Prijzen & Pakketten

Snelle navigatie:

Logo bestellen

Bekijk Logo Voorbeelden

21 Logo Tips

Alles weten over ons

Referenties van tevreden klanten

Contact opnemen

 

Wilt u een professioneel logo voor een aantrekkelijke prijs? U bent hier op de juiste plek. Bij 15 Euro Logo’s kiest u voor een origineel en goedkoop logo. Onze designers hebben jarenlange ervaring met het ontwerp van logo’s. Ze maken snel een prachtig logo voor u.

Een handgemaakt logo voor een aantrekkelijke prijs

Wij werken voor verschillende branches. Elk logo wordt met de hand gemaakt en is volkomen uniek. Vertel ons aan welke eisen het logo moet voldoen en welke wensen u heeft. Aan de hand daarvan maken onze designers een logo dat aan al uw verwachtingen voldoet. Het logo laat de kracht van uw bedrijf zien en is bovendien heel goedkoop. U geniet van al deze voordelen bij 15 Euro Logo’s.

Hieronder staan de verschillende pakketten die u kunt kiezen om uw unieke logo tot stand te laten komen.

    • hot
      VIP 5
    • 165 Euro
    • .JPG + .PNG + .PSD of .EPS (vector)
    • Geschikt voor ALLE soorten drukwerk zoals: auto
    • Uniek & handgemaakt
    • Excl. BTW
    • Binnen 3 werkdagen
    • Full copyright
    • Onbeperkte wijzigingen
    • Keuze uit 5 logos
    • VIP 3
    • 115 Euro
    • .JPG + .PNG + .PSD of .EPS (vector)
    • Geschikt voor ALLE soorten drukwerk zoals: auto
    • Uniek & handgemaakt
    • Excl. BTW
    • Binnen 3 werkdagen
    • Full copyright
    • Onbeperkte wijzigingen
    • Keuze uit 3 logos
    • pro
      VIP Snel
    • 80 Euro
    • .JPG + .PNG + .PSD of .EPS (vector)
    • Geschikt voor ALLE soorten drukwerk zoals: auto
    • Uniek & handgemaakt
    • Excl. BTW
    • Binnen 1 werkdag
    • Full copyright
    • Onbeperkte wijzigingen
    • Keuze uit 2 logos
    • Luxe
    • 35 Euro
    • .JPG + .PNG
    • Geschikt voor op de website
    • Uniek & handgemaakt
    • Excl. BTW
    • Binnen 5 werkdagen
    • Full copyright
    • Max. 2 wijzigingen
    • 1 logo
    • Basis
    • 15 Euro
    • .JPG
    • Geschikt voor op de website
    • Uniek & handgemaakt
    • Excl. BTW
    • Binnen 7 werkdagen
    • Full copyright
    • Geen wijzigingen
    • 1 logo

Uitleg Prijzentabel

JPG + PNG + PSD of EPS bestanden

.JPG is het bestandsformaat waarin u het logo ontvangt. JPG is een bestandsformaat dat veel gebruikt wordt om foto’s weer te geven op het internet. Er zijn verschillende manieren om een JPG bestand te comprimeren (samen te persen) om het bestand te verkleinen. Hoe hoger de compressie, hoe lager de beeldkwaliteit. Bij foto’s valt het kwaliteitsverlies niet zo op, maar bij lijnen, grafieken of letters wel. Het ligt eraan met welke kwaliteit de afbeelding is opgeslagen.

Een nadeel van JPG is ook dat er geen mogelijkheid is om een deel van de afbeelding transparant te maken.

ButtonGereed

.PNG formaat logo heeft een transparante achtergrond. PNG wordt vaak uitgesproken als ping. Dit bestandsformaat gebruikt compressie, maar zonder dat het beeldkwaliteit minder wordt. PNG ondersteunt maximaal 256 kleuren. In vergelijking tot JPG is de bestandsgrootte van PNG 2 of 4  keer zo groot.

.PSD bestanden zijn geschikt voor photoshop. Hier kunt u het logo inladen om het te bewerken. U kunt bijvoorbeeld de kleuren of achtergrond wijzigen. In het bestand kunnen verschillende lagen worden opgeslagen. PSD bestanden zijn beperkt tot een breedte van 30.000 pixels en een hoogte van 30.000 pixels. Dit bestandsformaat wordt ondersteund door bijna alle andere fotobewerkingsprogramma’s.

.EPS (ook vector genoemd) is een ‘oneindig’ te vergroten bestand. Met dit bestand kunt u het logo gebruiken voor groot drukwerk, zoals grote banners, posters, belettering van auto’s en gebouwen, etc. EPs staat voor Encapsulated PostScript. Het is grafisch bestandformaat in de taal PostScript. Door EPS is het makkelijk om afbeeldingen van het éné programma naar het andere programma te kopiëren en te plakken.

