Bent u opzoek naar een detective logo die het bewijs van uw onderneming toont?
Sommige logo’s hebben een trucje in het ontwerp zitten. Een onderdeel waaruit een logo bestaat en niet met één blik, maar met alleen speurwerk te zien is. Zo nu en dan is het trucje goed weggewerkt en ziet men deze pas als erop geattendeerd wordt. Een onderdeel kan vorm geven aan het verhaal, in de communicatie naar de doelgroep toe. De achterliggende gedachte is dat het de doelgroep aan spoort om dieper na te denken over de onderneming.
Het is daarom van cruciaal belang om goed na te denken op welke manier u naar de doelgroep toe wilt communiceren. Hoe meer er vooraf nagedacht is over onderdelen zoals kleur, vorm en typografie, hoe beter een logo geïnterpreteerd wordt. Echter moet u wel rekening houden dat personen een logo vanuit een heel ander perspectief kunnen interpreteren.
Het ontwikkelen van een kwalitatief goed logo is dus nog best een lastige opgave. Een logo moet de doelgroep een sterke eerste indruk geven van de onderneming. Ook als men amper in contact is gekomen met de onderneming. Een logo kan veel uitdragen, zij het niet altijd in het bewustzijn.
Om u op weg te helpen hebben wij van 15 euro logos een aantal voorbeeld elementen geselecteerd. De elementen worden vaak toegepast in een detective logo. De designers van 15 euro logos kunnen onderstaande of andere elementen op een creatieve manier in een logo toepassen. Elementen die vaak gebruikt worden in andere ontwerpen zijn:
- Hoed,
- Vergrootglas,
- Kleuren: bruin/zwart/donker,
- Mysterieus.
Detective logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar detective logo voorbeelden
Kortom: Stop met speuren! 15 euro logo’s levert detective logo’s op maat. Het team van ervaren designers maakt uw logo met de hand. Zo heeft u gegarandeerd een uniek detective logo.
15 euro logo’s behartigt al uw belangen. Zo bent u verzekerd van de hoogste kwaliteit tegen een lage prijs. Onze referenties zijn beoordeeld met gemiddeld genomen een 9, u kunt achteraf betalen, de eerste versie ontvangt u al binnen 24 uur. En u heeft keuze uit verschillende pakketten zoals:
- Pakket 1: VIP 5
- Pakket 2: VIP 3
- Pakket 3: VIP extra snel
- Pakket 4: VIP
- Pakket 5: Luxe
- Pakket 6: Basis
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een detective logo te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen detective logo te bestellen !
Tips voor het Construeren van Uw Embleem
Wel of Geen Bedrijf logo met een Tagline?
Een beste kreet is veel geld waard. Het is als een tover aanpak die bezoekers binnenhaalt: een krachtige auteur is zijn platina dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze kreet ook op het beeldmerk? Denk er bruikbaar over na waar u het bedrijfslogo voor wilt gebruiken. De kreet mag natuurlijk op het beeldmerk als het gebruikt wordt voor uw website, websites, adWords en Facebook advertenties.
3 Basissoorten Logos
Beeld Emblemen en Symbolen
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gegeten is? Dat omvat: “De bezitter van ditzelfde apparaat is een ontwerper, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te opstellen met een laptop of een telefoon? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Op die manier zijn het beeldmerk, de bedrijfsnaam en het merk al gekoppeld.
Een embleem wat uitsluitend uit een icoon bestaat, is als het bedrijf logo van een artikel. Dit kan ongebruikelijk krachtig zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg betekent: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze letters nodeloos geworden.
Alhoewel er miljoenen logos bestaan, kunnen we alle van deze emblemen in een van onderste categorieën neerzetten.
Bundeling van Iconen en Letters of Formulering
MacDonalds gebruikt dezelfde kleuren als Shell. Een belangrijke gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een symbolische bewerking van een topless meermin in een rondje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.
Woordlogos
Woordlogos bestaan herhaaldelijk uitsluitend uit de bedrijfsnaam van het handelsbedrijf. Incidenteel stapt er ook nog een slogan bij. Zonder inspiratie en eentonig? Integendeel: er zijn honderden variaties lettertypen die uw embleem net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten ontploffen.
Niet voor niks is typografie een geprefereerde specialisatie bij grafisch makers. Een beroemd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Dit is de naam van het concern in een consistent lettertype, maar veel voorkomend in aanvullende kleuren en met allerhande achtergronden.
Duidelijk waarneembaar op Samsungs en Ipads
Starbucks heeft zo’n lastig beeldmerk met aanzienlijk detail. Dit hebben ze verholpen door verscheidene versies van hun bedrijfslogo te uitwerken met steeds minder detaillering voor de kleinere schermen. Dit werkt. Google heeft het verholpen door in plaats van de hele naam uitsluitend de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.
Uw embleem Bijstellen voor de Feestdagen
Uw logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van vuurwerk voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een extra medium om te communiceren met uw klanten en sales leads.
Een bedrijf logo is zeldzaam beslissend. In één keer moeten consumenten van uw webpagina en uw Facebook pagina kunnen bewonderen waar uw merk voor komt. Een kwalitatief detective logo laat dit bewonderen en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw bedrijf. Maar wat is nu gewichtig onder het ontwerp van een logo?
Welke Kleuren in uw Embleem?
Kleur hoeft niet in een bedrijf logo. Een bedrijfslogo kan heel kwalitatief enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om ditzelfde bedrijfslogo dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige kleuren in een embleem zijn de primaire kleuren. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op belangrijke afstand hiervan verschijnen de secundaire tinten. Dit zijn de tinten die gemixed zijn van de elementaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gemixt worden. Wijk slechts in uitzonderlijke gevallen van dit programma af en bedenk: de uitzondering bevestigt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een zekere agressie van uit, dus pas dit nauwkeurig toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al 100 jaar met aanzienlijk succes!
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima correspondeert met no-nonsense diensten. Relateer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Geel
Geel is een lustige, vreugdevolle kleur. Heel volmaakt voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële leverancier die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Niet Uitsluitend voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze veelvoudig bewonderen door het bedrijfslogo van dat bedrijf waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten bewonderen wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk logo. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo bruikbaar voor kleinere merken. Zorg dat personen zich ook met uw merk kunnen identificeren!
Secundaire kleuren
Paars is kunstzinnig, oranje straalt levensvreugde uit, en groen staat voor het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd gepast, maar kijk uit met het samenvoegen met de supplementaire kleur. Dit valt veel voorkomend niet kwalitatief uit. De supplementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Variëren op Uw Detective Logo
Het profijt van een eenvoudig logo is dat er bruikbaar mee te variëren valt. Google varieert ononderbroken met de letterkleuren en met verschillende achtergronden. Voor alle feest past Google zijn bedrijfslogo aan, terwijl het embleem – door de simpelheid – nog steeds kenmerkend is. Apple kan ook zonder ellende de kleuren van zijn bedrijf logo aanpassen. Het blijft tekenend.
Ernst van het Goede Lettertype
Zo is er een lettertype voor elk bedrijf. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw individueel, uitmuntende lettertype laten ontwerpen!