Carnaval Logo Vanaf 15 Euro!
Als we denken aan carnaval dan denken we aan feest, kleuren en gezelligheid. Carnaval is een geweldige gelegenheid en wordt gevierd door velen. Het kan dan geen kwaad om te laten zien dat u er bent, dat u de gezelligste en meest feestelijke carnaval bent van allemaal. Daar hoort een gezellig en feestelijk logo bij.
Wij zorgen ervoor dat uw logo het leukste, kleurrijke, gezelligste logo is dat uw klanten gezien hebben. De tijd van zoeken is dus voorbij. Een carnaval logo hoort op te kunnen vallen. U wilt niet alleen een mooi logo, het moet ook een bepaalde uitstraling hebben die echt past bij uw organisatie. Die de passie van de carnaval laat zien of juist de feestelijkheid van uw carnaval. Wanneer iemand u bezoekt, dan weten zij wat hun te wachten staat.
Kenmerken en elementen die vaak terug komen in een carnaval logo:
- Confetti
- Kleurrijk
- Feestelijk
- Druk
De elementen vereisen natuurlijk om op een creatieve manier toegepast te worden. Gelukkig zijn de ontwerpers van de afdeling geboren met te veel creativiteit en helpen u graag het best passende logo te ontwikkelen, ook al weet u zelf niet precies wat er in het logo moet.
Carnaval Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar carnavals logo voorbeelden!
Wanneer gasten, klanten en andere naar uw logo kijken dan zijn er enkele waardes die u wilt overbrengen. Dit zijn vaak eigenschappen die uw carnaval uniek maken, iets waar u trots op bent en graag mee wilt kunnen pronken. In het Carnavallogo heeft u daarvoor de ideale kans om te pronken met u concurrentievoordeel.
Een logo maken is een hele uitdaging en is zelden in een keer precies goed. Het is daarom mogelijk te genieten van verschillende pakketten. Onbeperkt het logo wijzigen?
Dit is mogelijk bij de volgende pakketten:
Bekijk al onze prijzen en pakketten.
Aanbevelingen voor het Creëren van Uw Carnavals Logo
Variëren op Uw CarnavalsLogo
Het pluspunt van een alledaags carnavals logo is dat er uitstekend mee te variëren valt. Google varieert onafgebroken met de letterkleuren en met verschillende achtergronden. Voor elk feest past Google zijn embleem aan, hoewel het beeldmerk – door de simpelheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder perikelen de kleuren van zijn bedrijfslogo aanpassen. Het blijft te herkennen.
3 Basissoorten Beeldmerken
Mix van Plaatjes en Letters of Formulering
MacDonalds gebruikt dezelfde kleuren als Shell. Een ruime gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een metaforische weergave van een topless zeemeermin in een ronde, met in een buitencirkel de naam en het bedrijf: Starbucks Coffee.
Alhoewel er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we elk van deze bedrijfslogos in een van hieronder genoemde categorieën neerzetten.
Woordlogos
Niet voor niks is typografie een geliefde specialisatie bij grafisch ontwerpers. Een gevierd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het handelsbedrijf in een consistent lettertype, maar veelvoudig in andere kleuren en met verscheidene achtergronden.
Woordlogos bestaan vaak uitsluitend uit de naam van het handelsbedrijf. Sporadisch treedt er ook nog een slogan onder. Ongeïnspireerd en mat? Integendeel: er zijn honderden verschillenden lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Symbolische Beeldmerken en Tekens
Een bedrijfslogo wat uitsluitend uit een icoon bestaat, is als het bedrijfslogo van een handelsmerk. Ditzelfde kan zeldzaam terk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de autoweg behelst: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze formulering overbodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gevreten is? Dat omvat: “De eigenaar van dit apparaat is een artistiek iemand, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te uitstippelen met een pc of een smartphone? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Zozeer zijn het logo, de bedrijfsnaam en het artikel al verbonden.
Niet Alleen voor Multinationals
Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze veelvoudig observeren door het beeldmerk van dat bedrijf waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten bekijken wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk bedrijf logo. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo passend voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw product kunnen identificeren!
Opvallend op Telefoons en Ipads
Sinds twee jaar verschijnen de meeste webbezoekers uw webpagina binnen geleid door een smartphone of een tablet. Niet slechts moet uw volkomen website responsive zijn, zodat de inhoud zich bijstuurt aan het model van het beeldscherm, ook uw logo moet kwalitatief te zien zijn op een kleiner apparaat. Als mensen er een vergrootglas bij moeten pakken om de letters op uw bedrijf logote lezen dan roept dat uiteraard irritatie op.
Uw Carnaval Logo Opkalefateren
Uw onderneming vervormt, en uw carnavals logo wijzigt mee. Simpel doen! Uw beeldmerk weergeeft uw artikel!
Een logo is uitermate gewichtig. In één blik moeten bezoekers van uw website en uw Facebook page kunnen bekijken waar uw merk voor komt. Een kwalitatief bedrijf logo laat ditzelfde aanschouwen en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw concern. Maar wat is nu doorslaggevend bij het startbestand van een bedrijfslogo?
Welke Kleuren in Uw Logo voor Carnaval?
Kleur hoeft niet in een logo voor carnaval. Een embleem kan heel geschikt enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om dit embleem dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen kleuren in een carnavals logo zijn de hoofd kleuren. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op hoge afstand hiervan verschijnen de minder bekende kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemengd zijn van de primaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk slechts in uitzonderlijke gevallen van dit schema af en bedenk: de uitzondering versterkt de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond treedt. Er gaat een ondubbelzinnige geweldadigheid van uit, dus pas dit exact toe. Bij bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al honderd jaar met aanzienlijk steun!
Blauw
Blauw is de meest commerciële kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijven. Relateer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Geel
Geel is een joviale, blije kleur. Heel perfect voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische aanbieder die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Secundaire tinten
Paars is fantasierijk, oranje straalt levenslust uit, en groenstaat voorhet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd geschikt, maar kijk uit met het samenvoegen met de additieve kleur. Dit valt frequent niet gepast uit. De additieve kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Uiteraard is ditzelfde ook een kwestie van smaak.
Wel of Geen Carnavals Logo met een Slagzin?
Een propere tagline is veel geld waard. Het is als een tover formule die consumenten in de wacht sleept: een handige schrijver is zijn goud dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slagzin ook op het carnavals logo? Denk er passend over na waar u het bedrijf logo voor wilt gebruiken. De kreet mag vanzelfsprekend op het bedrijfslogo als het utiliseert wordt voor uw webpagina, drukwerk, AdWords en Facebook advertenties.
Gewichtigheid van het Geschikte Lettertype
Zo is er een lettertype voor ieder artikel. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw persoonlijk, buitengewone lettertype laten ontwerpen!