Prachtig Uitzendbureau Logo voor Uw Bedrijf

Prachtig Uitzendbureau Logo voor Uw Bedrijf

Een eyecather als uitzendbureau logo zorgt ervoor dat uw doelgroep even stilstaat om uw logo te bekijken. De effectiviteit moet dus groot zijn. Niet alleen nu maar ook over 10, 20 of 30 jaar. Het is namelijk geen aanrader om uw logo om de zoveel tijd te veranderen.

prijzen_knop          bestel_knop

Er zijn nog een aantal eisen die aan een goede logo worden gesteld. Allereerst is het belangrijk om uw logo simpel te houden. Dit zorgt ervoor dat er geen verwarring ontstaat onder de (potentiële) klanten. Daarnaast is het van belang dat uw logo gemakkelijk herkenbaar is en dat het goed te onthouden is. Een logo heeft namelijk alles te maken met de naamsbekendheid van uw uitzendbureau.

Uitzendbureau Logo voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar uitzendbureau logo voorbeelden!

uitzendbureau logos uitzendbureau logo uitzendbureau logo inspiratie

logo uitzendbureau voorbeeldLogo Uitzendbureaulogo uitzendbureaus

Bovendien is het belangrijk dat uw logo goed leesbaar is. Dit geldt voor het logo in kleur maar ook wanneer het logo in zwart-wit uitvoering wordt geprint. Een logo moet u ook onderscheiden van uw concurrenten. Bovendien is het belangrijk dat uw logo passend is bij uw bedrijf. Uw logo moet de juiste sfeer overbrengen naar de klanten.

De logo’s van uitzendbureau’s hebben vaak een aantal elementen overeen. De meest voorkomende elementen zijn de volgende:

  • Simpel
  • Blauw
  • Strak
  • Tekst bij logo

Wilt u deze elementen gebruiken in uw eigen logo? Probeer dat dan zo origineel mogelijk te doen. Wilt u deze elementen niet gebruiken? Zorg er dan voor dat het nog wel duidelijk is om wat voor bureau het logo gaat.

Onze grafische ontwerpers staan voor u klaar om het ontwerpen van een logo voor u over te nemen. Aan de hand van uw wensen, ontwerpen onze ontwerpers een origineel uitzendbureau logo voor u.

U heeft de keuze uit een aantal pakketten. We hebben de mogelijkheden op een rijtje gezet.

  • Basispakket
  • Luxe pakket
  • VIP pakket
  • VIP Extra Snel
  • VIP 3
  • VIP 5

prijzen_knop          bestel_knop

Trucs voor het Creëeren van Uw Uitzendbureau Logo

Zichtbaarheid op Slimme telefoons en Tablets

Sinds 2 jaar arriveren de meeste websitebezoekers uw site binnen geleid door een telefoontoestel of een ipad. Niet alleen moet uw gehele site responsive zijn, zodat de inhoud zich corrigeert aan het ontwerp van het toestel, ook uw uitzendbureau logo moet goed te aanschouwen zijn op een minder groot device. Als personen er een vergrootglas bij moeten halen om de bewoording op uw logote lezen dan roept dat natuurlijk irritatie op.

Variëren op Uw Uitzendbureau Logo

Het voordeel van een doorsnee logo is dat er goed mee te variëren valt. Google veranderd telkens met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor ieder feestje past Google zijn bedrijfslogo aan, hoewel het bedrijf logo – door de soberheid – nog steedskenmerkendis. Apple kan ook zonder hindernissen de tinten van zijn beeldmerk afstemmen. Het blijft te herkennen.

3 Basissoorten Bedrijfslogos

Groepering van Afbeeldingen en Woorden of Formulering

MacDonalds utiliseert een gelijke kleuren als Shell. Een hoge gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een symbolische definiëring van een topless meermin in een kring, met in een buitencirkel de naam en het merk: Starbucks Coffee.

