Wilt u uw bakkerij logo er net zo mooi uit laten zien
als uw baksels?
Opzoek naar een bakkerij logo? Een logo wat een positieve indruk achter laat bij uw (potentiële) klanten? En een logo wat mooi op de gevel van uw onderneming prijkt? 15 euro logo biedt de mogelijkheid! Ons ervaren team maakt logo’s tot in de puntjes perfect.
Met gedrevenheid werken wij aan onderscheidende logo’s. We luisteren zorgvuldig naar uw wensen en behoeftes. Met onze originele blik creëren we een logo dat past bij uw huisstijl. Net als uw werkwijze werken wij ook met onze handen. Het logo is handgemaakt en geperfectioneerd met de computer. Zo heeft u gegarandeerd een afzonderlijk logo.
Logo voorbeelden
Laat u hieronder inspireren door een paar bakkerij logo voorbeelden!
Een bakker logo bestaat 9 van de 10 keer uit dezelfde elementen.
De elementen die het meeste voorkomen in een logo zijn:
- Brood
- Croissant
- Bakker
- Bakkersmuts
- Tarwe
De kleuren die het meeste gebruikt worden in een logo zijn:
- Geel
- Aarde kleuren (zoals bruin, rood en/of een zachte kleur groen)
U heeft de keuze om elementen als brood en croissants in het logo bakker te gebruiken. Wij laten u daar vrij in. Indien u een uniek logo wilt creëren kunt u ook andere elementen toevoegen. Elementen die passend zijn bij de huisstijl van uw onderneming. Een uniek logo laat aan (potentiële) klanten zien dat u zich onderscheid van de rest. Als een logo bakkerij onderscheidend is zal een klant niet zo snel overstappen naar een andere bakkerij.
U heeft de keuze om uw logo tot stand te laten komen door één van onze zes pakketten. De pakketten variëren in prijsklasse. Binnen 24 uur ontvangt u al de eerste opzet.
Deze pakketten hebben allemaal hun eigen voordelen:
- Basis pakket
- Luxe pakket
- VIP pakket
- VIP Extra Snel pakket
- VIP 3 pakket
- VIP 5 pakket
Bij alle VIP pakketten is het mogelijk om uw logo zo vaak aan te passen als u wilt. Hierdoor is het mogelijk om uw logo te perfectioneren, zodat uw bakkerij logo volledig naar uw wens is. Bij het VIP 3 pakket ontvangt u 3 verschillende logo’s waar u uit kiest en bij het VIP 5 pakket ontvangt u 5 logo’s.
Klik hier om uw eigen bakkerij logo te bestellen !
Adviezen voor het Ontwerpen van Uw Bedrijfslogo
Een embleem is opmerkelijk beslissend. In één keer moeten gasten van uw website en uw Facebook page kunnen aanschouwen waar uw product voor stapt. Een effectief bakkerij logo laat dit aanschouwen en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw artikel. Maar wat is nu important onder het construeren van een bakker logo?
3 Basissoorten Logos
Samenstelling van Illustraties en Tekst of Formulering
MacDonalds gebruikt dezelfde kleuren als Shell. Een ruime gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld bewerking van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.
Alhoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we alle van deze beeldmerken in een van hieronder genoemde categorieën zetten.
Beeldige Bedrijf logos en Iconen
Een beeldmerk wat als enige uit een icoon bestaat, is als het bedrijfslogo van een product. Ditzelfde kan ongebruikelijk terk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de verkeersweg betekent: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze tekst onnodig geworden.
En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gebeten is? Dat behelst: “De baas van dit device is een kunstenaar, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te vormgeven met een computer of een gsm? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het bedrijfslogo, de bedrijfsnaam en het bedrijf al verbonden.
Woordlogos
Niet voor niks is typografie een gewenste toespitsing bij grafisch ontwerpers. Een gevierd voorbeeld is het beeldmerk van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het organisatie in een stabiel lettertype, maar vaak in supplementaire tinten en met verscheidene achtergronden.