300 DPI kwaliteit
DPI staat voor de dichtheid van de pixels. Dit betekend dat het geschikt is om te printen of te laten drukken.

LET WEL OP!
een 300 DPI bestand als JPG is alleen geschikt voor klein drukwerk zoals een visitekaartje. Wilt u ook folders, flyers, posters, of andere grotere materialen gebruiken om het logo op te printen? Dan moet u een 300 DPI kwaliteit hebben in combinatie met een vector bestand (PSD of EPS) welke u ontvangt wanneer u kiest voor het VIP pakket.

Uniek & handgemaakt
Wij ontwikkelen alle logo’s met de hand en de computer. 100% uniek en aangepast op uw wensen.

Levertijd
Ons team is elke dag druk bezig met het ontwikkelen van logo’s. Om die reden kunnen wij binnen 1, 3 of 7 werkdagen uw logo al gereed hebben!

Wijzigingen
Afhankelijk van het pakket dat u kiest kunt u het logo naar ons terug mailen met op- en aanmerkingen daarbij. In het VIP pakket passen wij het logo net zo vaak aan totdat u tevreden bent. Een wijziging doorvoeren duurt tussen 1 en 3 werkdagen.

Aantal logo’s
Het aantal logo concepten bepaald hoeveel logo’s u in eerste instantie ontvangt om uit te kiezen.

  • In het Basis, Luxe, VIP pakket ontvangt u 1 logo.
  • In het VIP Extra Snel ontvangt u 2 logo’s.
  • In het VIP 3 pakket ontvangt u 3 logo’s.
  • Het VIP 5 pakket voorziet u zelfs van 5 logo’s.

Typografisch logo of beeldmerk logo

Er zijn 3 soorten logo’s

  • 1. Typografisch logo (ook wel beeldmerk logo genoemd): Alleen letters
  • 2. Beeldmerk logo: Vorm, symbool of een icoon
  • 3. Gecombineerd logo: Combinatie van een beeldmerk logo en een typografisch logo.

1. Typografisch logo

Wilt u een typografisch logo? Let er dan op dat het lettertype wat u kies van groot belang is. Als u logo uit veelvoorkomende woorden bestaat, heeft u alle ruimte om creatief met het lettertype te zijn. Het publiek zal de woorden snel herkennen en makkelijk lezen wat er staat.

Uw bedrijfsnaam is bijvoorbeeld De Kinderdagverblijf Ezeltje Prik:

Gebruik bij weinig voorkomende woorden een eenvoudig lettertype, bijvoorbeeld Oderzo:

Het gebruik van meer dan 2 lettertypes is over af te raden, omdat dit al snel te druk wordt. Wees ook voorzichtig met de hoeveelheid kleuren. Te veel kleuren zijn af te raden. In enkele gevallen werkt het, zoals bij het logo van Ebay bijvoorbeeld.

Een aantal lettertypes zijn zeer populair voor logo’s:

  • Agency FB
  • Tahoma
  • Eras
  • Gill Sans Ultra Bold
  • Impact
  • Century Gothic

2.  Beeldmerk logo

Kent uw doelgroep uw bedrijf al? Dan is een beeldmerk misschien iets voor u. Nike heeft bijvoorbeeld een beeldmerk logo, terwijl Nike vroeger een gecombineerd logo had. Omdat iedereen zo bekend is met de icoon van dit merk hoeft het woord ‘Nike’ niet meer in het logo te staan. Belangrijk is dat uw beeldmerk origineel is en laat zien waar uw dienst of product voor zien.

3.   Gecombineerd logo

Een gecombineerd logo is aan te raden wanneer de naam van uw bedrijf niets over uw product of dienst vertelt. Door de combinatie van woord en beeld kunt u duidelijk maken wat het product of dienst is wat u levert en waar uw bedrijf voor staat.

De invloed van kleuren

Rood

Rood is de kleur van de passie. Rood wordt ook geassocieerd met honger. De grootste fastfoodketens ter wereld gebruiken daarom rood in hun logo’s zoals Burger King, KFC en Domino’s Pizza.

Blauw

Als er aan mensen wordt gevraagd wat hun favoriete kleur is, zullen de meeste ‘blauw’ antwoorden. Blauw is een kleur die rustig maakt en vertrouwen op wekt. Veel banken en financiële diensten hebben daarom blauw in hun logo. Denk maar eens aan ING, Rabobank, en Pay Pal.

Groen

Groen is de kleur van de natuur, gezondheid, kracht en rust. Gebruik groen als uw producten of diensten op het gebied van natuur of gezondheid aanbiedt of als u een milieuvriendelijke bedrijf heeft.

