Bent u op zoek naar een curling logo voor uw vereniging? Hier vindt u een schitterend logo voor een heel aantrekkelijke prijs. Onze designers zijn echte deskundigen en leveren bekwame sportlogo’s. Zij ontwerpen een helemaal gepersonaliseerd curling logo.
Daarom kiest u voor een curling logo bij 15 euro logo’s!
Wilt u graag een curling logo? Wij zijn hét bedrijf voor logo ontwerp. Onze designers hebben jarenlange ervaring met het creëren van allerlei sport logo’s. Ze zijn gespecialiseerd in het creëren van logo’s maken voor sportscholen, sportverenigingen en fabrikanten die sportproducten produceren.
Onze ontwerpers houden rekening met al uw wensen. Bovendien komt de identiteit van uw bedrijf, vereniging of organisatie naar voren. Het resultaat is een vakkundig en smaakvol logo tegen een aantrekkelijke prijs.
Deze voorbeelden van curling logo’s vonden wij via het internet:
Onze pakketten
U heeft bij 15 euro logo’s de keuze uit diverse pakketten voor het design van uw logo. Wilt u uw logo alleen op uw website of bovendien op uw drukwerk gebruiken? Wilt u één logo of misschien vele logo’s? Hoe vaak u het logo kunt aanpassen, hangt van het pakket af.
Kies het pakket wat bij uw verlangens en uw budget past. Er zijn maar liefst 6 pakketten, dus het ideale pakket voor uw situatie zit er zeker bij!
Bekijk al onze prijzen en pakketten.
Zo verzint u een effectief curling logo
Het is verstandig om van te voren te bepalen hoe uw curling logo er ongeveer uit moet komen te zien. Een logo is uw visitekaartje. Mensen krijgen een eerste impressie van uw club of bedrijf via uw logo. Zorg dat dat een positieve impressie is.
Bij het bedenken van een effectief curling logo is het van belang om de volgende vragen te beantwoorden:
- Wat voor een logo laat zien waar mijn bedrijf of organisatie voor staat? Welke elementen omtrent curling wil ik in het logo naar voren laten komen? Denk bijvoorbeeld aan het gevoel dat de sport op roept.
- Wat voor een logo spreekt mijn beoogde doelgroep aan?
- Welke lettertypen en kleuren helpen om mijn boodschap over te brengen?
We hebben een aantal tips voor u die helpen om curling logo te bedenken.
Opdoen van inspiratie
Welke logo’s bestaan er op het gebied van een curling logo? Kijk op het internet. Daar zijn talrijke logo’s te vinden. Zo doet u ideeën op wat betreft hoe u uw logo wilt vormgeven.
Hou het eenvoudig
Een simpel logo wordt gemakkelijker herkend dan een gecompliceerd logo. De meest adequate logo’s hebben iets onverwachts en speciaals, zonder dat het logo gecompliceerd is.
Welke kleuren?
Wilt u een logo in zwart en wit of in kleur ? Welke kleuren wilt u gebruiken? Bepaalde kleuren brengen bepaalde associaties met zich mee. Rood is bijvoorbeeld de kleur van liefde en passie.
Denk vanuit de klant
De reactie van uw consumenten bepaalt of uw logo succesvol is of niet. Het is met name belangrijk om na te gaan waar uw consument aan denkt bij uw product of dienst. Wat associeert uw consument met curling?
Woordmerken en beeldmerken
U heeft de keuze uit een woordmerk logo, beeldmerk logo of een combinatie daarvan. Hieronder leggen we uit wat een beeldmerk en wat woordmerk is.
Beeldmerk logo
Een beeldmerk logo bestaat alleen uit een vorm, een icoon of een symbool. Kies voor een beeldmerk logo als de vorm, het pictogram of het symbool wat u verzonnen heeft duidelijk aangeeft waar uw dienst of artikel voor staat. Het is met name praktisch om gebruik te creëren van een beeldmerk logo als uw doelgroep al bekend met u is.
Woordmerk
Bij een woordmerk wordt er alleen gebruik gemaakt van letters. Het lettertype wat u kiest, is zeer cruciaal. Bij veel gebruikte woorden kunt u een creatief en apart lettertype gebruiken. Uw klanten zullen het woord namelijk snel thuisbrengen. Bij woorden die minder vaak voorkomen is een eenvoudig lettertype effectiever. Het gebruik van vele lettertypes is over het algemeen af te raden.
Bij een woordmerk logo zijn de kleuren zeer belangrijk. Kies bijvoorbeeld voor een contrasterende achtergrond kleur, waardoor de letter eruit springen. Gebruik niet al te veel kleuren. In sommige gevallen werkt het gebruik van veel kleuren. Kijk bijvoorbeeld naar het logo van Ebay.
