Logo Kinderopvang? Al vanaf 15 Euro!
Uit onderzoek is gebleken dat kinderen zich maximaal ontwikkelen als ze veel plezier beleven. Dat is ook wat u uit wil stralen met uw kinderopvang logo. U draagt tenslotte bij aan een sterke start in de ontwikkeling van een kind.
Maar hoe ontwikkel je een logo met de juiste uitstraling? Stop met zoeken. Wij helpen u aan het juiste logo!
Als we denken aan kinderopvang dan denken we aan kleurrijk, kindvriendelijk en knutselen. Herkenbare elementen die snel geassocieerd worden met kinderopvang. Er bestaan ook andere elementen die herkenbaar zijn en gebruikt worden voor een kinderopvang logo zoals:
- Het gebruik van veel kleuren,
- Een “kinderachtig” uiterlijk,
- De naam van de kinderopvang in het logo
Kinderopvang Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar kinderopvang logo voorbeelden!
U heeft de mogelijkheid om bovenstaande elementen in uw kinderopvang logo te gebruiken. Wij laten u daar vrij in. De elementen vereisen wel op de juiste manier toegepast te worden. Het vergt de nodige creativiteit. Door een creatief logo laat u een onuitwisbare indruk achter. Het zorgt ervoor dat ouders uw kinderopvang boven een andere kinderopvang kiezen.
Het ontwerpen van een professioneel logo hoeft niet altijd prijzig te zijn. Ons creatieve designers team ontwerpt originele logo’s tegen een aannemelijke prijs. Bij 15 euro logo kunt u uit verschillende logo’s kiezen. Kleurrijke, speelse of fantasierijke logo’s? Het is allemaal mogelijk! Het aantal ontwerpen bepaald hoeveel logo’s u ontvangt om uit te kiezen.
U ontvangt 1 logo als u de keuze maakt uit:
- Het Basis pakket
- Het Luxe pakket
- Het VIP pakket
- Het VIP extra pakket
U ontvangt meerdere logo’s als u kiest voor:
- Het VIP – 3 pakket
- Het VIP – 5 pakket
Trucs voor het Creëren van Uw Logo
Een bedrijfslogo is opmerkelijk doorslaggevend. In één oogopslag moeten websitebezoekers van uw website en uw Facebook page kunnen aanschouwen waar uw merk voor stapt. Een geschikt logo laat ditzelfde bewonderen en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw concern. Maar wat is nu bepalend onder het ontwikkelen van een kinderopvang logo?
Fundament voor Uw Huisstijl
Een bedrijf logo moet zo ontworpen worden dat het als grondgedachte kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en samenhorigheid in al uw verbinding met uw klanten en sales leads. Dus in uw drukwerk en aanvragen, maar ook in uw advertenties, uw brieven en op uw flyers. Ditzelfde verbetert de beroepsmatige look en feel van uw kinderopvang in ruime mate. Het logo is leading in deze stijl. Houd hiermee rekening mee bij het maken van uw embleem.
3 Basissoorten Logos voor Kinderopvang
Beeld Bedrijfslogos en Tekens
En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gebeten is? Dat omvat: “De baas van ditzelfde device is een kunstenaar, die niet op een centje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel in principe te maken met een pc of een gsm? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Dermate zijn het embleem, de bedrijfsnaam en het product al verbonden.
Een embleem wat enkel uit een icoon bestaat, is als het logo van een artikel. Ditzelfde kan wonderlijk nadrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de snelweg betekent: “Daarmee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze formulering onnodig geworden.
Woordlogos
Woordlogos bestaan meestal uitsluitend uit de bedrijfsnaam van het product. Sporadisch staat er ook nog een slogan bij. Mat en mat? Daarentegen: er zijn honderden soorten lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten opspringen.
Niet voor niks is typografie een populaire toespitsing onder grafisch ontwikkelaars. Een gerenommeerd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het product in een consistent lettertype, maar herhaaldelijk in alternatieve tinten en met velerlei achtergronden.
Alhoewel er miljoenen logos bestaan, kunnen we elk van deze emblemen in een van onderstaande categorieën zetten.
Mengsel van Pictogrammen en Teksten of Tekst
MacDonalds utiliseert een gelijke tinten als Shell. Een belangrijke gele M met daarin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een beeld definiëring van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.
Opvallend op Samsungs en Ipads
Starbucks heeft zo’n gecompliceerd bedrijf logo met veel detail. Ditzelfde hebben ze geklaard door velerlei exemplaren van hun bedrijf logo te bedenken met steeds minder detaillering voor de kleinere schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het geklaard door in plaats van de hele bedrijfsnaam uitsluitend de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..
Variëren op Uw Kinderopvang Logo
Het voordeel van een doorsnee beeldmerk is dat er gepast mee te variëren valt. Google wisselt continu met de letterkleuren en met allerhande achtergronden. Voor ieder feest past Google zijn bedrijf logo aan, terwijl het logo – door de simpelheid – nog steedsherkenbaaris. Apple kan ook zonder ellende de kleuren van zijn embleem afstemmen. Het blijft representatief.
Uw Kinderopvang logo Vernieuwen
Uw handelsbedrijf wijzigt, en uw beeldmerk verandert mee. Normaal doen! Uw bedrijfslogo illustreert uw merk!
Welke Kleuren in uw Embleem?
Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een logo kan heel goed als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte kleuren in een beeldmerk zijn de hoofd tinten. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op aanzienlijke afstand hiervan arriveren de ondergeschikte kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemixed zijn van de elementaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk als enige in uitzonderingsgevallen van ditzelfde schema af en bedenk: de uitzondering versterkt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een specifieke geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde grondig toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met aanzienlijk triomf!
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima klopt met no-nonsense bedrijven. Relateer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en geloofwaardigheid uit te stralen.
Niet Slechts voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze veel voorkomend aanschouwen door het bedrijfslogo van dat bedrijf zichtbaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk bedrijf logo. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo passend voor minder bekende merken. Zorg dat personen zich ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!
Minder bekende tinten
Paars is fantasievol, oranje straalt levenslust uit, en groen stapt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd goed, maar kijk uit met het samenvoegen met de complementaire kleur. Dit valt veel voorkomend niet bruikbaar uit. De bijgevoegde kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Uiteraard is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Geel
Geel is een jolige, vreugdevolle kleur. Heel kwalitatief voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook no-nonsense aanbieder die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Betekenis van het Bruikbare Lettertype
Een fors, zwaar lettertype is ferm en moedig. Besluit dat dus niet voor het bedrijf logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met stijlvolle, zwierende letters is daarmee plenty treffender voor. Heeft u een schadeherstel onderneming? Er zijn lettertypen waarvan de letters half omkukelen en rommelig gerangschikt zijn.