Logo Klusbedrijf Al Vanaf 15 Euro

Logo voor een klusbedrijf nodig?

Als u opzoek bent naar een logo voor uw klusbedrijf, dan heeft u het juiste adres gevonden. Het mag natuurlijk niet zomaar een logo klusbedrijf zijn, het moet een logo zijn dat past tussen zijn concurrenten, dat past bij zijn doelgroep en dat past bij zijn kwaliteiten.

prijzen_knop          bestel_knop

Als eerste zorgt een logo voor de eerste indruk van uw organisatie. Dit logo zal op de lange termijn steeds meer herkenning moeten opwekken bij haar klanten. Daarom is het belangrijk om een logo te creëren dat past bij de doelgroep van de organisatie.

Een logo dat past tussen zijn concurrenten is een logo dat uniek is en daarom opvalt tussen zijn concurrenten. Het gevaar is dat uw logo verward kan worden met een directe concurrenten, waardoor de klanten verward zijn en u mogelijk omzet mis loopt.

Een logo moet als laatste zijn kwaliteiten uitstralen. Dit houd in dat u uw sterkste punten wilt presenteren in het logo. Wees niet bescheiden als het gaat om het logo, als u ergens de beste in bent dan mag u daarmee pronken. De kwaliteiten die erin worden verwerkt zullen opvallen bij de klant en kan de klant zijn keuze beïnvloeden.

Klusbedrijf Logo voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar logo klusbedrijf voorbeelden!

 

Het verwerken van de kwaliteiten en doelgroep in uw logo wordt gedaan met bepaalde elementen en elke branche kent zijn eigen groep van populaire elementen. Bij een klus bedrijf zien we veel:

  • Een huis silhouette;
  • Naam in het logo verwerkt;
  • Gereedschap;
  • Aarde kleuren.

De naam in het logo verwerken creëert bijna altijd een uniek logo, waarbij het huis als silhouette uw doelgroep aanspreekt en de gereedschap vaak gebruikt word om bepaalde kwaliteiten aan te tonen.

Wij beschikken over verschillende pakketten om u te helpen het perfecte logo te kunnen ontwikkelen voor uw klusbedrijf, zo is het mogelijk een pakket te kiezen met de mogelijkheid onbeperkt te wijzigen.

Onze pakketten zijn:

  • Basis pakket
  • Luxe pakket
  • VIP pakket
  • VIP 3 pakket
  • VIP 5 pakket
  • VIP extra snel pakket

prijzen_knop          bestel_knop

Trucs voor het Creëeren van een Logo voor Uw Klusbedrijf

Wel of Geen Klusbedrijf logo met een Kreet?

Een goede leus is geld waard. Het is als een tover werkwijze die klanten verdient: een passende tekstschrijver is zijn platina dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slogan ook op het bedrijf logo? Denk er uitstekend over na waar u het bedrijfslogo voor wilt gebruiken. De leus mag zeker op het logo als het hanteert wordt voor uw website, websites, adWords en Facebook advertenties.

3 Basissoorten Logos

Groepering van Iconen en Woorden of Bewoording

MacDonalds hanteert een gelijke tinten als Shell. Een ruime gele M met daarin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een beeld beschrijving van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het product: Starbucks Coffee.

Beeldige Bedrijf logos en Plaatjes

En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gebeten is? Dat omvat: “De bezitter van ditzelfde toestel is een artistiek iemand, die niet op een euro meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te op touw zetten met een notebook of een telefoon? Niemand die zich deze vraag nog stelt. In die mate zijn het bedrijfslogo, de bedrijfsnaam en het artikel al verbonden.

Een klusbedrijf logo wat alleen uit een pictogram bestaat, is als het bedrijfslogo van een artikel. Dit kan bovenmatig sterk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg betekent: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een benzinepomp van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze woorden onnodig geworden.

Alhoewel er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we ieder van deze beeldmerken in een van onderste categorieën zetten.

Woordlogos

Woordlogos bestaan frequent enkel uit de naam van het artikel. Weleens stapt er ook nog een slagzin onder. Mat en oninteressant? Daarentegen: er zijn duizenden verschillenden lettertypen die uw klusbedrijf logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten exploderen.

Niet voor niks is typografie een gewenste toespitsing bij grafisch ontwerpers. Een gerenommeerd voorbeeld is het embleem van Google. Ditzelfde is de naam van het product in een stabiel lettertype, maar herhaaldelijk in andere kleuren en met allerhande achtergronden.

Uw beeldmerk Afstemmen voor de Feestdagen

Uw klusbedrijf logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van vuurwerk voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een supplementaire hulpmiddel om te communiceren met uw consumenten en sales leads.

Een logo is exceptioneel important. In één oogopslag moeten websitebezoekers van uw site en uw Facebook page kunnen observeren waar uw artikel voor komt. Een gepast klusbedrijfslogo laat ditzelfde observeren en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw concern. Maar wat is nu important onder het startbestand van een embleem?

prijzen_knop          bestel_knop

Welke Kleuren in uw Logo?

Kleur hoeft niet in een logo. Een embleem kan heel kwalitatief als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om ditzelfde beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte kleuren in een bedrijfslogo zijn de elementaire kleuren. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op hoge afstand hiervan arriveren de minder bekende kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemengd zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gecombineerd worden. Wijk slechts in uitzonderlijke gevallen van dit stappenplan af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!

Geel

Geel is een optimistische, vreugdevolle kleur. Heel geschikt voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke leverancier die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een expliciete geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde accuraat toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met veel geluk!

Blauw

Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima rijmt met no-nonsense bedrijven. Verbind blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.

Niet Als enige voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze frequent zien door het bedrijf logo van dat product waarneembaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het beeldmerk van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk product heeft een sterk logo. Dat geldt voor aanzienlijke merken, maar dat geldt net zo uitstekend voor minder bekende merken. Zorg dat personen zich ook met uw product kunnen identificeren!

Secundaire kleuren

Paars is fantasievol, oranje straalt levensvreugde uit, en groen komt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd goed, maar kijk uit met het samenvoegen met de complementaire kleur. Dit valt herhaaldelijk niet goed uit. De complementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijkerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Opvallend op Samsungs en Ipads

Sedert 2 jaar arriveren de meeste webbezoekers uw site binnen middels een smartphone of een ipad. Niet enkel moet uw hele website responsive zijn, zodat de inhoud zichzelf aanpast aan het ontwerp van het scherm, ook uw bedrijf logo moet geschikt te observeren zijn op een kleiner device. Als mensen er een loep onder moeten halen om de formulering op uw logoleesbaar dan roept dat vanzelfsprekend irritatie op.

Variëren op Uw beeldmerk

Het profijt van een simpel embleem is dat er goed mee te variëren valt. Google diversifieert herhaaldelijk met de letterkleuren en met gevariëerde achtergronden. Voor alle festijn past Google zijn logo aan, terwijl het logo – door de eenvoudigheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder gevaar de kleuren van zijn bedrijf logo bijstellen. Het blijft treffend.

prijzen_knop          bestel_knop