Bent u opzoek naar een elegante Kok Logo voor uw eetgelegenheid?
Zoekt u een kok logo voor uw eetgelegenheid? En wilt u graag een logo pronkend op uw kokskleding laten bedrukken? 15 Euro Logo’s maakt dit voor u mogelijk! Binnen 3 dagen is uw logo kok met uw zelfbedachte elementen klaar voor gebruik.
Een kok logo straalt het gezicht van uw onderneming uit. Het moet passen bij uw eigen (gewenste) huisstijl. Het voornaamste is dat uw doelgroep het loge kan herkennen uit alle andere logo kok. En dat is best een lastige klus. Er bestaan namelijk vele soorten en maten kok logo.
De elementen die het meest voor komen in een kok logo zijn:
- Kok
- (Koks)Muts
- Aarde kleuren
- Servies / bestek
- Bedrijfsnaam in logo
U kunt er zelf voor kiezen om bovenstaande elementen ook toe te passen in een logo kok. Op deze wijze bent u ervan verzekerd dat uw kok logo een succes zal worden. Om u te onderscheiden van de rest kunt u ook zelf elementen aan uw kok logo toevoegen op een originele manier.
Wij attenderen u er wel op dat uw logo enigszins met koks te maken moet hebben. Op deze wijze heeft u gegarandeerd succes. Zo kan men namelijk aan de hand van uw logo zien dat u een kok bent.
Aan de hand van uw wensen en behoeften wordt uw logo gemaakt. Wij hebben verschillende pakketten met ieder zijn eigen voorrechten. Het logo wordt met de hand ontwikkeld en geperfectioneerd door de computer. Zo heeft u altijd een uniek ontwerp.
Voorbeelden van logo kok
Er zijn dus verschillende pakketten mogelijk voor uw kok logo. Het hangt van uw wensen af welk pakket het beste bij u past.
Bij ons heeft u de keuze om uit verschillende pakketten te kiezen. De pakketten zijn oplopend in prijs en hoeveelheid zoals:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-
- Het VIP Extra snel pakket kost €75,-
- VIP 3 pakket kost €125,-
- VIP 5 pakket kost €165,-
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een kok logo te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen kok logo te bestellen !
Tips voor het Creëeren van Uw kok logo
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Personen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze veelvoudig bewonderen door het beeldmerk van dat bedrijf zichtbaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het embleem van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk handelsmerk heeft een sterk bedrijf logo. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo gepast voor kleinere merken. Zorg dat personen zich ook met uw product kunnen identificeren!
3 Basissoorten Beeldmerken
Beeldige Bedrijfslogos en Iconen
Een bedrijfslogo wat alleen uit een pictogram bestaat, is als het logo van een artikel. Ditzelfde kan bijzonder terk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de snelweg behelst: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze formulering overbodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gebeten is? Dat betekent: “De baas van dit device is een creatieveling, die niet op een euro meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te creëren met een laptop of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. In die mate zijn het logo, de bedrijfsnaam en het merk al verbonden.
Groepering van Tekens en Letters of Bewoording
MacDonalds gebruikt een gelijke kleuren als Shell. Een aanzienlijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld equivalent van een topless zeemeermin in een kring, met in een buitencirkel de naam en het artikel: Starbucks Coffee.
Hoewel er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we elk van deze bedrijf logos in een van onderste categorieën opnemen.
Woordlogos
Niet voor niks is typografie een begeerde specialisatie bij grafisch vormgevers. Een gerenommeerd voorbeeld is het embleem van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het handelsbedrijf in een vast lettertype, maar veelvoudig in extra tinten en met velerlei achtergronden.
Woordlogos bestaan meestal enkel uit de bedrijfsnaam van het organisatie. Incidenteel stapt er ook nog een slagzin onder. Eentonig en zonder verbeelding? Daarentegen: er zijn duizenden verschillenden lettertypen die uw logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten ploffen.
Zichtbaarheid op Samsungs en Tablets
Het embleem is nog steeds te herkennen omdat het in dezelfde stijl blijft. Beter gesteld: het is nog steeds hetzelfde beeldmerk, maar een supplementaire weergave. Daarom is het belangrijk dat al deze weergave van hetzelfde bronbestand op touw gezet worden.
Gewichtigheid van het Propere Lettertype
Een dik, zwaar lettertype is stoer en ferm. Kies dat dus niet voor het beeldmerk van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met fijne, huppelende bewoording is daarmee plenty juister voor. Heeft u een schadeherstel handelsbedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de bewoording half omkukelen en rommelig gerangschikt zijn.
Hoeksteen voor Uw Huisstijl
Een embleem moet zo gemaakt worden dat het als beginsel kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en overeenstemming in al uw mededelingen met uw bezoekers en sales leads. Dus in uw drukwerk en aanvragen, maar ook in uw advertenties, uw brochures en op uw flyers. Ditzelfde verbetert de professionele uitstraling van uw organisatie in grote mate. Het embleem is leading in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het bedenken van uw bedrijfslogo.
Welke Kleuren in uw Bedrijfslogo?
Kleur hoeft niet in een bedrijf logo. Een beeldmerk kan heel passend enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om ditzelfde bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen kleuren in een beeldmerk zijn de primaire kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan arriveren de ondergeschikte tinten. Dit zijn de kleuren die gemixed zijn van de primaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk uitsluitend in zeldzame gevallen van dit draaiboek af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een onbetwistbare geweldadigheid van uit, dus pas dit nauwkeurig toe. Bij bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met plenty succes!
Geel
Geel is een gelukkige, joviale kleur. Heel perfect voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke bedrijven die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Blauw
Blauw is de meest commerciële kleur, die prima overeenstemt met no-nonsense bedrijfsvoering. Koppel blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en geloofwaardigheid uit te stralen.
Variëren op Uw Embleem
Het pluspunt van een normaal bedrijfslogo is dat er effectief mee te variëren valt. Google wijzigt aanhoudend met de letterkleuren en met gevariëerde achtergronden. Voor elk feestje past Google zijn beeldmerk aan, hoewel het bedrijf logo – door de simpelheid – nog steedsrepresentatiefis. Apple kan ook zonder perikelen de tinten van zijn logo bijstellen. Het blijft typisch.
Secundaire tinten
Paars is artistiek, oranje straalt levensvreugde uit, en groenweerspiegelthet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd volmaakt, maar kijk uit met het combineren met de supplementaire kleur. Dit valt veel voorkomend niet bruikbaar uit. De supplementaire kleur is de oorspronkelijke kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijkerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Wel of Geen logo kok met een Slogan?
Een handige slagzin is platina waard. Het is als een magische aanpak die consumenten binnenhaalt: een juiste copywriter is zijn geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze kreet ook op het bedrijf logo? Denk er uitstekend over na waar u het logo voor wilt gebruiken. De leus mag natuurlijk op het bedrijfslogo als het gebruikt wordt voor uw website, flyers, adWords en Facebook advertenties.