prijzen_knop          bestel_knop