Een toepasselijk lunchroom logo
Om uw lunchroom helemaal af te maken, ontbreekt er eigenlijk alleen nog een toepasselijk logo. Dit lunchroom logo komt niet alleen op de voorgevel van uw lunchroom weergegeven maar komt bijvoorbeeld ook te staan op de servetten, de kleding van de medewerkers en op de menukaarten.
Het lunchroom logo komt niet alleen intern veel voor maar komt ook extern regelmatig in beeld. Uw logo wordt bijvoorbeeld weergegeven op flyers, reclamespotjes zoals in plaatselijke bioscopen en tv en uw logo komt ook voor op de website van uw lunchroom.
Door middel van het lunchroom logo schat de klant in wat voor soort lunchroom het is en op welke doelgroep het gericht is. Bent u namelijk een chique lunchroom dan gebruikt u sierlijkere letters voor uw logo dan dat uw lunchroom authentieker is. Het is daarom heel erg belangrijk dat uw logo past bij uw lunchroom.
Bij een lunchroom zijn er een aantal veel voorkomende elementen. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet
- bruin tinten
- kopje koffie
- aroma lijnen
- strak
- de naam van de lunchroom in het logo
Onze grafische designers zorgen ervoor dat deze elementen op een bijzondere manier worden verwerkt in uw logo lunchroom. Het lunchroom logo wordt door onze designers hand gemaakt en geperfectioneerd op de computer. Wilt u andere elementen in uw logo hebben? Dan zorgen onze ontwerpers ervoor dat het nog wel te herkennen is dat het om een lunchroom logo gaat.
Voorbeeld lunchroom Logo’s
Bekijk alle mogelijkheden en maak een keuze uit onze samengestelde pakketten. U ontvangt een origineel logo dat geschikt is voor uw lunchroom.
Bij ons heeft u de keuze om uit verschillende pakketten te kiezen. De pakketten zijn oplopend in prijs en hoeveelheid zoals:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-
- Het VIP Extra snel pakket kost €75,-
- VIP 3 pakket kost €125,-
- VIP 5 pakket kost €165,-
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een lunchroom logo te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen logo lunchroom te bestellen!
Trucs voor het Schetsen van Uw Lunchroom logo
Niet Slechts voor Multinationals
Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze veel voorkomend observeren door het bedrijf logo van dat merk waarneembaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het beeldmerk van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk embleem. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo passend voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw product kunnen identificeren!
Uw bedrijfslogo Aanpassen voor de Feestdagen
Uw logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van paashazen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een supplementaire manier om te communiceren met uw klanten en sales leads.
3 Basissoorten Beeldmerken
Ofschoon er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we alle van deze bedrijfslogos in een van onderste categorieën plaatsen.
Woordlogos
Woordlogos bestaan meestal slechts uit de bedrijfsnaam van het bedrijf. Soms staat er ook nog een kreet onder. Oninteressant en doorsnee? Integendeel: er zijn rond de duizend soorten lettertypen die uw logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten springen.
Niet voor niets is typografie een geliefde toespitsing onder grafisch ontwikkelaars. Een gerenommeerd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het merk in een consistent lettertype, maar vaak in supplementaire tinten en met allerhande achtergronden.
Metaforische Logos en Afbeeldingen
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gehapt is? Dat behelst: “De baas van ditzelfde toestel is een creatief iemand, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te ontwikkelen met een computer of een telefoon? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het beeldmerk, de bedrijfsnaam en het product al verbonden.
Een logo wat slechts uit een icoon bestaat, is als het logo van een bedrijf. Ditzelfde kan opmerkelijk krachtig zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de autoweg omvat: “Hiermee kan getankt worden” en “Dit is een benzinepomp van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze tekst nodeloos geworden.
Bijeenvoeging van Illustraties en Formulering of Woorden
MacDonalds gebruikt dezelfde kleuren als Shell. Een aanzienlijke gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld impressie van een topless zeemeermin in een rondje, met in een buitencirkel de naam en het product: Starbucks Coffee.
Basis voor Uw Huisstijl
Een beeldmerk moet zo ontworpen worden dat het als start kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor samenhorigheid en samenhorigheid in al uw contact met uw consumenten en potentiële klanten. Dus in uw drukwerk en prijsaanbiedingen, maar ook in uw advertenties, uw brochures en op uw drukwerk. Ditzelfde verhoogt de integere look en feel van uw concern in ruime mate. Het bedrijf logo is leidend in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het vormgeven van uw embleem.
Variëren op Uw Logo
Het voordeel van een makkelijk embleem is dat er passend mee te variëren valt. Google wijzigt herhaaldelijk met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor elk feest past Google zijn embleem aan, terwijl het logo – door de ongekunsteldheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder hindernissen de tinten van zijn embleem afstemmen. Het blijft kenmerkend.
Welke Tinten in uw Lunchroom logo?
Kleur hoeft niet in een bedrijf logo. Een embleem kan heel perfect als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om ditzelfde bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte tinten in een embleem zijn de primaire kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op hoge afstand hiervan arriveren de ondergeschikte tinten. Dit zijn de tinten die gemengd zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk enkel in afwijkende gevallen van dit patroon af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een nadrukkelijke gewelddadigheid van uit, dus pas dit oplettend toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met plenty geluk!
Geel
Geel is een gelukkige, dartelige kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook no-nonsense verstrekker die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Blauw
Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima correspondeert met no-nonsense diensten. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.
Wel of Geen Logo Lunchroom met een Slogan?
Een geschikte slagzin is veel geld waard. Het is als een magische methode die consumenten in de wacht sleept: een kloppende auteur is zijn goud dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slagzin ook op het logo? Denk er perfect over na waar u het logo voor wilt gebruiken. De slagzin mag uiteraard op het logo als het gebruikt wordt voor uw site, brochures, adWords en Facebook advertenties.
Ondergeschikte tinten
Paars is kunstig, oranje straalt levenslust uit, en groen weerspiegelt het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd passend, maar kijk uit met het combineren met de supplementaire kleur. Dit valt dikwijls niet effectief uit. De bijgevoegde kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Uiteraard is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Een logo is uitzonderlijk gewichtig. In één keer moeten bezoekers van uw webpagina en uw Facebook pagina kunnen bekijken waar uw concern voor komt. Een bruikbaar bedrijfslogo laat dit bekijken en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw handelsbedrijf. Maar wat is nu belangrijk onder het tekenen van een bedrijfslogo?