Clown Logo | Logo Clown? Al Vanaf 15 Euro!

Heeft uw clown logo nog geen herkenbaar gezicht? 15 euro logo’s ontwerpt logo’s waarmee u zich onderscheid!

Uit onderzoek blijkt dat het grootste deel van een eerste indruk onbewust wordt bepaald door kleur. Instinctief draagt kleur een hele belangrijke rol bij, aan de herkenbaarheid van een logo. Het communiceert een heldere boodschap, waar de doelgroep uiteindelijk waardes aan koppelt. Het is daarom van essentieel belang dat u de juiste kleur kiest voor uw logo.

prijzen_knop          bestel_knop

Echter kan een kleur verschillende emoties/associaties opwekken. Tevens kan een kleur ervoor zorgen dat uw logo opvalt tussen alle anderen. Het is heel belangrijk dat een kleur geen verkeerde emoties/associaties oproept. Dit kan averechts werken en tegenstrijdige gevoelens opwekken wat verwarring oproept bij de doelgroep. Een kleur moet hetgeen wat u uit wil dragen ondersteunen en niet aanvallen.

De kleur rood wordt vaak gebruikt als element in een clown logo. Rood is een energieke en gepassioneerde kleur die kracht uitstraalt. De rode kleur wordt vaak ingezet om aandacht te trekken bij (potentiële) klanten. Een voorbeeld merk die op deze wijze communiceert is Coca Cola.

Ook eenvoud speelt een belangrijke rol in de herkenbaarheid van een logo. Met een eenvoudig logo bent u herkenbaar waardoor de doelgroep u goed kan onthouden. Typische kernmerken van een clown zoals ogen, neus en/of haar zijn herkenbaar bij de doelgroep. Deze elementen worden daarom ook vaak gebruikt in een clown logo. Door de herkenbaarheid komt de boodschap veel effectiever over.

De designers van 15 euro logos implementeren bovenstaande of andere elementen op een creatieve manier. Het concept logo wordt met de hand gemaakt. Zo heeft u gegarandeerd een uniek clown logo.

Voorbeelden van Clown Logo’s

clown logo clown voorbeeld logo logo clown voorbeeld van clown logoclown logo voorbeeld voorbeeld van logo clown

Bij ons heeft u ook de keuze uit verschillende pakketten die uw unieke clowns logo tot stand laten komen. Pakketten zijn:

  • VIP
  • VIP Extra Snel
  • VIP 3
  • VIP 5
  • Basis
  • Luxe

 

Voor iedereen is er het gepaste pakket om een clown logo te ontwerpen.

Klik hier om uw eigen clown logo te bestellen !

prijzen_knop          bestel_knop

Tips voor het Ontwikkelen van Uw Embleem

Variëren op Uw Clown Logo

Het pluspunt van een eenvoudig beeldmerk is dat er gepast mee te variëren valt. Google varieert voortdurend met de letterkleuren en met verscheidene achtergronden. Voor alle festijn past Google zijn embleem aan, hoewel het beeldmerk – door de simpelheid – nog steeds typisch is. Apple kan ook zonder hindernissen de kleuren van zijn embleem bijstellen. Het blijft tekenend.

Basis voor Uw Huisstijl

Een embleem moet zo gecreëerd worden dat het als basis kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en overeenstemming in al uw notificaties met uw klanten en prospects. Dus in uw brochures en proposities, maar ook in uw advertenties, uw folders en op uw brieven. Ditzelfde verbetert de professionele look en feel van uw product in grote mate. Het bedrijf logo is leidend in deze stijl. Houd hier rekening mee bij het uitstippelen van uw clown logo.

3 Basissoorten Bedrijf logos

Woordlogos

Niet voor niks is typografie een geprefereerde specialisatie bij grafisch ontwerpers. Een beroemd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Dit is de bedrijfsnaam van het merk in een onveranderlijk lettertype, maar veelvoudig in additionele kleuren en met allerhande achtergronden.

Woordlogos bestaan meestal slechts uit de naam van het merk. Af en toe komt er ook nog een leus onder. Zonder verbeelding en doorsnee? Integendeel: er zijn in de duizend variaties lettertypen die uw embleem net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten opspringen.

Beeldige Beeldmerken en Afbeeldingen

Een bedrijfslogo wat uitsluitend uit een pictogram bestaat, is als het bedrijfslogo van een artikel. Ditzelfde kan bijzonder uitdrukkelijk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg behelst: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een benzinepomp van de Shell”. Door het bedrijf logo zijn al deze woorden nodeloos geworden.

En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gehapt is? Dat behelst: “De houder van dit device is een artistiek iemand, die niet op een tientje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te uitwerken met een computer of een telefoon? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het bedrijfslogo, de naam en het product al verweven.

Ofschoon er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we ieder van deze beeldmerken in een van hieronder genoemde categorieën plaatsen.

Aaneensluiting van Symbolen en Formulering of Woorden

MacDonalds utiliseert overeenkomstige tinten als Shell. Een aanzienlijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld omschrijving van een topless zeemeermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de naam en het product: Starbucks Coffee.

Importantie van het Propere Lettertype

Zo is er een lettertype voor alle merk. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw individueel, uitmuntende lettertype laten ontwikkelen!

prijzen_knop          bestel_knop

Uw bedrijfslogo Aanpassen voor de Feestdagen

Uw embleem in kerstkleuren of met een achtergrondje van rendieren voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele methodiek om te communiceren met uw bezoekers en prospects.

Niet Alleen voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze vaak bewonderen door het bedrijf logo van dat product waarneembaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk beeldmerk. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo passend voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw merk kunnen identificeren!

Welke Kleuren in uw Embleem?

Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een bedrijf logo kan heel volmaakt als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige tinten in een embleem zijn de hoofd kleuren. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op grote afstand hiervan verschijnen de ondergeschikte kleuren. Dit zijn de tinten die samengesteld zijn van de primaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk als enige in afwijkende gevallen van ditzelfde model af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een omschreven agressie van uit, dus pas ditzelfde nauwkeurig toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al honderd jaar met veel voorspoed!

Blauw

Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima overeenstemt met no-nonsense bedrijven. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.

Geel

Geel is een vrolijke, speelse kleur. Heel volmaakt voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële dienstverleners die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Duidelijkheid op Samsungs en Ipads

Starbucks heeft zo’n moeilijk beeldmerk met veel detail. Ditzelfde hebben ze opgelost door gevariëerde versies van hun embleem te tekenen met steeds minder detaillering voor de kleinere schermen. Dit werkt. Google heeft het opgelost door in plaats van de gehele bedrijfsnaam uitsluitend de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..

Ondergeschikte tinten

Paars is fantasievol, oranje straalt levensvreugde uit, en groenweergeefthet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd volmaakt, maar kijk uit met het combineren met de additionele kleur. Dit valt frequent niet gepast uit. De additionele kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Zeker is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Een logo, en daarom dus ook een clown logo, is zeer bepalend. In één oogopslag moeten gasten van uw website en uw Facebook pagina kunnen bewonderen waar uw concern voor komt. Een passend beeldmerk laat dit observeren en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw onderneming. Maar wat is nu belangrijk bij het opstellen van een embleem?

prijzen_knop          bestel_knop