Een schitterend glazenwasser logo
Als glazenwasser zeemt en reinigt u ramen totdat ze weer stralen. Om steeds meer klussen te krijgen, is het belangrijk om uw glazenwasserij te promoten. Daar heeft u een eigen glazenwasser logo voor nodig.
Het is belangrijk om een onderscheidend logo glazenwasser te ontwikkelen. Uw logo komt bijvoorbeeld op flyers te staan en wordt op uw website weergegeven. Uw glazenwasser logo komt dus op verschillende manieren in de schijnwerpers te staan.
Het is daarom belangrijk om een logo te hebben die doeltreffend is samengesteld. Er zijn een aantal tips die wij hebben om uw logo zo effectief mogelijk te ontwerpen. Allereerst is het belangrijk dat uw logo tijdloos is. Het keer op keer veranderen van uw logo is niet verstandig. Op die manier gaat de band met uw doelgroep iedere keer verloren.
Daarnaast is het belangrijk om uw logo simpel te houden. Iedereen moet namelijk begrijpen dat het logo voor een glazenwasserij is.
Er zijn bovendien een aantal veel voorkomende elementen voor een glazenwasser logo. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet
- blauw
- glazenwasser
- ladder
- de naam van de glazenwasserij in het logo
- wisser/trekker
Wanneer u deze elementen graag in uw eigen glazenwasser logo wilt verwerken, zorg er dan voor dat u dat op een originele manier doet. Uw logo moet namelijk onderscheidend zijn van uw concurrenten. Lijkt uw logo te veel op dat een concurrent? Dan ontstaat er verwarring onder uw (potentiële) klanten.
Voorbeeld van glazenwasser logo’s
Onze grafische designers ontwerpen aan de hand van uw wensen een handgemaakt logo. Dit maakt dat u verzekerd bent van een origineel logo. Wij hebben een aantal pakketten voor u samengesteld. Wilt u graag weten welk pakket het meest geschikt is voor u? Bekijk dan al onze pakketten of neem contact met ons op om alle mogelijkheden door te nemen.
Bij ons heeft u de keuze om uit verschillende pakketten te kiezen. De pakketten zijn oplopend in prijs en hoeveelheid zoals:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-
- Het VIP Extra snel pakket kost €75,-
- VIP 3 pakket kost €125,-
- VIP 5 pakket kost €165,-
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een glazenwasser logo te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen glazenwasser logo te bestellen !
Trucs voor het Construeren van Uw Beeldmerk
3 Basissoorten Bedrijf logos
Alhoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we elk van deze bedrijfslogos in een van onderste categorieën opnemen.
Beeld Logos en Plaatjes
Een bedrijf logo wat als enige uit een icoon bestaat, is als het logo van een product. Ditzelfde kan uitermate nadrukkelijk zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de snelweg omvat: “Daarmee kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het embleem zijn al deze teksten onnodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gevreten is? Dat omvat: “De machthebber van ditzelfde device is een kunstenaar, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te uitwerken met een laptop of een smartphone? Niemand die zich deze vraag nog stelt. In die mate zijn het beeldmerk, de naam en het bedrijf al verweven.
Combinatie van Afbeeldingen en Bewoording of Woorden
MacDonalds gebruikt overeenkomstige tinten als Shell. Een ruime gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een metaforische equivalent van een topless meermin in een ronde, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het artikel: Starbucks Coffee.
Woordlogos
Woordlogos bestaan veelvoudig als enige uit de naam van het winkelbedrijf. Sporadisch treedt er ook nog een slagzin onder. Weinig verbeeldend en oninteressant? Daarentegen: er zijn duizenden soorten lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten ontploffen.
Niet voor niks is typografie een veel gekozen toespitsing onder grafisch vormgevers. Een gerenommeerd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Ditzelfde is de naam van het bedrijf in een stabiel lettertype, maar vaak in optionele tinten en met verschillende achtergronden.
Hoeksteen voor Uw Huisstijl
Een glazenwasser logo moet zo bedacht worden dat het als hoeksteen kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor samenhorigheid en overeenstemming in al uw uitspraken met uw bezoekers en sales leads. Dus in uw flyers en aanvragen, maar ook in uw advertenties, uw folders en op uw brieven. Ditzelfde verhoogt de professionele look en feel van uw handelsbedrijf in aanzienlijke mate. Het logo glazenwasser is leidend in deze stijl. Houd hier rekening mee onder het schetsen van uw logo.
Uw glazenwasser logo Bijstellen voor de Feestdagen
Uw bedrijfslogo in kerstkleuren of met een achtergrondje van rendieren voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een aanvullende tactiek om te communiceren met uw klanten en prospects.
Duidelijkheid op Iphones en Tablets
Het bedrijf logo is nog steeds kenmerkend doordat het in een gelijke stijl blijft. Geschikter opgemerkt: het is nog steeds hetzelfde bedrijfslogo, maar een extra editie. Daarom is het important dat al deze editie van hetzelfde startbestand opgesteld worden.
Wel of Geen Bedrijf logo met een Slagzin?
Een goede slogan is geld waard. Het is als een magische aanpak die bezoekers aantrekt: een correcte copywriter is zijn platina dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze kreet ook op het beeldmerk? Denk er perfect over na waar u het beeldmerk voor wilt gebruiken. De slagzin mag uiteraard op het beeldmerk als het utiliseert wordt voor uw website, brieven, adWords en Facebook advertenties.
Welke Tinten in uw Embleem?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een bedrijfslogo kan heel volmaakt uitsluitend in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om ditzelfde beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige kleuren in een bedrijfslogo zijn de elementaire kleuren. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan arriveren de ondergeschikte kleuren. Dit zijn de tinten die samengesteld zijn van de elementaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengevoegd worden. Wijk uitsluitend in zeldzame gevallen van dit stappenplan af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een besliste geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde zorgvuldig toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al honderd jaar met aanzienlijk voorspoed!
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima samengaat met no-nonsense diensten. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en geloofwaardigheid uit te stralen.
Geel
Geel is een lustige, feestelijke kleur. Heel goed voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële leverancier die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Betekenis van het Beste Lettertype
Een omvangrijk, zwaar lettertype is stoer en moedig. Besluit dat dus niet voor het embleem van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met stijlvolle, springende woorden is hiermee aanzienlijk beter voor. Heeft u een schadeherstel product? Er zijn lettertypen waarvan de woorden half omdraaien en rommelig gerangschikt zijn.
Ondergeschikte kleuren
Paars is fantasierijk, oranje straalt levenslust uit, en groensymboliseerthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd bruikbaar, maar kijk uit met het combineren met de bijgevoegde kleur. Dit valt meestal niet goed uit. De bijkomende kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Vanzelfsprekend is dit ook een kwestie van smaak.
Uw glazenwasser logo Hervormen
Uw bedrijf verandert, en uw beeldmerk verandert mee. Simpel doen! Uw bedrijfslogo weerspiegelt uw bedrijf!
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze veelvoudig aanschouwen door het bedrijf logo van dat bedrijf zichtbaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk logo. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo effectief voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zich ook met uw product kunnen identificeren!