Een Koerier Logo – Net zo snel als uw koerierdienst!
Stel, u bent net een onderneming gestart. U heeft een prachtig idee voor uw koeriersorganisatie en heeft dit eindelijk durven te verwerken in een bestaande onderneming. Hoe gaat u dan uw prachtige idee, uw meerwaarde van de organisatie, verwerken in een logo?
Gelukkig hoeft u niet alles zelf te doen en dat geldt natuurlijk niet enkel voor de net gestarte ondernemer. Wij bieden u al een koerier logo voor slechts 15 euro. Een kleine investering voor een logo dat veel invloed zal hebben op uw organisatie.
De reden dat een logo veel invloed heeft op een organisatie is met de gedachten dat het logo door heel de wereld gezien kan worden en hetzelfde logo ook nog eens gebruikt gaat orden om allerlei campagnes te promoten. Het logo moet daarom perfect zijn.
Een perfect logo begint bij u. Wij helpen u enkel uw visie op papier te zetten. Wat deze visie is, laten we aan u over. Het logo koerier moet uw organisatie uitstralen, wat u te bieden heeft en wat u uniek maakt binnen de branche. Het logo waarmee u zaal gaan promoten in de toekomst moet opvallen tussen de concurrent. Voor kom daarom veel gemaakte fouten.
Een logo verliest al zijn effectiviteit wanneer het niet opvalt tussen zijn concurrenten. Let daarom op welke kleuren u gebruikt en welke vormen of objecten u in het koerier logo verwerkt.
Welke elementen komen het meest voor bij een logo koerier?
- Een auto of vervoermiddel als object;
- Veel gebruik van strepen;
- De kleur blauw;
- Met tekst in het logo.
Niet altijd schreeuwt u van enthousiasme. Soms kan het kleinste element u dwars zitten. Dit gevoel is niet voor niets en is heel normaal. Om het perfecte logo te kunnen ontwerpen zijn er verschillende pakketten in het leven geroepen met elk zijn eigen privileges:
- Een basispakket, u ontvangt 1 logo binnen 7 werkdagen. Er zijn geen aanpassingsmogelijkheden mogelijk
- Een luxe-pakket, u ontvang 1 logo binnen 3 werkdagen. U heeft 2 aanpassingsmogelijkheden
- Een VIP-pakket, u ontvangt 1 logo binnen 3 werkdagen. U heeft onbeperkte wijzigingsmogelijkheden
- Een VIP Extra Snel pakket, u ontvangt 1 logo binnen 1 werkdag. U heeft onbeperkte aanpassingsmogelijkheden
- VIP 3 pakket, u ontvangt 3 logo’s binnen 3 werkdagen. De aanpassingsmogelijkheden zijn onbeperkt
- VIP 5 pakket, u ontvangt 5 logo’s binnen 3 werkdagen. De wijzigingsmogelijkheden zijn onbeperkt
Klik hier om uw eigen koerier logo te bestellen !
Tips voor het Schetsen van Uw Bedrijfslogo
Wel of Geen Bedrijfslogo met een Slagzin?
Maar bij beschrijving op een gsm of ipad wordt de slagzin al razendsnel te ingewikkeld leesbaar. Maak dan een extra versie zonder tagline. Wilt u maar in één enkel logo investeren? Kies dan voor een beeldmerk zonder slogan.
Uw Embleem Vermaken
Uw concern vervormt, en uw logo vervormt mee. Eenvoudig doen! Uw beeldmerk illustreert uw bedrijf!
3 Basissoorten Logos
Woordlogos
Niet voor niets is typografie een geprefereerde toespitsing onder grafisch vormgevers. Een gevierd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Dit is de naam van het concern in een consistent lettertype, maar meestal in andere kleuren en met verscheidene achtergronden.
Woordlogos bestaan meestal uitsluitend uit de bedrijfsnaam van het onderneming. Incidenteel staat er ook nog een slagzin bij. Fantasieloos en zonder verbeelding? Daarentegen: er zijn tienduizenden verschillenden lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten klappen.
Mengsel van Afbeeldingen en Formuleringen of Bewoording
MacDonalds hanteert overeenkomstige tinten als Shell. Een ruime gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een metaforische omschrijving van een topless zeemeermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de naam en het artikel: Starbucks Coffee.
Ofschoon er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we alle van deze bedrijf logos in een van onderste categorieën plaatsen.
Beeld Bedrijfslogos en Symbolen
Een embleem wat als enige uit een icoon bestaat, is als het bedrijfslogo van een product. Ditzelfde kan ongewoon uitdrukkelijk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de autoweg omvat: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het bedrijf logo zijn al deze woorden onnodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gevreten is? Dat omvat: “De machthebber van ditzelfde apparaat is een creatief iemand, die niet op een euro meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te construeren met een notebook of een smartphone? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Dermate zijn het bedrijf logo, de bedrijfsnaam en het handelsmerk al gekoppeld.
Een bedrijf logo is onalledaags belangrijk. In één blik moeten websitebezoekers van uw site en uw Facebook pagina kunnen zien waar uw concern voor staat. Een bruikbaar bedrijf logo laat dit bekijken en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw artikel. Maar wat is nu beslissend onder het bronbestand van een beeldmerk?
Basis voor Uw Huisstijl
Een embleem moet zo uitgewerkt worden dat het als hoeksteen kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en overeenstemming in al uw communicatie met uw klanten en potentiële klanten. Dus in uw flyers en prijsopgaves, maar ook in uw advertenties, uw folders en op uw drukwerk. Dit maakt de vertrouwde look en feel van uw onderneming in ruime mate. Het bedrijfslogo is leidend in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het ontwikkelen van uw bedrijfslogo.
Geel
Geel is een speelse, vrolijke kleur. Heel effectief voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook no-nonsense verstrekker die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Welke Kleuren in uw Embleem?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een logo koerier kan heel volmaakt als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om dit logo koerier dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen tinten in een logo zijn de elementaire kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan verschijnen de bijkomende kleuren. Dit zijn de tinten die gemixed zijn van de primaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk als enige in zeldzame gevallen van dit programma af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond treedt. Er gaat een besliste agressie van uit, dus pas ditzelfde exact toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al honderd jaar met plenty steun!
Blauw
Blauw is de meest commerciële kleur, die prima correspondeert met no-nonsense bedrijfsvoering. Verenig blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.
Betekenis van het Handige Lettertype
Een fors, zwaar lettertype is flink en ferm. Kies dat dus niet voor het logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met modieus, zwierende formulering is hier veel juister voor. Heeft u een schadeherstel onderneming? Er zijn lettertypen waarvan de letters half omkukelen en ongeregeld gerangschikt zijn.
Minder bekende tinten
Paars is fantasievol, oranje straalt levensvreugde uit, en groen staat voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd volmaakt, maar kijk uit met het samenvoegen met de aanvullende kleur. Dit valt dikwijls niet bruikbaar uit. De aanvullende kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Zeker is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Variëren op Uw Beeldmerk
Het pluspunt van een doorsnee beeldmerk is dat er uitstekend mee te variëren valt. Google wisselt continu met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor elk feestje past Google zijn bedrijf logo aan, terwijl het beeldmerk – door de eenvoudigheid – nog steedstekenendis. Apple kan ook zonder hindernissen de tinten van zijn beeldmerk afstemmen. Het blijft representatief.
Niet Slechts voor Multinationals
Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze veel voorkomend zien door het koerier logo van dat artikel waarneembaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het embleem van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk koerier logo. Dat geldt voor grote merken, maar dat geldt net zo effectief voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw product kunnen identificeren!