Woordlogos bestaan meestal slechts uit de naam van het product. Weleens staat er ook nog een slagzin bij. Mat en weinig verbeeldend? Integendeel: er zijn tienduizenden soorten lettertypen die uw bakker logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten opspringen.
Duidelijk waarneembaar op Smartphones en Tablets
Starbucks heeft zo’n moeilijk bedrijf logo met aanzienlijk detail. Dit hebben ze opgelost door diverse exemplaren van hun beeldmerk te vormgeven met steeds geringer detaillering voor de minder bekende schermen. Dit werkt. Google heeft het opgelost door in plaats van de volmaakte bedrijfsnaam enkel de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.
Importantie van het Bruikbare Lettertype
Een omvangrijk, zwaar lettertype is mannelijk en moedig. Besluit dat dus niet voor het beeldmerk van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met gracieuze, zwierende bewoording is hiermee aanzienlijk geschikter voor. Heeft u een schadeherstel onderneming? Er zijn lettertypen waarvan de bewoording half omdraaien en warrig gerangschikt zijn.
Fundament voor Uw Huisstijl
Een bedrijfslogo moet zo gecreëerd worden dat het als basis kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en samenhorigheid in al uw kennisgeving met uw bezoekers en sales leads. Dus in uw websites en aanvragen, maar ook in uw advertenties, uw folders en op uw pamfletten. Dit vergroot de vakkundige look en feel van uw artikel in belangrijke mate. Het beeldmerk is vooraanstaand in deze stijl. Houd daarmee rekening mee bij het schetsen van uw beeldmerk.
Welke Kleuren in uw Bakkerslogo?
Kleur hoeft niet in een bedrijfslogo. Een embleem kan heel uitstekend alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen kleuren in een embleem zijn de oorspronkelijke kleuren. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.
Op grote afstand hiervan arriveren de secundaire tinten. Ditzelfde zijn de kleuren die gemixed zijn van de hoofd tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk enkel in uitzonderlijke gevallen van ditzelfde schema af en bedenk: de uitzondering conformeert de regel!
Geel
Geel is een joviale, joviale kleur. Heel effectief voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische verstrekker die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.
Rood
Rood is een kleur die op de voorgrond komt. Er gaat een omschreven agressie van uit, dus pas dit accuraat toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met veel voorspoed!
Blauw
Blauw is de meest praktische kleur, die prima correspondeert met no-nonsense bedrijven. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.
Wel of Geen Bakker Logo met een Slogan?
Maar onder editie op een smartphone of ipad wordt de tagline al presto te lastig leesbaar. Maak dan een supplementaire bewerking zonder slagzin. Wilt u maar in één uitsluitend bedrijfslogo investeren? Besluit dan voor een beeldmerk zonder kreet.
Minder bekende kleuren
Paars is kunstzinnig, oranje straalt levenslust uit, en groen belichaamt het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd geschikt, maar kijk uit met het combineren met de additionele kleur. Ditzelfde valt vaak niet effectief uit. De supplementaire kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is dit ook een kwestie van smaak.
Uw bedrijf logo Afstemmen voor de Feestdagen
Uw bedrijfslogo in kerstkleuren of met een achtergrondje van kronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een nationale feestdag: het kan allemaal. Het is een aanvullende manier om te communiceren met uw bezoekers en sales leads. Voor een bakker logo zou u bijvoorbeeld met pasen een mandje met wat eieren en brood kunnen doen voor de verandering.
Variëren op Uw Beeldmerk
Het voordeel van een simpel bedrijf logo is dat er goed mee te variëren valt. Google wisselt herhaaldelijk met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor ieder feest past Google zijn bedrijf logo aan, terwijl het embleem – door de simpelheid – nog steeds representatief is. Apple kan ook zonder risico de tinten van zijn bedrijfslogo aanpassen. Het blijft te herkennen.