Opzoek naar een Jurist Logo? Wij zorgen voor een strak design!
Bent u opzoek naar een jurist logo? Een logo die de kwaliteit van uw kantoor laat zien? Of een jurist logo die het vertrouwen naar uw cliënten uitstraalt en waar vakkundigheid en samenwerken voorop staan?
Bij ons bent u aan het juiste adres! Samen met u komen we tot de kern van het concept en nemen we een standpunt in. Op basis van de verkregen informatie ontwerpen wij uw perfecte jurist logo.
Een jurist moet u over verschillende capaciteiten beschikken. Zo moet u zich kunnen verplaatsen in de ander zijn of haar situatie. Bij een logo werkt het op dezelfde wijze. Een logo jurist moet zich kunnen verplaatsen in de doelgroep. Pas als u inzicht in de doelgroep heeft, zal uw juristen logo een succes worden.
Een jurist moet kunnen onderhandelen in zowel woord als schriftelijk. Bij de schriftelijke communicatie mag een logo jurist niet ontbreken. Uw logo jurist wordt namelijk consistent doorgevoerd op het briefpapier, de enveloppen en de visitekaartjes. Het is daarom belangrijk dat uw logo de kern van uw organisatie verwoordt!
Onze grafische designers hebben de kennis en kunde om de kern van uw organisatie om te zetten in strak en toepasselijk design. Voor slechts 15 Euro ontwikkelen onze ontwerpers al een logo voor u!
Er zijn een aantal elementen die veel terugkomen in een jurist logo. De grafische designers van 15eurologos.nl zorgt ervoor dat deze elementen op een originele manier worden verwerkt. Wij hebben de elementen op een rijtje gezet.
- Strak
- Weegschaal
- Een J (van jurist)
- Blauw / Rood
Voorbeelden van jurist logo
Heeft u interesse in een professioneel logo dat goed voor de dag komt? Neem dan contact met ons op.
Wist u dat een logo niet altijd duur hoeft te zijn? Eveneens kunt u ook een goede, eerste indruk achterlaten met een goedkoper logo. 15 euro logos ontwerpt unieke logo’s tegen een betaalbare prijs. Het team van 15 euro logos ontwerpt met passie en gedrevenheid.
Bij ons heeft u de keuze om uit verschillende pakketten te kiezen. De pakketten zijn oplopend in prijs en hoeveelheid zoals:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-
- Het VIP Extra snel pakket kost €75,-
- VIP 3 pakket kost €125,-
- VIP 5 pakket kost €165,-
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een jurist logo te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen logo jurist te bestellen !
Tips voor het Construeren van Uw Jurist logo
Duidelijkheid op Smartphones en Ipads
Sedert 2 jaar verschijnen de meeste internetbezoekers uw webpagina binnen middels een gsm of een tablet. Niet uitsluitend moet uw complete website responsive zijn, zodat de inhoud zichzelf aanpast aan het formaat van het scherm, ook uw logo moet perfect te bekijken zijn op een geringer toestel. Als mensen er een loep bij moeten halen om de letters op uw bedrijfslogote lezen dan roept dat natuurlijk irritatie op.
3 Basissoorten Bedrijf logos
Metaforische Emblemen en Icoontjes
En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gegeten is? Dat betekent: “De baas van ditzelfde device is een artistiek iemand, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te uitwerken met een computer of een telefoon? Niemand die zich deze vraag nog stelt. In die mate zijn het bedrijf logo, de naam en het handelsmerk al gekoppeld.
Een bedrijfslogo wat alleen uit een pictogram bestaat, is als het bedrijfslogo van een merk. Ditzelfde kan uitzonderlijk uitdrukkelijk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de snelweg omvat: “Hier kan getankt worden” en “Dit is een benzinepomp van de Shell”. Door het embleem zijn al deze woorden overbodig geworden.
Terwijl er miljoenen logos bestaan, kunnen we alle van deze emblemen in een van hieronder genoemde categorieën plaatsen.
Woordlogos
Niet voor niks is typografie een gewilde specialisatie onder grafisch vormgevers. Een gevierd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Ditzelfde is de naam van het handelsbedrijf in een consistent lettertype, maar veelvoudig in verscheidene kleuren en met diverse achtergronden.
Woordlogos bestaan meestal alleen uit de bedrijfsnaam van het artikel. Nu en dan stapt er ook nog een leus bij. Saai en zonder fantasie? Integendeel: er zijn tienduizenden soorten lettertypen die uw logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Mix van Pictogrammen en Bewoording of Karakters
MacDonalds gebruikt identieke kleuren als Shell. Een belangrijke gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een beeldige versie van een topless meermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het artikel: Starbucks Coffee.
Wel of Geen Embleem met een Slogan?
Maar onder uitvoering op een smartphone of tablet wordt de slogan al snel te moeilijk leesbaar. Maak dan een additionele editie zonder tagline. Wilt u maar in één als enige bedrijf logo investeren? Selecteer dan voor een logo zonder leus.
Variëren op Uw Beeldmerk
Het profijt van een gemakkelijk bedrijf logo is dat er volmaakt mee te variëren valt. Google wisselt aaneengesloten met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor alle festijn past Google zijn logo aan, terwijl het embleem – door de soberheid – nog steedsherkenbaaris. Apple kan ook zonder gevaar de kleuren van zijn bedrijf logo bijstellen. Het blijft tekenend.
Welke Tinten in uw Beeldmerk?
Kleur hoeft niet in een logo. Een bedrijfslogo kan heel passend slechts in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog beter om ditzelfde beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest gebruikte kleuren in een logo zijn de oorspronkelijke tinten. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan verschijnen de minder bekende tinten. Ditzelfde zijn de kleuren die samengesteld zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengesteld worden. Wijk alleen in zeldzame gevallen van dit patroon af en bedenk: de uitzondering versterkt de regel!
Geel
Geel is een gelukkige, lustige kleur. Heel volmaakt voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke aanbieder die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een expliciete geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde voorzichtig toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met veel geluk!
Blauw
Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima rijmt met no-nonsense bedrijven. Relateer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en geloofwaardigheid uit te stralen.
Niet Als enige voor Multinationals
Personen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze herhaaldelijk bewonderen door het embleem van dat product zichtbaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk handelsmerk heeft een sterk embleem. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo kwalitatief voor minder grote merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw merk kunnen identificeren!
Bijkomende kleuren
Paars is fantasievol, oranje straalt levenslust uit, en groenpresenteerthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd goed, maar kijk uit met het combineren met de bijkomende kleur. Ditzelfde valt veel voorkomend niet geschikt uit. De additionele kleur is de oorspronkelijke kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijkerwijs is dit ook een kwestie van smaak.
Start voor Uw Huisstijl
Een bedrijf logo moet zo uitgedacht worden dat het als hoeksteen kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en harmonie in al uw mededelingen met uw klanten en leads. Dus in uw pamfletten en voorstellen, maar ook in uw advertenties, uw websites en op uw folders. Ditzelfde verhoogt de vertrouwde uitstraling van uw artikel in hoge mate. Het logo is sturend in deze stijl. Houd hier rekening mee onder het model van uw logo.
Uw Jurist logo Afstemmen voor de Feestdagen
Uw beeldmerk in kerstkleuren of met een achtergrondje van tronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een andere tactiek om te communiceren met uw klanten en sales leads.