Beeldige Beeldmerken en Tekens

En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gehapt is? Dat betekent: “De machthebber van ditzelfde apparaat is een creatief iemand, die niet op een tientje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel werkelijk te ontwikkelen met een computer of een telefoon? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Dermate zijn het embleem, de naam en het artikel al gekoppeld.

Een beeldmerk wat alleen uit een icoon bestaat, is als het bedrijf logo van een product. Ditzelfde kan onalledaags uitdrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de snelweg behelst: “Hiermee kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het embleem zijn al deze bewoording overbodig geworden.

Hoewel er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we elk van deze beeldmerken in een van onderste categorieën neerzetten.

Woordlogos

Niet voor niks is typografie een geliefde specialisatie bij grafisch ontwerpers. Een befaamd voorbeeld is het embleem van Google. Dit is de naam van het onderneming in een bepaald lettertype, maar veelvoudig in extra kleuren en met allerhande achtergronden.

Woordlogos bestaan dikwijls enkel uit de bedrijfsnaam van het artikel. Sporadisch staat er ook nog een leus bij. Weinig inspirerend en slaapverwekkend? Daarentegen: er zijn honderden klasses lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten exploderen.

prijzen_knop          bestel_knop

Uw Beeldmerk Bijwerken

Uw merk wijzigt, en uw bedrijf logo vervormt mee. Gewoon doen! Uw bedrijfslogo presenteert uw artikel!

Fundament voor Uw Huisstijl

Een logo moet zo geconstrueerd worden dat het als basis kan dienen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en eenheid in al uw mededelingen met uw klanten en potentiële klanten. Dus in uw nieuwsbrieven en prijsopgaves, maar ook in uw advertenties, uw websites en op uw folders. Ditzelfde maakt de professionele uitstraling van uw product in belangrijke mate. Het beeldmerk is bepalend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee onder het bedenken van uw logo uitzendbureau.

Welke Tinten in uw Logo?

Kleur hoeft niet in een bedrijfslogo. Een embleem kan heel goed alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om ditzelfde bedrijfslogo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende tinten in een beeldmerk zijn de oorspronkelijke kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op hoge afstand hiervan arriveren de minder bekende tinten. Dit zijn de tinten die gemengd zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengevoegd worden. Wijk als enige in zeldzame gevallen van ditzelfde stappenplan af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!

Geel

Geel is een fleurige, vrolijke kleur. Heel gepast voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige dienstverleners die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond komt. Er gaat een uitdrukkelijke agressie van uit, dus pas ditzelfde secuur toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al 100 jaar met plenty enthousiasme!

Blauw

Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijven. Mix blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Minder bekende kleuren

Paars is artistiek, oranje straalt levensvreugde uit, en groen stapt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd geschikt, maar kijk uit met het combineren met de bijgevoegde kleur. Dit valt herhaaldelijk niet kwalitatief uit. De bijkomende kleur is de primaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Vanzelfsprekend is dit ook een kwestie van smaak.

Een uitzendbureau logo is ongebruikelijk important. In één oogopslag moeten consumenten van uw site en uw Facebook page kunnen bewonderen waar uw handelsbedrijf voor staat. Een gepast bedrijf logo laat ditzelfde zien en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw artikel. Maar wat is nu doorslaggevend bij het startbestand van een bedrijfslogo?

Niet Als enige voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze frequent aanschouwen door het bedrijfslogo van dat bedrijf waarneembaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het bedrijf logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten zien wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.

Een sterk handelsmerk heeft een sterk bedrijf logo. Dat geldt voor aanzienlijke merken, maar dat geldt net zo effectief voor minder bekende merken. Zorg dat personen zich ook met uw artikel kunnen identificeren!

Relevantie van het Perfecte Lettertype

Zo is er een lettertype voor ieder artikel. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw individueel, buitengewone lettertype laten construeren!

prijzen_knop          bestel_knop