Makelaar Logo | Makelaardij Logo Al Vanaf 15 Euro

Makelaar Logo | Makelaardij Logo Al Vanaf 15 Euro

Een bedrijf heeft een logo nodig dat zich onderscheidt van concurrenten. Het is daarom van belang om een logo te hebben die uniek en een echte eyecatcher is. Bij een logo draait het namelijk om herinnering. Een klant moet weten met welk bedrijf hij of zij te maken heeft.

prijzen_knop          bestel_knop

Het is belangrijk dat een logo tijdloos is. Over 20 of 30 jaar moet het logo nog steeds effectief zijn. Het veranderen van logo is namelijk niet raadzaam. Het veranderen van logo’s brengt klanten erg in de war. Effectiviteit van het logo is dus belangrijk.

Daarnaast is het van belang om een logo te hebben dat aansluit bij de doelgroep. Het gaat er dus niet zo zeer om wat u mooi vind, maar wat de klanten het meeste aanspreekt.

Onze professionele grafische medewerkers staan dag in dat uit voor u klaar. Onze ontwerpers zorgen ervoor dat u een origineel makelaar logo ontvangt. De logo’s worden met de handgemaakt en met de computer geperfectioneerd.

Makelaar Logo voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar makelaars logos!

Logo Makelaardij  Makelaar Logo  Makelaars Logo

Logo makelaar Logo Makelaars Makelaardij Logo

In iedere branche zijn een aantal veel voorkomende elementen in de logo’s. Dit geldt ook voor de makelaarsbranche. Wij hebben de veel voorkomende aspecten voor u op een rijtje gezet.

  • Architectuur
  • Tekst in logo
  • Veel hoeken
  • Simpel

Laat uw fantasie de vrije loop en ontwerp een uniek makelaar logo. Wanneer u de veel voorkomende elementen wilt gebruik en probeer dit dan zo origineel mogelijk te doen. Wilt u liever andere elementen gebruiken, zorg er dan voor dat het nog wel duidelijk is dat het om een pedicure salon gaat.

Wilt het u niet lukken om een origineel logo te ontwikkelen dat bij klanten erg aanspreekt? Neem dan contact met ons op. Wij bieden een aantal pakketten aan. Aan de hand van uw wensen en eisen, ontwikkelen wij uw logo. De pakketten die wij hebben zijn de volgende:

  • Basis pakket
  • Luxe pakket
  • VIP
  • VIP Extra Snel
  • VIP 3
  • VIP 5

prijzen_knop          bestel_knop

Aanbevelingen voor het Creëeren van Uw Makelaar logo

Uw Makelaardij Logo Vernieuwen

Uw product wijzigt, en uw bedrijfslogo wijzigt mee. Gewoon doen! Uw embleem symboliseert uw handelsmerk!

Niet Uitsluitend voor Multinationals

Personen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze frequent observeren door het embleem van dat handelsmerk waarneembaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het embleem van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten bewonderen wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterke makelaardij heeft een sterk logo. Dat geldt voor aanzienlijke merken, maar dat geldt net zo bruikbaar voor minder grote merken. Zorg dat mensen zich ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!

3 Basissoorten Makelaars Logos

Terwijl er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we elk van deze logos in een van hieronder genoemde categorieën neerzetten.

Woordlogos

Woordlogos bestaan meestal uitsluitend uit de naam van het organisatie. Soms komt er ook nog een slogan onder. Monotoon en fantasieloos? Integendeel: er zijn in de duizend soorten lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten ontploffen.

Niet voor niks is typografie een gewilde specialisatie bij grafisch vormers. Een beroemd voorbeeld is het bedrijf logo van Google. Dit is de bedrijfsnaam van het concern in een vast lettertype, maar herhaaldelijk in optionele kleuren en met diverse achtergronden.

Integratie van Plaatjes en Teksten of Tekst

MacDonalds utiliseert identieke kleuren als Shell. Een hoge gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een metaforische equivalent van een topless meermin in een rondje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het bedrijf: Starbucks Coffee.

Metaforische Logos en Iconen

En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gehapt is? Dat betekent: “De machthebber van dit apparaat is een creatieveling, die niet op een centje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te op touw zetten met een pc of een telefoontoestel? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. In die mate zijn het makelaars logo, de naam en het product al gekoppeld.

Een bedrijfslogo wat enkel uit een pictogram bestaat, is als het bedrijf logo van een merk. Dit kan onalledaags krachtig zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de snelweg omvat: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het bedrijf logo zijn al deze bewoordingen onnodig geworden.

Uw embleem Bijstellen voor de Feestdagen

Uw bedrijfslogo in kerstkleuren of met een achtergrondje van kerst voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een aanvullende methode om te communiceren met uw consumenten en prospects.

Opvallend op Telefoons en Tablets

Starbucks heeft zo’n moeilijk bedrijf logo met plenty detaillering. Ditzelfde hebben ze geklaard door velerlei exemplaren van hun bedrijf logo te schetsen met steeds geringer detail voor de minder grote schermen. Dit werkt. Google heeft het uit de wereld verholpen door in plaats van de gehele bedrijfsnaam slechts de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..

Een logo voor uw makelaardij is zeer bepalend. In één blik moeten bezoekers van uw site en uw Facebook pagina kunnen observeren waar uw merk voor stapt. Een goed beeldmerk laat ditzelfde bekijken en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw winkelbedrijf. Maar wat is nu gewichtig bij het schetsen van een logo?

prijzen_knop          bestel_knop

Welke Tinten in uw Makelaars logo?

Kleur hoeft niet in een logo. Een embleem kan heel gepast uitsluitend in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om ditzelfde makelaars logo dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte kleuren in een embleem zijn de elementaire tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op aanzienlijke afstand hiervan verschijnen de bijkomende kleuren. Dit zijn de tinten die gemengd zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk enkel in afwijkende gevallen van dit patroon af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond treedt. Er gaat een overduidelijke geweldadigheid van uit, dus pas dit secuur toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met plenty enthousiasme!

Blauw

Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima samengaat met no-nonsense diensten. Verenig blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Bijkomende tinten

Paars is kunstig, oranje straalt levensvreugde uit, en groenstaat voorhet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd perfect, maar kijk uit met het samenvoegen met de complementaire kleur. Dit valt herhaaldelijk niet volmaakt uit. De additieve kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Geel

Geel is een opgewekte, opgewekte kleur. Heel effectief voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële dienstverleners die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Wel of Geen Logo met een Slagzin?

Een gepaste slogan is veel geld waard. Het is als een magische tactiek die klanten binnenhaalt: een kloppende auteur is zijn goud dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slogan ook op het bedrijf logo? Denk er bruikbaar over na waar u het bedrijfslogo voor wilt gebruiken. De tagline mag uiteraard op het beeldmerk als het hanteert wordt voor uw webpagina, brochures, adWords en Facebook advertenties.

Fundament voor Uw Huisstijl

Een makelaars logo moet zo geconstrueerd worden dat het als hoeksteen kan dienst doen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en harmonie in al uw verbinding met uw consumenten en prospects. Dus in uw brochures en proposities, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw nieuwsbrieven. Ditzelfde verbetert de professionele look en feel van uw makelaardij in aanzienlijke mate. Het beeldmerk is bepalend in deze stijl. Houd hier rekening mee onder het beginontwerp van uw makelaardij logo.

prijzen_knop          bestel_knop