Logo brander – Duidelijk, aansprekend, en passend bij de identiteit
Een logo moet een bepaalde indruk achterlaten en de doelgroep aanspreken. Hedendaags is een eerste indruk erg belangrijk. Wat voor onderneming u ook bent. De eerste indruk maak je namelijk maar één keer. Indien iemand geen goede indruk van uw onderneming heeft, is dit moeilijk te veranderen.
In één oogopslag moet duidelijk worden waar een onderneming voor staat. Uit een brander logo moet naar voren komen wat er gebrand wordt. Hetgeen wat een brander onderneming doet wordt vaak toegepast als element in een logo.
De ronde vorm wordt ook vaak toegepast in een brander logo. De vorm is gericht op het gevoel en draagt onbewust de associatie als wederzijdse verbinding uit. Het toont aan dat een onderneming bereid is om klanten te helpen. Dit is meteen ook het beeld wat u als onderneming uit wil stralen naar (potentiële) klanten toe. Het is daarom heel belangrijk om uw logo op de juiste wijze vorm te geven. Kies een vorm die past bij de identiteit van de onderneming.
15 euro logo’s biedt de mogelijkheid om te helpen bij het ontwikkelen van een brander logo. Onze creatieve designers steken veel tijd en passie in het ontwerp. Ze zorgen ervoor dat het logo in de vorm en uitstraling aansluit bij uw wensen.
Voorbeelden van Logo Brander
Wij bieden verschillende pakketten aan die uw unieke logo tot stand laten brengen. Afhankelijk van het pakket kunt u vrijblijvend op- en aanmerkingen naar ons toe mailen.
In het VIP pakket passen wij het logo aan totdat u helemaal tevreden bent over het eindresultaat. Wijzigingen in een ontwerpen duren tussen 1 a 2 werkdagen.
Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:
- Basis €15,-.
- Luxe €35,-.
- VIP €55,-
- VIP extra snel €75,-
Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:
- VIP 3 pakket €125,-
- VIP 5 pakket €165,-
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo brander te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen logo brander te bestellen !
Tips voor het Ontwerpen van Uw logo Brander
Variëren op Uw Embleem
Het profijt van een normaal bedrijf logo is dat er uitstekend mee te variëren valt. Google wisselt non-stop met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor ieder feestje past Google zijn logo aan, terwijl het beeldmerk – door de matigheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder perikelen de kleuren van zijn logo bijstellen. Het blijft te herkennen.
3 Basissoorten Emblemen
Mengsel van Illustraties en Bewoordingen of Woorden
MacDonalds utiliseert overeenkomstige tinten als Shell. Een grote gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld omschrijving van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het artikel: Starbucks Coffee.
Hoewel er miljoenen logos bestaan, kunnen we ieder van deze beeldmerken in een van hieronder genoemde categorieën plaatsen.
Woordlogos
Niet voor niets is typografie een begeerde toespitsing bij grafisch vormgevers. Een vertrouwd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het onderneming in een stabiel lettertype, maar vaak in verscheidene tinten en met verscheidene achtergronden.
Woordlogos bestaan vaak enkel uit de naam van het product. Af en toe staat er ook nog een tagline bij. Ongeïnspireerd en oninteressant? Daarentegen: er zijn rond de duizend klasses lettertypen die uw logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten opspringen.
Beeld Bedrijfslogos en Afbeeldingen
Een bedrijfslogo wat alleen uit een pictogram bestaat, is als het embleem van een handelsmerk. Ditzelfde kan uitzonderlijk nadrukkelijk zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de autoweg behelst: “Daarmee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het embleem zijn al deze formuleringen nodeloos geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gebeten is? Dat behelst: “De machthebber van ditzelfde toestel is een creatief iemand, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te ontwikkelen met een laptop of een telefoon? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Op die manier zijn het logo, de bedrijfsnaam en het artikel al verweven.
Uw Beeldmerk Verfraaien
Uw handelsbedrijf wijzigt, en uw embleem wijzigt mee. Doorsnee doen! Uw bedrijfslogo staat voor uw artikel!
Uw bedrijfslogo Bijstellen voor de Feestdagen
Uw bedrijf logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van kerst voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een aanvullende middel om te communiceren met uw consumenten en potentiële klanten.
Welke Tinten in uw Brander logo?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een bedrijfslogo kan heel bruikbaar alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog beter om dit bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen tinten in een embleem zijn de hoofd kleuren. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op belangrijke afstand hiervan arriveren de bijkomende kleuren. Dit zijn de tinten die gemengd zijn van de primaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengevoegd worden. Wijk slechts in uitzonderingsgevallen van dit programma af en bedenk: de uitzondering versterkt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een specifieke agressie van uit, dus pas ditzelfde exact toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al 100 jaar met plenty succes!
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima overeenstemt met no-nonsense dienstverlening. Verbind blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en geloofwaardigheid uit te stralen.
Geel
Geel is een gelukkige, vrolijke kleur. Heel kwalitatief voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële bedrijven die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Fundament voor Uw Huisstijl
Een logo brander moet zo gemaakt worden dat het als pijler kan dienst doen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenheid en harmonie in al uw notificaties met uw bezoekers en prospects. Dus in uw brieven en offertes, maar ook in uw advertenties, uw folders en op uw flyers. Dit verbetert de vakkundige look en feel van uw bedrijf in ruime mate. Het bedrijfslogo is bepalend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee onder het uitdenken van uw logo.
Secundaire kleuren
Paars is creatief, oranje straalt levensvreugde uit, en groen begeeft voor het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd perfect, maar kijk uit met het combineren met de additieve kleur. Dit valt veel voorkomend niet gepast uit. De bijkomende kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Vanzelfsprekend is dit ook een kwestie van smaak.
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Personen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze frequent bewonderen door het bedrijf logo van dat handelsmerk waarneembaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk merk heeft een sterk embleem. Dat geldt voor grote merken, maar dat geldt net zo effectief voor minder bekende merken. Zorg dat mensen zichzelf ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!
Zichtbaarheid op Smartphones en Tablets
Het bedrijf logo is nog steeds typisch doordat het in dezelfde stijl blijft. Treffender verwoord: het is nog steeds hetzelfde bedrijf logo, maar een alternatieve uitvoering. Daarom is het gewichtig dat al deze editie van hetzelfde beginbestand gecreëerd worden.
Wel of Geen Embleem met een Kreet?
Een fijne leus is geld waard. Het is als een tover strategie die klanten binnenhaalt: een beste tekstschrijver is zijn veel geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slagzin ook op het logo? Denk er goed over na waar u het bedrijf logo voor wilt gebruiken. De slagzin mag zeker op het bedrijf logo als het utiliseert wordt voor uw site, folders, adWords en Facebook advertenties.