Uw Band logo Al Vanaf 15 Euro!
Stelt u zich voor, uw logo op gigantische schermen en spandoeken. Maanden van te voren wordt er al gepromote voor uw organisatie en het logo staat dan altijd centraal. Het is het eerste wat de mensen zullen zien en het eerste waar de mensen aan zullen denken wanneer uw band naam geroepen wordt. Dat is een grote invloed voor een logo.
Een band logo laat al veel zien van de band zelf. Je wilt het je fans kunnen laten dromen. Dan wilt u ook dat het een prachtig logo is dat de waarde van de band uitstraalt. De waarde van uw band kunnen van alles zijn en al die waarde en elementen hebben een eigen manier van presenteren. Ons 15 koppige team zal uw droom voor de perfecte band logo realiseren en dat voor de prijs van slechts 15 euro.
Een band logo kan werkelijk uit van alles bestaan, het is daarom een grote uitdaging voor onze designers. Elementen waar u aan kunt denk bij de term bandlogo:
- Zwart / Donker
- Kalligrafie
- Druk / simpel
Een band kan veel betekenis hebben voor u en de bandleden en deze betekenis wordt vaak in het logo verwerkt op een leuke of serieuze manier. Een logo band kan enorm opvallen door zijn kleuren of juist omdat het uniek is.
Hoe het logo ontworpen zal worden door onze designers is geheel aan u. U heeft zelf alle zeggenschap over de elementen en de combinatie van de elementen. U kunt dus zelf de elementen verzinnen, toevoegen of weer wegstemmen als iets niet bevalt. Een band logo zou door alle fans overal herkent moeten worden.
Binnen 24 uur heeft u al de eerste versie ontvangen:
Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:
- Het basis pakket kost €15,-.
- Het luxe pakket kost €35,-.
- Het VIP pakket kost €55,-.
- Het VIP extra snel pakket kost €75,-
Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:
- Het VIP 3 pakket kost €125,-
- Het VIP 5 pakket kost €165,-
Klik hier om uw eigen band logo te bestellen !
Trucs voor het Schetsen van Uw Beeldmerk
Niet Als enige voor Multinationals
Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze vaak bewonderen door het beeldmerk van dat product zichtbaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk handelsmerk heeft een sterk embleem. Dat geldt voor aanzienlijke merken, maar dat geldt net zo goed voor minder bekende merken. Zorg dat mensen zich ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!
Een logo is bovenmatig belangrijk. In één oogopslag moeten klanten van uw website en uw Facebook pagina kunnen bekijken waar uw product voor stapt. Een perfect bedrijfslogo laat ditzelfde observeren en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw handelsbedrijf. Maar wat is nu belangrijk bij het type van een logo?
3 Basissoorten band Beeldmerken
Woordlogos
Niet voor niks is typografie een geprefereerde specialisatie onder grafisch ontwikkelaars. Een gevierd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het concern in een stabiel lettertype, maar frequent in aanvullende tinten en met gevariëerde achtergronden.
Woordlogos bestaan frequent als enige uit de bedrijfsnaam van het onderneming. Af en toe treedt er ook nog een kreet onder. Trutterig en ongeïnspireerd? Integendeel: er zijn honderden verschillenden lettertypen die uw bandlogo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten exploderen.
Beeld band Logos en Iconen
En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gevreten is? Dat betekent: “De bezitter van dit toestel is een ontwerper, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel in principe te ontwerp met een laptop of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Dermate zijn het logo, de naam en het merk al verbonden.
Een logo band wat uitsluitend uit een icoon bestaat, is als het bedrijf logo van een merk. Dit kan ongebruikelijk uitdrukkelijk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de snelweg behelst: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een benzinepomp van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze letters overbodig geworden.
Terwijl er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we alle van deze bedrijf logos in een van onderste categorieën plaatsen.
Vermenging van Plaatjes en Letters of Woorden
MacDonalds utiliseert een gelijke tinten als Shell. Een grote gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een metaforische beschrijving van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het product: Starbucks Coffee.
Beginsel voor Uw Huisstijl
Een logo band moet zo getekend worden dat het als beginsel kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en overeenstemming in al uw publicaties met uw klanten en potentiële klanten. Dus in uw nieuwsbrieven en prijsaanbiedingen, maar ook in uw advertenties, uw pamfletten en op uw folders. Dit maakt de vertrouwde look en feel van uw concern in belangrijke mate. Het logoband is hoofdzaak in deze stijl. Houd daarmee rekening mee bij het type van uw bandlogo.
Zwaarte van het Bruikbare Lettertype
Een fors, zwaar lettertype is moedig en ferm. Selecteer dat dus niet voor het beeldmerk van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met sjieke, springende formulering is hiermee plenty treffender voor. Heeft u een schadeherstel handelsbedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de karakters half kenteren en ongeordend gerangschikt zijn.
Geel
Geel is een blije, gelukkige kleur. Heel bruikbaar voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook zakelijke aanbieder die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Duidelijkheid op Samsungs en Tablets
Sedert 2 jaar arriveren de meeste websitebezoekers uw webpagina binnen geleid door een gsm of een ipad. Niet als enige moet uw hele webpagina responsive zijn, zodat de inhoud zichzelf adapteert aan het model van het scherm, ook uw bedrijf logo moet bruikbaar te zien zijn op een minder groot toestel. Als mensen er een vergrootglas bij moeten nemen om de letters op uw beeldmerkleesbaar dan roept dat logischerwijs irritatie op.
Welke Tinten in uw Embleem?
Kleur hoeft niet in een embleem. Een embleem kan heel geschikt als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog beter om ditzelfde embleem dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een embleem zijn de oorspronkelijke kleuren. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.
Op belangrijke afstand hiervan komen de secundaire tinten. Dit zijn de tinten die samengevoegd zijn van de oorspronkelijke kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengevoegd worden. Wijk als enige in afwijkende gevallen van ditzelfde schema af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een expliciete agressie van uit, dus pas dit precies toe. Bij bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al honderd jaar met plenty steun!
Blauw
Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima klopt met no-nonsense bedrijven. Verenig blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.
Wel of Geen Bedrijfslogo met een Kreet?
Een beste tagline is veel geld waard. Het is als een tover werkwijze die klanten aantrekt: een kloppende schrijver is zijn veel geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze kreet ook op het logo? Denk er gepast over na waar u het beeldmerk voor wilt gebruiken. De slagzin mag uiteraard op het bedrijf logo als het hanteert wordt voor uw webpagina, pamfletten, adWords en Facebook advertenties.
Minder bekende tinten
Paars is kunstig, oranje straalt levenslust uit, en groenschetsthet milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd volmaakt, maar kijk uit met het samenvoegen met de aanvullende kleur. Ditzelfde valt vaak niet uitstekend uit. De aanvullende kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Vanzelfsprekend is dit ook een kwestie van smaak.