Bent u opzoek naar een mooi Brasserie logo voor uw eetgelegenheid?
Een logo is het gezicht van uw eetgelegenheid. Met uw logo en huisstijl laat u de eerste indruk van u onderneming achter. Een eerste indruk is van cruciaal belang. De eerste indruk moet uiteindelijk positieve reacties opwekken bij de doelgroep.
Belangrijke criteria die uw logo tot een succes moeten maken zijn: origineel, simpel, herkenbaar en tijdloos. Alle criteria draagt bij aan het bekend maken van uw brasserie logo.
Origineel: Door te kijken naar een identieke uitstraling kunt u zich onderscheiden. Indien uw logo onderscheidend genoeg is zal het publiek niet snel overstappen naar een andere brasserie.
Simpel: Een kwalitatief goed logo weet de kern te raken. Het is daarom belangrijk dat u al de overbodige elementen/informatie weglaat.
Herkenbaar: Uw (potentiële) klanten moet weten dat u bestaat. De eerste indruk is daarbij belangrijk. Het vormt de wijze waarop iemand tegen uw brasserie aankijkt. Op een gegeven moment koppelt de doelgroep uw logo met uw brasserie, waardoor het logo herkenbaarheid opwekt.
Tijdloos: Als het gaat om merkidentiteit is het belangrijk dat uw logo tijdloos is. U dient uw logo daarom zo te ontwerpen, dat het een paar jaar mee kan gaan.
Bij de genoemde criteria horen ook belangrijke elementen. Een brasserie logo bestaat vaak uit dezelfde elementen. Elementen die het meeste voorkomen zijn: een servies, een vork, de kleuren bruin, zwart en wit. U kunt de genoemde elementen toepassen bij het ontwerpen van uw eigen logo. Echter is het niet verplicht om standaard elementen toe te passen aan uw logo. U kunt ook andere elementen toepassen.
Voorbeelden van Brasserie Logo’s
Wij kunnen u uitstekend helpen. Onze grafische designers maken handgemaakte, unieke logo’s. Ze luisteren zorgvuldig naar uw wensen en behoeftes. U heeft de keuze om uw logo te laten produceren aan de hand van één van onze zes pakketten. De pakketten variëren in prijsklasse en in de hoeveelheid logo’s.
Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP-.
- Het VIP
Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:
- Het VIP 3 pakket kost €125,-
- Het VIP 5 pakket kost €165,-
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een brasserie logo te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen logo brasserie te bestellen !
Trucs voor het Schetsen van Uw Brasserie logo
Uitgangspunt voor Uw Huisstijl
Een beeldmerk moet zo opgesteld worden dat het als start kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en eenstemmigheid in al uw kennisgeving met uw bezoekers en sales leads. Dus in uw websites en proposities, maar ook in uw advertenties, uw brochures en op uw brochures. Dit vergroot de beroepsmatige look en feel van uw product in hoge mate. Het bedrijfslogo is bepalend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee onder het vormgeven van uw beeldmerk.
Duidelijkheid op Slimme telefoons en Tablets
Starbucks heeft zo’n gecompliceerd bedrijf logo met veel detail. Dit hebben ze uit de wereld verholpen door velerlei uitvoeringen van hun logo te creëren met steeds geringer detaillering voor de minder grote schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het uit de wereld verholpen door in plaats van de volkomen naam alleen de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.
3 Basissoorten Bedrijf logos
Woordlogos
Woordlogos bestaan dikwijls slechts uit de naam van het merk. Nu en dan staat er ook nog een leus bij. Zonder verbeelding en saai? Integendeel: er zijn rond de duizend soorten lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten springen.
Niet voor niets is typografie een gewilde specialisatie onder grafisch vormers. Een beroemd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de naam van het onderneming in een onveranderlijk lettertype, maar vaak in supplementaire kleuren en met allerhande achtergronden.
Ofschoon er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we alle van deze bedrijfslogos in een van onderstaande categorieën zetten.
Beeld Emblemen en Pictogrammen
Een beeldmerk wat slechts uit een icoon bestaat, is als het logo van een handelsmerk. Ditzelfde kan wonderlijk terk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de autoweg omvat: “Daarmee kan getankt worden” en “Dit is een benzinepomp van de Shell”. Door het logo zijn al deze formulering overbodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gehapt is? Dat betekent: “De bezitter van ditzelfde toestel is een ontwerper, die niet op een dubbeltje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel in principe te maken met een notebook of een telefoon? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zozeer zijn het embleem, de naam en het artikel al gekoppeld.
Aaneensluiting van Icoontjes en Bewoording of Tekst
MacDonalds hanteert identieke tinten als Shell. Een hoge gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld uitvoering van een topless zeemeermin in een rondje, met in een buitencirkel de naam en het artikel: Starbucks Coffee.
Variëren op Uw Embleem
Het profijt van een gemakkelijk beeldmerk is dat er kwalitatief mee te variëren valt. Google wisselt non-stop met de letterkleuren en met allerhande achtergronden. Voor alle festijn past Google zijn embleem aan, hoewel het embleem – door de soberheid – nog steedstreffendis. Apple kan ook zonder gevaar de tinten van zijn logo aanpassen. Het blijft tekenend.
Belang van het Correcte Lettertype
Een fors, zwaar lettertype is ferm en ferm. Selecteer dat dus niet voor het bedrijf logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met zwierige, dansende bewoording is hiermee aanzienlijk geschikter voor. Heeft u een schadeherstel handelsbedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de karakters half kantelen en ongeordend gerangschikt zijn.
Een bedrijfslogo is buitengewoon bepalend. In één oogopslag moeten websitebezoekers van uw website en uw Facebook pagina kunnen aanschouwen waar uw winkelbedrijf voor stapt. Een goed bedrijf logo laat dit zien en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw concern. Maar wat is nu doorslaggevend onder het bronbestand van een bedrijfslogo?
Welke Tinten in uw Brasserie Logo?
Kleur hoeft niet in een beeldmerk. Een logo kan heel kwalitatief als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog beter om ditzelfde beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige tinten in een beeldmerk zijn de elementaire tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op belangrijke afstand hiervan verschijnen de bijkomende kleuren. Dit zijn de kleuren die gemixed zijn van de primaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gemixt worden. Wijk alleen in uitzonderlijke gevallen van dit programma af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond komt. Er gaat een uitdrukkelijke agressie van uit, dus pas dit exact toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met veel enthousiasme!
Blauw
Blauw is de meest praktische kleur, die prima correspondeert met no-nonsense bedrijfsvoering. Verbind blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.
Geel
Geel is een fleurige, opgewekte kleur. Heel gepast voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke aanbieder die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Secundaire kleuren
Paars is kunstzinnig, oranje straalt levensvreugde uit, en groenweerspiegelthet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd kwalitatief, maar kijk uit met het samenvoegen met de supplementaire kleur. Ditzelfde valt dikwijls niet gepast uit. De aanvullende kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Vanzelfsprekend is dit ook een kwestie van smaak.
Niet Slechts voor Multinationals
Personen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze herhaaldelijk zien door het bedrijfslogo van dat bedrijf zichtbaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk beeldmerk. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo passend voor minder bekende merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw bedrijf kunnen identificeren!
Uw logo Brasserie Bijstellen voor de Feestdagen
Uw bedrijfslogo in kerstkleuren of met een achtergrondje van tronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele manier om te communiceren met uw consumenten en potentiële klanten.