Een Gezond Huisarts Logo Vanaf 15 Euro!
Elk logo is uniek, hoe erg sommige logo’s ook op elkaar lijken. Binnen de gezondheidszorg bestaan er veel verschillende soorten takken en elke tak wil weer een compleet andere uitstraling naar haar cliënten. Het klinkt heel verwarrend, maar de verschillen vallen snel genoeg op tussen logo’s. Een logo wil namelijk een bepaalde indruk uitstralen naar haar cliënten, geen enkele indruk is hetzelfde.
Een huisarts logo zal misschien graag de uitstraling vertrouwen willen uitstralen. Bij 15eurologo.nl helpen wij u deze waardes om te zetten in een logo die u maar al te graag laat zien aan al uw cliënten en iedereen om u heen.
Logo huisarts ontwerpen is een grote uitdaging, omdat deze maar weinig populaire elementen kent die gebruikt kunnen worden in het ontwerp. Zo wordt er regelmatig de kleur rood, een slang of een huis als element gebruikt. Hoewel dit erg traditioneel is hoeft u niet altijd voor dezelfde elementen bij een huisarts logo te kiezen.
Bij het ontwerpen van een logo huisarts hoeft u dus niet alleen te denken aan de traditionele elementen. Uiteindelijk is vaak de herkenbaarheid van zo’n logo het belangrijkste. U wilt graag dat het logo gemakkelijk herkent kan worden door u cliënten, zonder dat hier verwarring in kan ontstaan.
Bij het ontwerpen van een huisarts logo is het belangrijk een goede balans te vinden tussen een herkenbaar logo dat de waardes uitstraalt die u verlangt van een huisarts zonder dat het onduidelijk wordt. U wilt bijvoorbeeld de fout voorkomen dat logo huisarts op een logo van de IT-branche lijkt.
Om het logo zoveel mogelijk naar wens te voldoen, bieden wij u pakketten aan waarbij het mogelijk is het logo onbeperkt te kunnen wijzigen. U kunt kiezen uit de volgende pakketten:
Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-.
- Het VIP extra snel pakket kost €75,-
Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:
- Het VIP 3 pakket kost €125,-
- Het VIP 5 pakket kost €165,-
Klik hier om uw eigen logo Huisarts te bestellen !
Aanbevelingen voor het Creëeren van Uw Bedrijf logo
Start voor Uw Huisstijl
Een bedrijfslogo moet zo uitgedacht worden dat het als pijler kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor samenhorigheid en harmonie in al uw mededelingen met uw klanten en leads. Dus in uw websites en offertes, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw folders. Ditzelfde maakt de betrouwbare uitstraling van uw onderneming in hoge mate. Het embleem is leading in deze stijl. Houd daarmee rekening mee bij het uitstippelen van uw beeldmerk.
Uw bedrijf logo Bijstellen voor de Feestdagen
Uw bedrijf logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van zwarte piet voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een extra hulpmiddel om te communiceren met uw consumenten en sales leads.
3 Basissoorten Logos
Ofschoon er miljoenen bedrijfslogos bestaan, kunnen we alle van deze emblemen in een van hieronder genoemde categorieën opnemen.
Woordlogos
Niet voor niets is typografie een populaire toespitsing bij grafisch vormgevers. Een gevierd voorbeeld is het embleem van Google. Ditzelfde is de naam van het merk in een stabiel lettertype, maar frequent in verscheidene kleuren en met allerhande achtergronden.
Woordlogos bestaan veel voorkomend enkel uit de bedrijfsnaam van het onderneming. Sporadisch komt er ook nog een tagline onder. Saai en zonder inspiratie? Daarentegen: er zijn duizenden vormen lettertypen die uw logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten ploffen.
Symbolische Bedrijfslogos en Symbolen
Een huisarts logo wat alleen uit een pictogram bestaat, is als het beeldmerk van een merk. Dit kan onalledaags krachtig zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de snelweg behelst: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een tankstation van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze tekst overbodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gegeten is? Dat behelst: “De bezitter van dit apparaat is een creatieveling, die niet op een tientje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te tekenen met een computer of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het logo huisarts, de naam en het handelsmerk al verweven.
Integratie van Plaatjes en Formuleringen of Bewoording
MacDonalds gebruikt een gelijke kleuren als Shell. Een hoge gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een symbolische equivalent van een topless zeemeermin in een rondje, met in een buitencirkel de naam en het bedrijf: Starbucks Coffee.
Geel
Geel is een lustige, vreugdevolle kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige dienstverleners die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Duidelijk waarneembaar op Telefoons en Tablets
Sinds 2 jaar komen de meeste websitebezoekers uw webpagina binnen middels een telefoontoestel of een ipad. Niet slechts moet uw volledige website responsive zijn, zodat de inhoud zichzelf verstelt aan het model van het toestel, ook uw embleem moet goed te bekijken zijn op een geringer apparaat. Als mensen er een loep bij moeten nemen om de bewoording op uw bedrijf logoleesbaar dan roept dat logischerwijs irritatie op.
Zwaarte van het Goede Lettertype
Een fors, zwaar lettertype is ferm en stoer. Kies dat dus niet voor het bedrijfslogo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met smaakvolle, springende tekst is hier veel beter voor. Heeft u een schadeherstel handelsbedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de woorden half omkieperen en ongeordend gerangschikt zijn.
Welke Kleuren in uw Bedrijf logo?
Kleur hoeft niet in een huisarts logo. Een huisartsenpraktijk logo kan heel gepast enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende tinten in een huisartsenpraktijklogo zijn de primaire tinten. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op belangrijke afstand hiervan arriveren de ondergeschikte tinten. Dit zijn de tinten die gemixed zijn van de oorspronkelijke kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk als enige in afwijkende gevallen van dit schema af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een uitdrukkelijke agressie van uit, dus pas dit minutieus toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met plenty geluk!
Blauw
Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima correspondeert met no-nonsense dienstverlening. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Uw Embleem Opkalefateren
Uw merk wijzigt, en uw logo huisartsenpraktijk verandert mee. Makkelijk doen! Uw embleem weerspiegelt uw product!
Minder bekende kleuren
Paars is artistiek, oranje straalt levenslust uit, en groen stapt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd uitstekend, maar kijk uit met het combineren met de complementaire kleur. Ditzelfde valt meestal niet passend uit. De bijkomende kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijkerwijs is dit ook een kwestie van smaak.
Een logo huisarts is bovenmatig doorslaggevend. In één keer moeten websitebezoekers van uw webpagina en uw Facebook pagina kunnen bekijken waar uw merk voor stapt. Een bruikbaar embleem laat dit bewonderen en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw handelsbedrijf. Maar wat is nu gewichtig onder het startbestand van een logo?
Niet Alleen voor Multinationals
Personen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze vaak observeren door het embleem van dat handelsmerk waarneembaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk bedrijfslogo. Dat geldt voor grote merken, maar dat geldt net zo uitstekend voor kleinere merken. Zorg dat personen zich ook met uw product kunnen identificeren!