Logo Loodgieter? Logo Loodgietersbedrijf? Vanaf 15 Euro
Bent u opzoek naar een loodgieter logo voor uw loodgietersbedrijf? Of bent u opzoek naar een loodgieter logo voor uw eenmanszaak? Bij 15 euro logo’s bent u aan het juiste adres. Wij weten waaraan een succesvol logo moet voldoen.
Het vertrekpunt naar een succesvol logo toe is het gevoel en de herkenbaarheid. Deze twee aspecten bepalen de kwaliteit van uw onderneming. Zo moet u potentiële doelgroep in contact komen te staan met het DNA van uw loodgietersbedrijf. Maar hoe zorgt u ervoor dat uw doelgroep in contact komt te staan met uw onderneming? Dat is een lastige vraag die onze designers gemakkelijk voor u kunnen beantwoorden.
Loodgietersbedrijf Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar loodgieter logo voorbeelden!
Ten eerste moet een logo een goed gevoel opwekken bij uw potentiële klanten. De eerste indruk maak je immers maar één keer mee. Een indruk zorgt ervoor dat potentiële klanten niet voor de concurrent kiezen. Klanten moeten daadwerkelijk te weten komen wat ze aan kwaliteit kunnen verwachten. Conclusie: Uw logo is het gezicht van uw bedrijf en moet een positieve indruk achterlaten.
Ten tweede moet een logo een herkenningspunt zijn bij potentiële klanten. U moet een logo zo simpel mogelijk houden maar er toch een creatieve draai aan geven. Op deze wijze onthouden klanten u het beste. En onderscheid u zich van de rest. Het klinkt heel simpel echter is dat het niet.
Omdat het creëren van een succesvol logo nog een best lastige opgave is, hebben we een aantal voorbeeld elementen die u eventueel op weg kunnen helpen. Loodgieter elementen die vaak gebruikt worden zijn: een moersleutel, pijpwerk, kraan, water, de kleur blauw en een naam in het logo.
U kunt ervoor kiezen om 1 van deze elementen aan te houden. Wij kunnen u er niet van verzekeren dat deze elementen het succes van uw logo bepalen. Zo kunt u er ook voor kiezen om andere elementen toe te voegen. Echter is het wel belangrijk dat uw logo wel de herkenbaarheid van uw onderneming laat zien.
Genoeg informatie? Dan kunnen wij u verder helpen! Bij ons heeft u de keuze om uw logo tot stand te laten komen doormiddel van één van onze zes pakketten. De pakketten variëren in prijsklasse.
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-.
- Het VIP extra snel pakket kost €75,
- Het VIP 3 pakket kost €125,-
- Het VIP 5 pakket kost €165,-
Klik hier om het loodgieter logo te bestellen
Trucs voor het Ontwikkelen van Uw Loodgieter Logo
Uw loodgieters Logo Aanpassen voor de Feestdagen
Uw embleem in kerstkleuren of met een achtergrondje van zwarte piet voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele manier om te communiceren met uw bezoekers en leads.
Hoeksteen voor Uw Loodgietersbedrijf Logo
Een beeldmerk moet zo uitgestippeld worden dat het als start kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en eenstemmigheid in al uw kennisgeving met uw klanten en leads. Dus in uw drukwerk en offertes, maar ook in uw advertenties, uw folders en op uw nieuwsbrieven. Ditzelfde vergroot de integere uitstraling van uw handelsbedrijf in aanzienlijke mate. Het beeldmerk is leading in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het bronontwerp van uw logo.
3 Basissoorten Beeldmerken
Terwijl er miljoenen bedrijfslogos bestaan, kunnen we elk van deze beeldmerken in een van onderstaande categorieën zetten.
Groepering van Icoontjes en Teksten of Karakters
MacDonalds hanteert overeenkomstige kleuren als Shell. Een belangrijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeldige omschrijving van een topless meermin in een cirkel, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.
Beeld Bedrijf logos en Symbolen
En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gegeten is? Dat betekent: “De bezitter van dit apparaat is een artistiek iemand, die niet op een tientje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel werkelijk te maken met een notebook of een telefoon? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. In die mate zijn het beeldmerk, de bedrijfsnaam en het handelsmerk al gekoppeld.
Een embleem wat alleen uit een pictogram bestaat, is als het bedrijfslogo van een merk. Dit kan ongebruikelijk terk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de autoweg behelst: “Hiermee kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het embleem zijn al deze bewoordingen overbodig geworden.
Woordlogos
Woordlogos bestaan veelvoudig alleen uit de bedrijfsnaam van het concern. Soms komt er ook nog een tagline bij. Oninteressant en ongeïnspireerd? Integendeel: er zijn tienduizenden categorieën lettertypen die uw embleem net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten springen.
Niet voor niets is typografie een gewilde toespitsing onder grafisch vormgevers. Een beroemd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Dit is de bedrijfsnaam van het artikel in een vast lettertype, maar meestal in additionele tinten en met allerhande achtergronden.
Een bedrijfslogo is uitzonderlijk important. In één blik moeten klanten van uw website en uw Facebook pagina kunnen bekijken waar uw onderneming voor staat. Een kwalitatief logo laat dit zien en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw product. Maar wat is nu belangrijk bij het schetsen van een logo?
Welke Tinten in uw logo Loodgieter?
Kleur hoeft niet in een logo voor loodgietersbedrijven. Een beeldmerk kan heel goed als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog beter om ditzelfde logo dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte kleuren in een beeldmerk zijn de elementaire tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op hoge afstand hiervan komen de secundaire tinten. Ditzelfde zijn de tinten die gemengd zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk slechts in zeldzame gevallen van ditzelfde draaiboek af en bedenk: de uitzondering bevestigt de regel!
Geel
Geel is een opgewekte, jolige kleur. Heel perfect voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige aanbieder die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een bepaalde agressie van uit, dus pas dit precies toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al honderd jaar met plenty geluk!
Blauw
Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima correspondeert met no-nonsense diensten. Combineer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Bijkomende tinten
Paars is kunstig, oranje straalt levensvreugde uit, en groen komt voor het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd volmaakt, maar kijk uit met het samenvoegen met de additionele kleur. Dit valt veelvoudig niet uitstekend uit. De bijkomende kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Niet Enkel voor Multinationals
Personen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze vaak aanschouwen door het logo van dat bedrijf waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten bekijken wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk product heeft een sterk embleem. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo kwalitatief voor minder bekende merken. Zorg dat mensen zichzelf ook met uw artikel kunnen identificeren!
Variëren op Uw Loodgieter Logo
Het voordeel van een gemakkelijk beeldmerk is dat er goed mee te variëren valt. Google wisselt telkens met de letterkleuren en met gevariëerde achtergronden. Voor elk feest past Google zijn logo aan, terwijl het logo – door de soberheid – nog steedsrepresentatiefis. Apple kan ook zonder hindernissen de tinten van zijn beeldmerk aanpassen. Het blijft te herkennen.
Wel of Geen Beeldmerk met een Kreet?
Een beste slagzin is veel geld waard. Het is als een tover aanpak die bezoekers in de wacht sleept: een bruikbare tekstschrijver is zijn goud dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slagzin ook op het beeldmerk? Denk er kwalitatief over na waar u het beeldmerk voor wilt gebruiken. De kreet mag natuurlijk op het beeldmerk als het gebruikt wordt voor uw website, pamfletten, adWords en Facebook advertenties.