Bent u opzoek naar een boekhouder logo die boekdelen spreekt?
Een keurig onderhouden huisstijl is ondenkbaar voor een onderneming, zeker als boekhouder. Iedere onderneming heeft een kenmerkende huisstijl nodig, dit is ten slotte de eerste indruk die u achter laat bij uw (potentiële) klanten. Bij een kenmerkende huisstijl hoort ook een kwalitatief goed logo.
Elke onderneming heeft een kwalitatief goed logo nodig. Met uw logo communiceert u naar anderen toe. Daarentegen is het geen eenvoudig karwei om een representatief logo te ontwerpen, wat op ten duur herkenbaarheid opwekt.
Uw concurrenten gebruiken vaak dezelfde elementen in hun logo. De elementen zorgen uiteindelijk voor herkenbaarheid van de onderneming. Veel voorkomende boekhouder elementen zijn:
- Boeken/boek illustratie
- Ronde vormen
- Strak
- Naam bij het logo
Voorbeelden boekhouder logo’s
Het is cruciaal om u ten opzichte van andere boekhouders te onderscheiden. Verdiep u daarom in de concurrent. Zo kunt u ervoor kiezen om veel voorkomende elementen op een creatieve wijze toe te passen. Of om andere elementen toe te passen. Echter moet u wel opletten dat (potentiële) klanten uw boekhouder logo nog wel herkennen.
15 euro logo’s behartigt al uw belangen. Zo bent u verzekerd van de hoogste kwaliteit tegen een lage prijs. Onze referenties zijn beoordeeld met gemiddeld genomen een 9, u kunt achteraf betalen, de eerste versie ontvangt u al binnen 24 uur. En u heeft keuze uit verschillende pakketten zoals:
- Pakket 1: VIP 5
- Pakket 2: VIP 3
- Pakket 3: VIP extra snel
- Pakket 4: VIP
- Pakket 5: Luxe
- Pakket 6: Basis
Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo boekhouder te ontwerpen.
Klik hier om uw eigen boekhouder logo te bestellen !
Tips voor het Creëeren van Uw Boekhouder logo
Uw logo Afstemmen voor de Feestdagen
Uw beeldmerk in kerstkleuren of met een achtergrondje van tronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een additionele manier om te communiceren met uw bezoekers en potentiële klanten.
Variëren op Uw Logo
Het pluspunt van een gangbaar embleem is dat er gepast mee te variëren valt. Google wijzigt doorlopend met de letterkleuren en met allerhande achtergronden. Voor alle feest past Google zijn beeldmerk aan, terwijl het bedrijf logo – door de matigheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder perikelen de tinten van zijn logo aanpassen. Het blijft herkenbaar.
3 Basissoorten Bedrijfslogos
Samenstelling van Pictogrammen en Bewoordingen of Formulering
MacDonalds utiliseert een gelijke kleuren als Shell. Een grote gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeldige bewerking van een topless zeemeermin in een cirkel, met in een buitencirkel de naam en het bedrijf: Starbucks Coffee.
Beeld Logos en Pictogrammen
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gebeten is? Dat betekent: “De baas van ditzelfde toestel is een ontwerper, die niet op een euro meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te uitwerken met een notebook of een smartphone? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Op die manier zijn het embleem, de naam en het product al verbonden.
Een bedrijfslogo wat uitsluitend uit een pictogram bestaat, is als het beeldmerk van een bedrijf. Ditzelfde kan buitengewoon uitdrukkelijk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg behelst: “Daarmee kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze woorden onnodig geworden.
Hoewel er miljoenen logos bestaan, kunnen we elk van deze beeldmerken in een van onderstaande categorieën opnemen.
Woordlogos
Niet voor niets is typografie een gewenste specialisatie onder grafisch vormers. Een beroemd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het product in een consistent lettertype, maar dikwijls in aanvullende tinten en met verscheidene achtergronden.
Woordlogos bestaan veelvoudig enkel uit de naam van het bedrijf. Soms begeeft er ook nog een slogan onder. Zonder fantasie en weinig verbeeldend? Daarentegen: er zijn in de duizend klasses lettertypen die uw bedrijfslogo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten ontploffen.
Een logo is zeldzaam bepalend. In één keer moeten websitebezoekers van uw website en uw Facebook pagina kunnen bekijken waar uw organisatie voor komt. Een effectief bedrijf logo laat ditzelfde zien en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw onderneming. Maar wat is nu bepalend onder het bedenken van een bedrijf logo?
Zichtbaarheid op Samsungs en Tablets
Sinds twee jaar verschijnen de meeste webbezoekers uw webpagina binnen geleid door een smartphone of een tablet. Niet slechts moet uw gehele website responsive zijn, zodat de inhoud zich bijstuurt aan het ontwerp van het toestel, ook uw logo moet gepast te observeren zijn op een kleiner toestel. Als mensen er een vergrootglas bij moeten pakken om de letters op uw logo te lezen, dan roept dat natuurlijkerwijs irritatie op.
Welke Tinten in uw Bedrijfslogo?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een bedrijf logo kan heel goed enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om dit bedrijfslogo dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen kleuren in een bedrijf logo zijn de hoofd kleuren. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op aanzienlijke afstand hiervan verschijnen de minder bekende kleuren. Dit zijn de tinten die gemengd zijn van de oorspronkelijke tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengevoegd worden. Wijk enkel in uitzonderingsgevallen van dit plan af en bedenk: de uitzondering bevestigt de regel!
Geel
Geel is een joviale, speelse kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële leverancier die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een duidelijke geweldadigheid van uit, dus pas dit exact toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al honderd jaar met aanzienlijk succes!
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima harmonieert met no-nonsense bedrijfsvoering. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Significantie van het Bruikbare Lettertype
Zo is er een lettertype voor alle organisatie. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw persoonlijk, zeldzame lettertype laten ontwikkelen!
Minder bekende kleuren
Paars is fantasievol, oranje straalt levenslust uit, en groenweerspiegelthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd bruikbaar, maar kijk uit met het combineren met de bijkomende kleur. Ditzelfde valt herhaaldelijk niet uitstekend uit. De bijkomende kleur is de oorspronkelijke kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Zeker is dit ook een kwestie van smaak.
Wel of Geen Beeldmerk met een Tagline?
Maar bij definiëring op een gsm of tablet wordt de slogan al vlot te ingewikkeld te lezen. Maak dan een supplementaire editie zonder leus. Wilt u maar in één als enige bedrijf logo investeren? Besluit dan voor een boekhouder logo zonder kreet.
Start voor Uw Huisstijl
Een beeldmerk moet zo uitgedacht worden dat het als fundament kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en samenhorigheid in al uw verbinding met uw consumenten en prospects. Dus in uw brochures en aanbiedingen, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw drukwerk. Dit verbetert de professionele uitstraling van uw product in hoge mate. Het bedrijf logo is vooraanstaand in deze stijl. Houd daarmee rekening mee bij het startbestand van uw boekhouder beeldmerk.