Fysiotherapeut logo
Een logo zorgt ervoor dat uw fysiotherapeut praktijk wordt gepromoot. Uw doelgroep gaat namelijk uw praktijk beter onthouden dankzij uw fysiotherapeut logo. Het is daarom belangrijk om een logo te ontwikkelen die veel indruk maakt op uw doelgroep. Op die manier wordt uw logo en uw bedrijf gemakkelijker herkent.
Uw logo mag geen verwarring oproepen. Het is daarom raadzaam om uw logo simpel en duidelijk te houden. Effectiviteit is ook van belang. Uw logo moet langere tijd mee gaan. Het veranderen van uw logo wordt namelijk ook afgeraden. Daarmee kan namelijk de vertrouwensband tussen uw bedrijf en uw klanten verloren gaan.
Wilt u graag een geschikt en passend fysiotherapeut logo? Onze grafische designers staan voor u klaar om een logo te ontwikkelen. U ontvangt al binnen 24 uur een logo van onze grafische designers. Op die manier hoeft u niet meer te wachten met het promoten van uw fysiotherapie praktijk.
Logo’s van fysiotherapeuten hebben een aantal veel voorkomende elementen. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet.
- blauw
- groen
- oranje
- paars
- ronde vormen
- Silhouetten van een mens
Fysiotherapeut Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar fysiotherapeut logo voorbeelden
Samen met u stellen onze grafische designers uw ideale logo fysiotherap eut samen. Er wordt rekening gehouden met uw wensen, eisen en verwachtingen. Op die manier ontvangt u een logo dat helemaal bij uw bedrijf past.
Neem contact met ons op om de mogelijkheden door te lopen. Wij bieden een aantal pakketten aan. Ieder pakket heeft zijn eigen voorrechten. Het pakket dat u voor geschikt is hangt af van de verwachtingen en eisen die u heeft.
Er zijn een aantal pakketten die wij aanbieden. Wilt u een logo waarvan u tot in de details uw logo aan kunt passen? Of wilt u kunnen kiezen uit een aantal mogelijke fysiotherapie logo’s?
Wij bieden de volgende pakketten aan:
- Basis pakket
- Luxe pakket
- VIP
- VIP Extra Snel
- VIP 3
- VIP 5
Klik hier om uw eigen fysiotherapeut logo te bestellen !
Adviezen voor het Ontwerpen van Uw Beeldmerk
Een bedrijf logo is ongebruikelijk gewichtig. In één blik moeten gasten van uw webpagina en uw Facebook page kunnen bekijken waar uw handelsbedrijf voor begeeft. Een perfect bedrijfslogo laat dit bekijken en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw merk. Maar wat is nu gewichtig onder het creëren van een fysiotherapeut logo?
3 Basissoorten Emblemen
Woordlogos
Woordlogos bestaan meestal als enige uit de naam van het handelsbedrijf. Weleens komt er ook nog een leus onder. Zonder verbeelding en weinig inspirerend? Daarentegen: er zijn rond de duizend categorieën lettertypen die uw logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten opspringen.
Niet voor niets is typografie een geliefde toespitsing bij grafisch ontwikkelaars. Een vertrouwd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Dit is de naam van het organisatie in een vast lettertype, maar vaak in extra kleuren en met verschillende achtergronden.
Beeld Bedrijfslogos en Icoontjes
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gehapt is? Dat betekent: “De houder van ditzelfde device is een creatieveling, die niet op een centje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te schetsen met een notebook of een telefoon? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Op die manier zijn het bedrijf logo, de bedrijfsnaam en het merk al verbonden.
Een fysiotherapeut logo wat alleen uit een icoon bestaat, is als het bedrijf logo van een product. Dit kan ongekend terk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de snelweg betekent: “Daarmee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een tankstation van de Shell”. Door het embleem zijn al deze tekst onnodig geworden.
Unificatie van Symbolen en Tekst of Bewoording
MacDonalds hanteert dezelfde tinten als Shell. Een ruime gele M met daarin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een metaforische impressie van een topless zeemeermin in een cirkel, met in een buitencirkel de naam en het merk: Starbucks Coffee.
Terwijl er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we ieder van deze emblemen in een van hieronder genoemde categorieën opnemen.
Start voor Uw Fysiotherapeut Huisstijl
Een logo fysiotherapeut moet zo uitgewerkt worden dat het als start kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor samenhorigheid en overeenstemming in al uw communicatie met uw consumenten en potentiële klanten. Dus in uw folders en proposities, maar ook in uw advertenties, uw brieven en op uw nieuwsbrieven. Dit verbetert de vakkundige uitstraling van uw artikel in aanzienlijke mate. Het embleem is vooraanstaand in deze stijl. Houd hier rekening mee bij het beginbestand van uw bedrijf logo.
Duidelijk waarneembaar op Iphones en Ipads
Starbucks heeft zo’n complex bedrijf logo met aanzienlijk detail. Ditzelfde hebben ze opgelost door verscheidene exemplaren van hun logo te ontwikkelen met steeds minder detaillering voor de minder grote schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het uit de wereld verholpen door in plaats van de complete bedrijfsnaam uitsluitend de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..
Gewichtigheid van het Gepaste Lettertype
Zo is er een lettertype voor alle concern. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw prive, zeldzame lettertype laten ontwerpen!
Wel of Geen Bedrijfslogo met een Kreet?
Maar bij uitvoering op een telefoontoestel of ipad wordt de kreet al snel te problematisch leesbaar. Maak dan een andere versie zonder leus. Wilt u maar in één alleen bedrijfslogo investeren? Kies dan voor een logo zonder slogan.
Welke Tinten in uw fysiotherapeut Logo?
Kleur hoeft niet in een fysiotherapie logo. Een embleem kan heel bruikbaar slechts in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit logo dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen kleuren in een logo zijn de elementaire kleuren. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op aanzienlijke afstand hiervan komen de secundaire tinten. Ditzelfde zijn de tinten die gemixed zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gemixt worden. Wijk uitsluitend in afwijkende gevallen van ditzelfde patroon af en bedenk: de uitzondering bevestigt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een duidelijke geweldadigheid van uit, dus pas dit grondig toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al 100 jaar met aanzienlijk succes!
Geel
Geel is een speelse, joviale kleur. Heel gepast voor spelletjes, voor party’s, voor reis- en organisatiebureaus, en natuurlijk voor fysiotherapeuten. Maar ook praktische aanbieder die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima rijmt met no-nonsense dienstverlening. Mix blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.
Uw Logo Fysiotherapeut Afstemmen voor de Feestdagen
Uw bedrijfslogo in kerstkleuren of met een achtergrondje van kerstmannen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een aanvullende methodiek om te communiceren met uw consumenten en sales leads.
Minder bekende kleuren
Paars is creatief, oranje straalt levensvreugde uit, en groen staat voor het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd effectief, maar kijk uit met het combineren met de additieve kleur. Ditzelfde valt dikwijls niet effectief uit. De bijkomende kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Vanzelfsprekend is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Niet Slechts voor Multinationals
Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze meestal bekijken door het bedrijf logo van dat merk waarneembaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten bewonderen wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk bedrijfslogo. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo goed voor minder bekende merken. Zorg dat mensen zichzelf ook met uw artikel kunnen identificeren!