Combinatie
Kies voor een combinatie van een woord- en een beeldlogo als de naam van uw bedrijf niks vertelt over uw artikel of dienst, als uw naam niet kermerkend genoeg is of als u nog meer naamsbekendheid wilt krijgen. Door woord en beeld met elkaar te verbinden maakt uw logo direct duidelijk waar uw bedrijf voor staat en welk product of dienst u aanbiedt.
Welke lettertypen zijn geschikt voor mijn curling logo?
Het lettertype dat u kies voor uw curling logo bepaalt voor een groot deel bovendien de look van het logo. Elk lettertype brengt weer andere gevoelens bij uw klanten naar boven. Het is dus cruciaal om te kiezen voor een lettertype dat past bij uw bedrijf of vereniging. Wilt u bijvoorbeeld voor een eigentijds, conventioneel, stoer of juist stijlvol lettertype.
Er zijn een aantal lettertypes die vaak gebruikt worden voor logo’s, omdat ze daar heel geschikt voor zijn:
- Tahoma
- Impact
- Century Gothic
- Gill Sans Ultra Bold
- Eras
- Agency FB
Welke kleuren kies ik voor mijn logo?
Wilt u graag kleuren in uw curling logo gebruiken, maar weet u niet wat voor een kleuren? Dit zijn de meest gebruikte kleuren en hun betekenis:
Rood
Deze kleur impliceert passie, energie, onheil en agressie. Rood wordt ook verbonden met warmte en hitte. Voor sport logo’s is rood een fantastische kleur, omdat een logo door rood er levendiger uitziet.
Oranje
Oranje is de kleur van ontwikkeling en progressie. Het staat bovendien voor Nederland, voor jeugd, vreugde, vitaliteit en warmte. Net zoals rood is oranje een geweldige kleur voor een sport logo.
Geel
Geel is een kleur waar u mee op moet passen. Het heeft positieve associaties zoals zonneschijn, slechts ook negatieve associaties zoals lafheid. In veel waarschuwingstekens wordt bovendien gebruik gemaakt van geel, omdat geel ook de kleur is van voorzichtigheid.
Groen
Groen is hoofdzakelijk de kleur van milieuvriendelijkheid. Merken van biologische artikelen creëren bijvoorbeeld veel gebruik van de kleur groen. Groen staat ook voor progressie.
Blauw
Deze kleur wordt veel benut in de financiële wereld. Het impliceert namelijk oprechtheid, professionaliteit en rust. Blauw staat bovendien voor welslagen en autoriteit. Vandaar dat de politie bijvoorbeeld gebruik maakt van blauw.
Zwart
Een kleur met twee zeer verscheidene betekenissen. Aan de éne kant impliceert zwart intensiteit en gratie, aan de andere kant dood en misdaad (bijvoorbeeld: de zwarte markt). Zwart vormt een sterk contrast met de meeste andere kleuren.
Wit
Wit is hoofdzakelijk de kleur van onbedorvenheid, puurheid en soberheid. Wit wordt vaak benut als contrast- of achtergrondkleur. Als een logo te veel wit heeft, kan het leeg lijken.
Paars
Vroeger was het heel duur om deze kleur te maken. Nog steeds wordt paars geassocieerd met luxe en rijkdom, maar bovendien met mysterie en magie. Paars staat ook voor creativiteit.
Bruin
Bruin betekent veiligheid, structuur en bescherming. Gebruik bruin ook in uw logo als zwart te heftig is.
Roze
Een zachtere versie van rood. Roze staat voor vrouwelijkheid, liefde en medeleven. Bovenal de bedrijven die artikelen voor vrouwen vormgeven, gebruiken roze in hun logo.
Ons bedrijf
Wij hebben veel ervaring in het ontwerpen van verschillende logo’s. 15 Euro Logo’s maakt hoofdzakelijk logo’s voor beginnende ondernemingen. Wij helpen ook graag bestaande bedrijven die hun logo willen laten herdesignen of een nieuw logo wensen.
Wilt u een logo dat de waarden van uw bedrijf uitstraalt? Onze geoefende en originele grafische ontwerpers ontwikkelen een logo voor u dat aan al uw verlangens voldoet. Onze designers zijn veelzijdig. Ze ontwikkelen velerlei unieke logo’s voor ondernemingen uit veel verschillende branches. Uw logo wordt ontwikkeld tegen een erg aantrekkelijk prijs in slechts 72 uur.
Wij luisteren exact naar uw behoeften en wensen. Op die manier zorgen we ervoor dat uw logo aan al uw verwachtingen voldoen. De combinatie van uw aanwijzingen en het originele brein van onze ontwerpen resulteert in een logo dat de identiteit en het imago van uw bedrijf repensenteert.
15 Euro Logo’s laat beslist tevreden klanten achter. Het bewijs? Onze referenties!
Zo neemt u contact met 15 Euro Logo’s op
Heeft u vragen over een curling logo? Neem contact met ons op! Wij beantwoorden met plezier al uw vragen.
Ons email-adres is info@15eurologos.nl. U krijgt binnen (circa) 24 uur antwoord op uw vragen.