Een nieuw Brandweer logo vanaf 15 euro!

Een nieuw Brandweer logo vanaf 15 euro!

Een logo heeft veel invloed op uw organisatie. Een brandweer logo is vaak voor veel mensen het eerste waar zij aan denken wanneer er wordt gevraagd naar de organisatie. Dan wilt u de beste uitstraling kunnen werpen met het brandweer logo.

prijzen_knop bestel_knop

Een uitstraling die past bij uw organisatie, uw wensen en de manier dat u wilt worden ervaren door de mensen om u heen. Het logo moet daarom perfect representatief zijn van uw organisatie en dit kan al vanaf slechts 15 euro’s. Voor een brandweer logo bent u aan het juiste adres.

Binnen 72 uur al een logo ontvangen tegen de spotgoedkope prijs van 15 euro. U wilt een bepaalde waarde uitstralen met uw logo brandweer aan de mensen om u heen en dat zal door onze creatieve designer van 15 man worden gerealiseerd.

Brandweer logo

De perfecte indruk

Een logo zegt heel veel, maar welke elementen kunt u verwachten bij een brandweer logo? Wij helpen u een stukje op weg:

  • Rood
  • Vuur
  • Brandweerhelm
  • Bijl
  • Brandslangen

Een brandweer logo kent vele elementen en die elementen kunnen zich op een groot aantal manieren organiseren. Wij laten u hier helemaal vrij in om de elementen te organiseren. Geen enkele combinatie, zoals het combineren van brandslangen en een brandweerhelm, is een probleem.

De elementen stoppen daar niet. Er kan op allerlei verschillende manieren gewerkt worden aan de brandveiligheid. De designers maken een logo wat zal voldoen aan uw verwachtingen, wees daarom niet gevreesd een uniek logo te vragen aan onze groep van designers.

 

Om het logo te laten ontwerpen kunt u hiervoor kiezen uit verschillende pakketten, de goedkoopste pakket ontvangt u al voor 15 euro.

Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:

  • Het basis pakket kost €15,-.
  • Het luxe pakket kost €35,-.
  • Het VIP pakket kost €55,-.
  • Het VIP extra snel pakket kost €75,-

Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:

  • Het VIP 3 pakket kost €125,-
  • Het VIP 5 pakket kost €165,-

Klik hier om uw eigen brandweer logo te bestellen !

prijzen_knop bestel_knop

Tips voor het Schetsen van Uw Logo

Basis voor Uw Huisstijl

Een bedrijf logo moet zo opgesteld worden dat het als start kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenheid en eenstemmigheid in al uw notificaties met uw consumenten en prospects. Dus in uw folders en offertes, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw flyers. Ditzelfde versterkt de betrouwbare look en feel van uw winkelbedrijf in hoge mate. Het bedrijf logo is vooraanstaand in deze stijl. Houd hiermee rekening mee bij het ontwerp van uw logo.

Een bedrijfslogo is uitermate important. In één oogopslag moeten websitebezoekers van uw website en uw Facebook pagina kunnen zien waar uw onderneming voor staat. Een uitstekend embleem laat ditzelfde zien en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw concern. Maar wat is nu doorslaggevend bij het uitdenken van een bedrijf logo?

3 Basissoorten Bedrijfslogos

Samenstelling van Tekens en Tekst of Tekst

MacDonalds utiliseert een gelijke kleuren als Shell. Een hoge gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een metaforische impressie van een topless meermin in een ronde, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.

Woordlogos

Niet voor niets is typografie een gewenste specialisatie bij grafisch ontwerpers. Een gerenommeerd voorbeeld is het bedrijf logo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het handelsbedrijf in een stabiel lettertype, maar herhaaldelijk in verscheidene kleuren en met diverse achtergronden.

Woordlogos bestaan herhaaldelijk slechts uit de bedrijfsnaam van het merk. Af en toe komt er ook nog een leus bij. Trutterig en weinig verbeeldend? Daarentegen: er zijn in de duizend vormen lettertypen die uw bedrijfslogo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten ontploffen.

Metaforische Logos en Afbeeldingen

Een embleem wat slechts uit een pictogram bestaat, is als het bedrijf logo van een artikel. Dit kan ongekend terk zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de snelweg omvat: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het bedrijf logo zijn al deze woorden nodeloos geworden.

En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gehapt is? Dat betekent: “De eigenaar van dit device is een creatief iemand, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel in principe te creëren met een pc of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zozeer zijn het embleem, de naam en het handelsmerk al verweven.

Ofschoon er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we ieder van deze bedrijfslogos in een van onderste categorieën plaatsen.

Wel of Geen Logo met een Tagline?

Een beste leus is platina waard. Het is als een magische werkwijze die klanten in de wacht sleept: een kloppende copywriter is zijn veel geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slogan ook op het beeldmerk? Denk er goed over na waar u het embleem voor wilt gebruiken. De leus mag logischerwijs op het beeldmerk als het gebruikt wordt voor uw site, flyers, adWords en Facebook advertenties.

Uw Logo Opkalefateren

Uw concern vervormt, en uw logo brandweer wijzigt mee. Algemeen doen! Uw bedrijf logo staat voor uw bedrijf!

Geel

Geel is een dartelige, dartelige kleur. Heel bruikbaar voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische leverancier die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Welke Kleuren in uw Bedrijf logo?

Kleur hoeft niet in een embleem. Een brandweer logo kan heel bruikbaar enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit logo brandweer dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een beeldmerk zijn de primaire tinten. Ditzelfde zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op hoge afstand hiervan arriveren de minder bekende kleuren. Dit zijn de tinten die gemengd zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gecombineerd worden. Wijk enkel in uitzonderlijke gevallen van dit programma af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond treedt. Er gaat een ontegenzeggelijke agressie van uit, dus pas dit nauwgezet toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met veel enthousiasme!

Blauw

Blauw is de meest no-nonsense kleur, die prima klopt met no-nonsense bedrijfsvoering. Mix blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Duidelijkheid op Samsungs en Ipads

Starbucks heeft zo’n moeilijk bedrijf logo met aanzienlijk detaillering. Dit hebben ze geklaard door velerlei versies van hun bedrijf logo te ontwerp met steeds minder detaillering voor de minder grote schermen. Dit werkt. Google heeft het geklaard door in plaats van de hele naam als enige de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.

Bijkomende tinten

Paars is kunstig, oranje straalt levensvreugde uit, en groenstaat voorhet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd gepast, maar kijk uit met het samenvoegen met de additieve kleur. Dit valt dikwijls niet perfect uit. De additionele kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Betekenis van het Ideale Lettertype

Een gevuld, zwaar lettertype is flink en ferm. Besluit dat dus niet voor het embleem van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met zwierige, dansende bewoording is hiermee veel beter voor. Heeft u een schadeherstel handelsbedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de letters half kenteren en warrig gerangschikt zijn.

Variëren op Uw Beeldmerk

Het profijt van een simpel logo brandweer is dat er gepast mee te variëren valt. Google wijzigt aanhoudend met de letterkleuren en met gevariëerde achtergronden. Voor ieder feestje past Google zijn logo aan, hoewel het beeldmerk – door de eenvoud – nog steedstreffendis. Apple kan ook zonder risico de kleuren van zijn bedrijf logo bijstellen. Het blijft te herkennen.