Schitterend Juwelier Logo Vanaf 15 Euro

Schitterend Juwelier Logo Vanaf 15 Euro

U heeft slechts maar 1 kans om een goede indruk te maken bij u klanten. Het is daarom belangrijk om die eerste indruk te laten tellen. U heeft daarom een geschikt logo nodig bij uw bedrijfsnaam. 

Het logo moet passend zijn bij uw bedrijf. Een logo maakt namelijk de sfeer van uw bedrijf duidelijk. Door uw logo zo origineel mogelijk te maken zorgt u ervoor dat u zich onderscheid van uw concurrenten.

prijzen_knop bestel_knop

Het is bovendien belangrijk om uw logo zo tijdloos mogelijk te maken. Op die manier heeft u logo niet om de zoveel tijd een vervaging nodig. Wanneer u een nieuw logo laat ontwerpen, gaat de vertrouwensband mogelijk verloren. Dat komt omdat dat de indruk over uw bedrijf laat veranderen.

Juwelier Logo voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar juweliers logos!

voorbeeld juweliers logos  logo juwelier   Juwelier logo

Inspiratie juweliers logos1 voorbeeld van goed juweliers logoVoorbeeld juwelier logo

Een logo is het gezicht van uw bedrijf. Uw bedrijfsnaam en uw logo zijn aan elkaar verbonden. Een krachtig logo zorgt ervoor dat iemand meteen aan uw bedrijf moet denken. En wanneer iemand alleen uw bedrijfsnaam hoort, moet hij of zij meteen aan uw logo denken. Als dat zo is dan heeft u een krachtig logo ontworpen.

Aan uw logo hangt dus een hele hoop af. Het kost daarom veel tijd om een geschikt en gepast logo te creëren. Wij hebben een aantal tips voor u om er voor te zorgen dat u een origineel logo ontwikkeld.

  • Een simpel logo zorgt ervoor dat uw logo gemakkelijker te onthouden is
  • Leesbaarheid, zowel in kleur als in zwart-wit, is ook een vereiste bij uw logo
  • Schaalbaar, op die manier is uw logo zowel te gebruiken op een poster als op een visitekaartje

Juwelier logo’s hebben vaak veel voorkomende elementen. Dit zijn de volgende:

  • strakke lijnen
  • zwart
  • wit
  • goud
  • diamand
  • ring

Om uw logo onderscheidend te maken, is het belangrijk deze elementen op een originele manier te verwerken. Wilt u deze elementen niet gebruiken? Zorg er dan voor dat het nog wel herkenbaar is dat het om een juwelier gaat.

prijzen_knop bestel_knop

Adviezen voor het Ontwerpen van Uw Juweliers Logo

Uw beeldmerk Bijstellen voor de Feestdagen

Uw embleem in kerstkleuren of met een achtergrondje van rendieren voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele methodiek om te communiceren met uw klanten en sales leads.

3 Basissoorten Bedrijf logos

Aaneensluiting van Plaatjes en Bewoording of Formulering

MacDonalds hanteert overeenkomstige tinten als Shell. Een belangrijke gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld impressie van een topless meermin in een kring, met in een buitencirkel de naam en het bedrijf: Starbucks Coffee.

Symbolische Logos en Illustraties

En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gevreten is? Dat behelst: “De bezitter van dit device is een ontwerper, die niet op een dubbeltje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te uitdenken met een laptop of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. In die mate zijn het embleem, de naam en het product al verbonden.

Een beeldmerk wat enkel uit een icoon bestaat, is als het bedrijfslogo van een handelsmerk. Ditzelfde kan zeldzaam nadrukkelijk zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de snelweg betekent: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze teksten onnodig geworden.

Woordlogos

Niet voor niks is typografie een gewenste specialisatie bij grafisch vormgevers. Een bekend voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het merk in een onveranderlijk lettertype, maar veel voorkomend in verscheidene tinten en met verschillende achtergronden.

Woordlogos bestaan meestal uitsluitend uit de naam van het product. Weleens treedt er ook nog een slagzin bij. Slaapverwekkend en fantasieloos? Integendeel: er zijn duizenden soorten lettertypen die uw logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten exploderen.

Terwijl er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we elk van deze beeldmerken in een van hieronder genoemde categorieën plaatsen.

prijzen_knop bestel_knop

Opvallend op Slimme telefoons en Tablets

Het bedrijfslogo is nog steeds kenmerkend aangezien het in dezelfde stijl blijft. Geschikter gesteld: het is nog steeds hetzelfde bedrijfslogo, maar een additionele uitvoering. Daarom is het belangrijk dat al deze weergave van hetzelfde beginbestand opgesteld worden.

Start voor Uw Huisstijl

Een embleem moet zo geconstrueerd worden dat het als grondgedachte kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en samenhorigheid in al uw verbinding met uw bezoekers en potentiële klanten. Dus in uw pamfletten en offertes, maar ook in uw advertenties, uw brochures en op uw pamfletten. Ditzelfde verhoogt de bekwame look en feel van uw onderneming in ruime mate. Het beeldmerk is sturend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee bij het formaat van uw bedrijf logo.

Niet Alleen voor Multinationals

Personen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze veelvoudig observeren door het bedrijfslogo van dat merk zichtbaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het embleem van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk merk heeft een sterk beeldmerk. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo volmaakt voor minder grote merken. Zorg dat mensen zichzelf ook met uw bedrijf kunnen identificeren!

Variëren op Uw Embleem

Het voordeel van een doorsnee bedrijfslogo is dat er perfect mee te variëren valt. Google veranderd voortdurend met de letterkleuren en met verscheidene achtergronden. Voor alle feest past Google zijn logo aan, terwijl het bedrijfslogo – door de matigheid – nog steedstekenendis. Apple kan ook zonder risico de kleuren van zijn logo aanpassen. Het blijft kenmerkend.

Welke Kleuren in uw Beeldmerk?

Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een embleem kan heel bruikbaar als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde logo dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen kleuren in een embleem zijn de primaire tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op ruime afstand hiervan komen de ondergeschikte tinten. Ditzelfde zijn de kleuren die samengesteld zijn van de oorspronkelijke tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk alleen in uitzonderingsgevallen van ditzelfde patroon af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een sommige geweldadigheid van uit, dus pas dit gedetailleerd toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al honderd jaar met veel voorspoed!

Blauw

Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima rijmt met no-nonsense bedrijven. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Wel of Geen Bedrijf logo met een Kreet?

Maar onder weergave op een smartphone of tablet wordt de leus al als de bliksem te ingewikkeld te lezen. Maak dan een aanvullende editie zonder slagzin. Wilt u maar in één alleen embleem investeren? Kies dan voor een embleem zonder kreet.

Ondergeschikte tinten

Paars is kunstzinnig, oranje straalt levenslust uit, en groenvertegenwoordigdhet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd perfect, maar kijk uit met het combineren met de complementaire kleur. Dit valt dikwijls niet bruikbaar uit. De bijkomende kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijkerwijs is dit ook een kwestie van smaak.

Belangrijkheid van het Kloppende Lettertype

Zo is er een lettertype voor elk onderneming. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw individueel, buitengewone lettertype laten ontwerpen!

Geel

Geel is een opgewekte, vreugdevolle kleur. Heel bruikbaar voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke dienstverleners die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

prijzen_knop bestel_knop