Wilt u uw Fotografie Logo er net zo mooi uit laten zien als uw eigen Foto’s?
Bent u op zoek naar een logo als fotograaf? Bent u op zoek naar een logo voor uw fotografiebedrijf?
Dan is het belangrijk dat u eruit springt met uw logo. Er zijn veel fotografen en veel fotografiebedrijven.
Met een goed logo springt u eruit en bevestigt u de kwaliteit van uw werk.
Veel voorkomende elementen in een fotograaf logo zijn:
- Camera
- Lens
- Primitieve kleuren
- Strak
- Rond naam in de logo
Wanneer u deze elementen in een fotografie logo verwerkt, is het van belang dat u deze op een creatieve en unieke manier gebruikt. Zorg ervoor dat u creatief bent wanneer u deze elementen gebruikt in uw logo, zodat u degene bent die opvalt tussen alle andere logo’s. Zo kiezen klanten voor uw fotografie.
Zorg er dus voor dat u eruit springt met uw logo. Wanneer u andere elementen bedenkt voor uw logo dan de veel voorkomende elementen, bent u ervan verzekerd dat u unieker bent. Let hierbij wel op dat u elementen gebruikt die te maken hebben met fotografie. Zo laat u zien dat u een fotografie bedrijf heeft en creatief bent.
Logo voorbeelden fotograaf
Laat u hieronder inspireren door een paar voorbeelden!
Wanneer u op zoek bent naar een fotografie logo dat eruit springt? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zorgen ervoor dat uw creatieve fotografie logo wensen uitkomen. Vertel ons uw wensen en wij zorgen ervoor dat u het logo krijgt waar u naar op zoek bent, waarmee u uniek bent en waarmee u klanten aantrekt.
Bij ons heeft u de keuze uit verschillende pakketten. Bij de meer uitgebreide pakketten, heeft u de mogelijkheid om uw logo aan te passen totdat u hier volledig tevreden over bent. Bij de volgende pakketten is dit mogelijk:
- Luxe pakket (maximaal 2 wijzigingen)
- VIP
- VIP Extra Snel
Bovendien krijgt u bij de volgende pakketten niet alleen de mogelijkheid tot onbeperkt wijzigen, maar bij deze pakketten krijgt u meerdere logo’s aangeboden. Wanneer u meerdere ideeën heeft, is het mogelijk om deze ideeën uit te werken:
- VIP 3, voor 3 logo’s
- VIP 5, voor 5 logo’s
Klik hier om uw eigen fotograaf logo te bestellen !
Adviezen voor het Ontwikkelen van Uw Beeldmerk
Niet Alleen voor Multinationals
Mensen identificeren zich steeds meer met merken en dat laten ze vaak bekijken door het bedrijf logo van dat bedrijf zichtbaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk embleem. Dat geldt voor grote merken, maar dat geldt net zo effectief voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!
3 Basissoorten Beeldmerken
Koppeling van Icoontjes en Bewoording of Woorden
MacDonalds hanteert een gelijke tinten als Shell. Een hoge gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een symbolische equivalent van een topless zeemeermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de naam en het merk: Starbucks Coffee.
Hoewel er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we alle van deze bedrijfslogos in een van onderste categorieën plaatsen.
Woordlogos
Woordlogos bestaan veel voorkomend enkel uit de bedrijfsnaam van het concern. Sporadisch begeeft er ook nog een kreet bij. Ongeïnspireerd en mat? Daarentegen: er zijn duizenden variaties lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Niet voor niets is typografie een begeerde specialisatie bij grafisch ontwikkelaars. Een gerenommeerd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Ditzelfde is de naam van het merk in een vast lettertype, maar herhaaldelijk in optionele tinten en met velerlei achtergronden.
Metaforische Emblemen en Plaatjes
Een bedrijfslogo wat als enige uit een pictogram bestaat, is als het bedrijfslogo van een bedrijf. Ditzelfde kan ongekend krachtig zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de snelweg behelst: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een tankstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze formulering onnodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gegeten is? Dat omvat: “De baas van ditzelfde apparaat is een creatief iemand, die niet op een tientje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te tekenen met een notebook of een smartphone? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het beeldmerk, de bedrijfsnaam en het merk al verweven.
Wel of Geen Bedrijfslogo met een Slogan?
Een gepaste leus is platina waard. Het is als een magische aanpak die klanten in de wacht sleept: een geschikte tekstschrijver is zijn platina dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slogan ook op het bedrijf logo? Denk er geschikt over na waar u het embleem voor wilt gebruiken. De tagline mag zeker op het bedrijfslogo als het utiliseert wordt voor uw webpagina, websites, adWords en Facebook advertenties.
Zwaarte van het Correcte Lettertype
Zo is er een lettertype voor ieder onderneming. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw individueel, weergaloze lettertype laten construeren!
Variëren op Uw Bedrijfslogo
Het pluspunt van een gemakkelijk bedrijfslogo is dat er perfect mee te variëren valt. Google varieert telkens met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor alle feestje past Google zijn bedrijfslogo aan, terwijl het beeldmerk – door de ongekunsteldheid – nog steedstekenendis. Apple kan ook zonder risico de kleuren van zijn beeldmerk afstemmen. Het blijft te herkennen.
Duidelijk waarneembaar op Samsungs en Ipads
Het bedrijfslogo is nog steeds te herkennen aangezien het in dezelfde stijl blijft. Juister gesteld: het is nog steeds hetzelfde logo, maar een extra bewerking. Daarom is het bepalend dat al deze uitvoering van hetzelfde beginontwerp uitgestippeld worden.
Welke Kleuren in uw Embleem?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een bedrijfslogo kan heel goed uitsluitend in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om ditzelfde bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige tinten in een embleem zijn de primaire kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op aanzienlijke afstand hiervan verschijnen de bijkomende kleuren. Dit zijn de tinten die gemengd zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk als enige in uitzonderingsgevallen van dit plan af en bedenk: de uitzondering versterkt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een ontegenzeggelijke agressie van uit, dus pas ditzelfde minutieus toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al honderd jaar met veel geluk!
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima samengaat met no-nonsense bedrijven. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.
Geel
Geel is een feestelijke, speelse kleur. Heel passend voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële verstrekker die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Een beeldmerk is exceptioneel gewichtig. In één keer moeten websitebezoekers van uw website en uw Facebook page kunnen bewonderen waar uw winkelbedrijf voor begeeft. Een uitstekend bedrijfslogo laat ditzelfde bewonderen en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw organisatie. Maar wat is nu beslissend onder het vormgeven van een logo?
Uw symbool afstemmen voor de feestdagen
Uw logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van sinterklaas voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een supplementaire medium om te communiceren met uw bezoekers en potentiële klanten.
Ondergeschikte kleuren
Paars is fantasierijk, oranje straalt levensvreugde uit, en groen begeeft voor het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd kwalitatief, maar kijk uit met het samenvoegen met de additieve kleur. Ditzelfde valt veel voorkomend niet passend uit. De bijgevoegde kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Uiteraard is dit ook een kwestie van smaak.