Een Coach Logo Al Vanaf 15 Euro!
Een logo moet perfect zijn. Net als kunstwerken, zoals schilderijen, kunnen afbeeldingen veel betekenis dragen en veel waarde uitstralen voor mensen. Laat de kans van een logo u daarom ook niet voorbij gaan. Een goed ontworpen logo kan al een groot verschil maken in de herkenbaarheid van uw organisatie.
Bent u opzoek naar een logo coaching dat de waarden van uw organisatie kunnen weergeven? Zoek dan niet verder. Laat door ons het logo ontwerpen dat de waarden van uw organisatie illustreren.
Het coach logo moet een indruk maken bij de mensen en niet alleen uw klanten of cliënten. Het coaching logo moet de betekenis kunnen overbrengen aan zelfs de mensen die uw dienst nog moeten ervaren. Een organisatie zal, of het nou wil of niet, een naamsbekendheid ontwikkelen en dat ontwikkeld zich allemaal rondom het coaching logo. Het coach logo zal het eerste zijn waar de persoon aan zal denken als de naam ervan gesproken wordt.
Met het ontwerpen van een logo coaching kunt u werkelijk alle kanten op, maar uiteindelijk is er een patroon te zien van de populaire elementen in een coach logo.
Populaire elementen zijn:
- Simpel
- Naam duidelijk zichtbaar in het logo
- lichte kleuren
- strak
- met geïllustreerde mensen
Een logo coach kan ontworpen worden rond deze populaire elementen. Deze elementen hebben niet voor niets de populariteit gevonden, maar dat betekent niet dat u niet vrij bent in het kiezen van uw elementen.
U heeft de keuze alles in het logo naar uw wensen te laten veranderen. Alles waar de organisatie voor staat kan zonder moeite door onze groep van designers verwerkt worden om de waarden van uw organisatie en dienst op de beste manier te illustreren.
Bekijk al onze prijzen en pakketten.
Aanbevelingen voor het Schetsen van Uw Beeldmerk
Wel of Geen Embleem met een Kreet?
Maar onder editie op een telefoontoestel of ipad wordt de slogan al haastig te gecompliceerd te lezen. Maak dan een supplementaire bewerking zonder slagzin. Wilt u maar in één enkel logo coaching investeren? Selecteer dan voor een coaching logo zonder kreet.
3 Basissoorten Beeldmerken
Koppeling van Symbolen en Formulering of Bewoording
MacDonalds utiliseert identieke kleuren als Shell. Een aanzienlijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een symbolische omschrijving van een topless zeemeermin in een kring, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het merk: Starbucks Coffee.
Beeldige Logos en Plaatjes
Een logo coach wat enkel uit een icoon bestaat, is als het beeldmerk van een handelsmerk. Ditzelfde kan opmerkelijk nadrukkelijk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de autoweg behelst: “Daarmee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een benzinepomp van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze woorden nodeloos geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gebeten is? Dat betekent: “De eigenaar van dit device is een creatief iemand, die niet op een euro meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te uitwerken met een laptop of een telefoontoestel? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het coachlogo, de naam en het bedrijf al verbonden.
Hoewel er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we elk van deze logos in een van hieronder genoemde categorieën zetten.
Woordlogos
Niet voor niets is typografie een populaire toespitsing onder grafisch makers. Een bekend voorbeeld is het bedrijf logo van Google. Dit is de bedrijfsnaam van het onderneming in een onveranderlijk lettertype, maar veel voorkomend in extra kleuren en met allerhande achtergronden.
Woordlogos bestaan veel voorkomend als enige uit de bedrijfsnaam van het product. Sporadisch komt er ook nog een tagline onder. Weinig inspirerend en fantasieloos? Integendeel: er zijn in de duizend categorieën lettertypen die uw logocoach net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten klappen.
Niet Enkel voor Multinationals
Personen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze herhaaldelijk zien door het beeldmerk van dat handelsmerk waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk merk heeft een sterk logo. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo passend voor minder bekende merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw artikel kunnen identificeren!
Variëren op Uw Beeldmerk
Het voordeel van een gewoon beeldmerk is dat er volmaakt mee te variëren valt. Google diversifieert telkens met de letterkleuren en met gevariëerde achtergronden. Voor elk feest past Google zijn beeldmerk aan, terwijl het beeldmerk – door de eenvoud – nog steedstekenendis. Apple kan ook zonder gevaar de tinten van zijn bedrijf logo aanpassen. Het blijft herkenbaar.
Basis voor Uw Huisstijl
Een bedrijf logo moet zo uitgewerkt worden dat het als fundament kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en harmonie in al uw kennisgeving met uw klanten en prospects. Dus in uw folders en offertes, maar ook in uw advertenties, uw drukwerk en op uw drukwerk. Dit vergroot de vertrouwde uitstraling van uw concern in hoge mate. Het logo is leading in deze stijl. Houd hier rekening mee onder het uitdenken van uw bedrijf logo.
Welke Kleuren in uw Logo?
Kleur hoeft niet in een bedrijfslogo. Een bedrijfslogo kan heel effectief uitsluitend in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om dit beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen tinten in een embleem zijn de primaire kleuren. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op hoge afstand hiervan verschijnen de ondergeschikte kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren die gemixed zijn van de oorspronkelijke tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk alleen in uitzonderingsgevallen van ditzelfde draaiboek af en bedenk: de uitzondering bevestigt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond treedt. Er gaat een zekere geweldadigheid van uit, dus pas dit minutieus toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al honderd jaar met plenty triomf! Pas op bij het toe te voegen bij een logo coaching.
Blauw
Blauw is de meest praktische kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijfsvoering. Verenig blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en geloofwaardigheid uit te stralen.
Bijkomende kleuren
Paars is creatief, oranje straalt levensvreugde uit, en groenvertegenwoordigdhet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd uitstekend, maar kijk uit met het combineren met de additieve kleur. Ditzelfde valt meestal niet kwalitatief uit. De aanvullende kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is dit ook een kwestie van smaak.
Geel
Geel is een blije, opgewekte kleur. Heel volmaakt voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke dienstverleners die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Zichtbaarheid op Samsungs en Ipads
Sinds 2 jaar arriveren de meeste websitebezoekers uw site binnen middels een telefoontoestel of een ipad. Niet enkel moet uw gehele site responsive zijn, zodat de inhoud zichzelf adapteert aan het type van het beeldscherm, ook uw bedrijf logo moet passend te bekijken zijn op een geringer device. Als mensen er een loep bij moeten nemen om de woorden op uw bedrijf logoleesbaar dan roept dat natuurlijkerwijs irritatie op.