Wilt u een Kapper Logo dat Geknipt is
voor uw Kapperszaak?
Bent u op zoek naar een kapper logo voor uw kapperszaak? Bent u op zoek naar een logo voor uw thuiskapper onderneming? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij helpen u bij het perfecte kapper logo voor uw zaak of onderneming.
De volgende elementen worden veel gebruikt in kapper logo’s:
- Schaar
- Kam
- Haar
Met de volgende kleur elementen worden kappers logo’s vaak gemaakt:
- Rond
- Zwart
- Zachte kleuren (babyblauw, roze)
Het is van belang dat uw logo kwaliteit uitstraalt. Hierdoor zien uw klanten dat uw kapperszaak kwaliteit heeft. Dit zorgt ervoor dat uw klanten u trouw blijven. Bovendien zorgt een kapper logo van kwaliteit ervoor dat u nieuwe klanten aantrekt.
U bent bij ons aan het juiste adres wanneer u op zoek bent naar een kapper logo. Om u een idee te geven van logo’s die wij ontwerpen voor kappers, ziet u hieronder een aantal van deze voorbeeld kapper logo’s:
Wanneer u kiest voor elementen die vaak in logo kappers worden gebruikt, is het van belang dat u dit op een creatieve manier doet. U moet ervoor zorgen dat u eruit springt met uw kapper logo, zodat potentiële klanten juist naar uw kapperszaak komen en niet naar de concurrent gaan.
Wanneer u andere elementen gebruikt dan de standaard elementen, bent u ervan verzekerd dat u opvalt tussen de andere kapper logo’s. Zorg dat uw elementen een connectie hebben met het kappers beroep, zodat uw (potentiële) klanten aan uw logo zien dat het om een kapperszaak gaat.
Wij hebben verschillende soorten pakketten. Deze pakketten hebben allemaal hun eigen voordelen:
Bekijk al onze prijzen en pakketten.
Bij alle VIP pakketten is het mogelijk om uw logo zo vaak aan te passen als u wilt. Hierdoor is het mogelijk om uw logo te perfectioneren, zodat uw kapper logo volledig naar uw wens is. Bij het VIP 3 pakket ontvangt u 3 verschillende logo’s waar u uit kiest en bij het VIP 5 pakket ontvangt u 5 logo’s.
Adviezen voor het Ontwerpen van Uw Logo
Wel of Geen Kapper Logo met een Slogan?
Maar onder versie op een smartphone of tablet wordt de slagon al snel te problematisch gelezen. Maak dan een extra weergave zonder tagline. Wilt u maar in één enkel beeldmerk investeren? Besluit dan voor een logo zonder tagline.
Uw Bedrijf logo Opkalefateren
Uw onderneming transformeert, en uw embleem wijzigt mee. Algemeen doen! Uw embleem illustreert uw product!
3 Basissoorten Emblemen
Groepering van Tekens en Formuleringen of Letters
MacDonalds utiliseert een gelijke kleuren als Shell. Een ruime gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een metaforische uitvoering van een topless zeemeermin in een cirkel, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het merk: Starbucks Coffee.
Woordlogos
Niet voor niets is typografie een begeerde toespitsing onder grafisch vormgevers. Een gevierd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het organisatie in een onveranderlijk lettertype, maar dikwijls in alternatieve tinten en met diverse achtergronden.
Woordlogos bestaan vaak enkel uit de naam van het concern. Soms komt er ook nog een slogan bij. Slaapverwekkend en zonder fantasie? Daarentegen: er zijn duizenden klasses lettertypen die uw embleem net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten opspringen.
Hoewel er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we alle van deze logos in een van onderstaande categorieën plaatsen.
Symbolische Bedrijfslogos en Afbeeldingen
En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gekauwd is? Dat omvat: “De baas van dit toestel is een creatieveling, die niet op een centje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te ontwikkelen met een laptop of een smartphone? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Op die manier zijn het embleem, de naam en het handelsmerk al verweven.
Een bedrijf logo wat slechts uit een icoon bestaat, is als het bedrijf logo van een artikel. Dit kan uitzonderlijk terk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de autoweg omvat: “Daarmee kan getankt worden” en “Dit is een benzinepomp van de Shell”. Door het logo zijn al deze woorden onnodig geworden.
Duidelijkheid op Telefoons en Tablets
Starbucks heeft zo’n lastig logo met veel detaillering. Dit hebben ze opgelost door gevariëerde vertakkingen van hun beeldmerk te op touw zetten met steeds geringer detail voor de minder belangrijke schermen. Dit werkt. Google heeft het geklaard door in plaats van de complete naam enkel de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.
Niet Alleen voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze dikwijls aanschouwen door het beeldmerk van dat bedrijf waarneembaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het beeldmerk van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten bewonderen wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk logo. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo effectief voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw product kunnen identificeren!
Een beeldmerk is buitengewoon belangrijk. In één keer moeten klanten van uw website en uw Facebook page kunnen observeren waar uw winkelbedrijf voor treedt. Een gepast logo laat dit observeren en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw organisatie. Maar wat is nu doorslaggevend onder het vormgeven van een bedrijf logo?
Welke Kleuren in uw Logo Kapper?
Kleur hoeft niet in een bedrijfslogo. Een bedrijf logo kan heel gepast alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om ditzelfde embleem dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een embleem zijn de oorspronkelijke kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op belangrijke afstand hiervan arriveren de bijkomende tinten. Ditzelfde zijn de kleuren die gemengd zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk uitsluitend in uitzonderingsgevallen van dit model af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een vastgestelde geweldadigheid van uit, dus pas dit zorgvuldig toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met plenty steun!
Geel
Geel is een opgewekte, optimistische kleur. Heel passend voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële bedrijven die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima harmonieert met no-nonsense bedrijven. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.
Fundament voor Uw Huisstijl
Een embleem moet zo op touw gezet worden dat het als hoeksteen kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenheid en samenhorigheid in al uw communicatie met uw bezoekers en sales leads. Dus in uw flyers en aanvragen, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw nieuwsbrieven. Ditzelfde maakt de vertrouwde uitstraling van uw artikel in hoge mate. Het logo is sturend in deze stijl. Houd hier rekening mee onder het op touw zetten van uw bedrijf logo.
Minder bekende tinten
Paars is kunstzinnig, oranje straalt levensvreugde uit, en groen treedt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd geschikt, maar kijk uit met het combineren met de additionele kleur. Dit valt herhaaldelijk niet geschikt uit. De supplementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijkerwijs is dit ook een kwestie van smaak.
Variëren op Uw Kapper Logo
Het pluspunt van een normaal bedrijf logo is dat er volmaakt mee te variëren valt. Google wisselt telkens met de letterkleuren en met verscheidene achtergronden. Voor alle festijn past Google zijn bedrijfslogo aan, hoewel het embleem – door de simpelheid – nog steedskenmerkendis. Apple kan ook zonder risico de tinten van zijn bedrijf logo afstemmen. Het blijft typisch.