Paars

Paars wordt van oudsher geassocieerd met rijkdom en luxe. De kleur paars was vroeger namelijk erg duur om te maken. Alleen de allerrijksten konden zich paarse kleding veroorloven. Het is ook de kleur van creativiteit. Uit onderzoek blijkt overigens dat mannen vaak een hekel hebben aan de kleur paars. Paars wordt daarom vrij weinig gebruikt voor logo’s

Oranje

Veel sportclubs maken gebruik van oranje voor hun logo. Oranje is een actieve en optimistische kleur. Oranje is natuurlijk ook de kleur van Nederland en wordt geassocieerd met nationalisme.

Roze

Roze is romantisch en vrouwelijk. Het wordt vaak gebruikt door merken die zich richten op vrouwen en jonge meisjes. Roze spreekt mannen niet of nauwelijks aan.

Geel

Geel trekt de aandacht het meest van alle kleuren. Het is aan de éne kant de kleur van het optimisme (zonlicht) en aan de andere kant de kleur van de waarschuwing. Wespen zijn bijvoorbeeld geel om te laten zien dat ze gevaarlijk zijn. Geel is ook een kleur die mensen aan zet om iets te doen, zoals iets kopen.

Zwart

Zwart is een lastige kleur. Zwart is de kleur van rouw, maar het wordt ook geassocieerd met autoriteit, elegantie en durf.

Wit

Wit is de kleur van puurheid, hygiëne, veiligheid en eenvoud. Het wordt ook in verband gebracht met een onbeschreven blad en dus creativiteit. Wit is vaak de achtergrondkleur van logo’s.
Heeft u er ook wel eens gedacht om een andere achtergrond kleur te nemen en de witte letters en/ of een wit symbool te gebruiken. Dat doet Hema bijvoorbeeld. Ook in de logo’s onder andere Starbucks, Coca Cola en BMW wordt er effectief gebruik gemaakt van wit.

Lage logo prijzen en nog veel meer voordelen

Wilt u graag een prachtig logo, maar wel voor een lage prijs? Onze designers ontwerpen een geheel uniek logo gebaseerd op uw wensen. De pakketten bij 15 Euro Logo’s zijn heel voordelig. Bij ons geniet u bovendien van deze voordelen:

  • De keuze uit maar liefst 6 verschillende pakketten
  • Ontwerpers met veel ervaring
  • Vriendelijke medewerkers
  • Een handgemaakt en uniek logo vanaf 15 euro
  • Snelle service

Hoe een logo bestellen?

Bij 15 euro logo’s bestelt u gemakkelijk uw eigen unieke logo in 7 stappen:

  • Stap 1: Klik bij een pakket op logo bestellen.
  • Stap 2: Kies het gewenste pakket.
  • Stap 3: Voer uw gegevens in. Leg daarnaast uit wat uw bedrijf doet, welke kleuren u in uw logo wilt (optioneel), welke slogan er in het logo moet komen (optioneel) en wat de stijl van het logo moet worden (optioneel).
  • Stap 4: Kies daarnaast of u alleen een afbeelding, een afbeelding + tekst, alleen tekst of een redesign bestaand logo wenst. Weet u niet hoe uw logo eruit moet komen te zien? Kies dan voor geen idee.
  • Stap 5: Geef aan of uw verdere wensen of opmerkingen heeft met betrekking tot uw logo.
  • Stap 6: Heeft u zelf een voorbeeld of inspiratie bestand gemaakt? Of wilt u uw logo laten redesignen? Upload het desbetreffende bestand op.
  • Stap 7: Klik op logo(‘s) bestellen

Uw logo opdracht wordt verstuurd en opgepakt door onze designers!

*Werkt het formulier niet? Neem dan contact op via het contactformulier.

Veelgestelde vragen

Welk pakket heb ik nodig om briefpapier, folders en flyers te bedrukken?
Hiervoor heeft u de .psd of .eps bestanden nodig uit het VIP pakket.

Welk pakket heb ik nodig om mijn auto te bedrukken?
De .psd of .eps bestanden uit het VIP pakket zijn hiervoor nodig.

Wat ik nodig om kleding te laten bedrukken?
Hiervoor heeft u de .psd of .eps bestanden nodig uit het VIP pakket.

Wat als mijn logo niet voldoet aan mijn verwachtingen?
Afhankelijk van het pakket dat u gekozen heeft, passen wij het logo aan totdat het geheel naar wens is.

Wanneer moet ik betalen?
U betaald het logo altijd achteraf, na ontvangst van het logo. Bij het basis pakket zijn geen wijzigingen inbegrepen. Daarom ontvangt u de factuur en het logo tegelijkertijd. Bij de overige pakketten ontvangt u de factuur na goedkeuring van het logo of wanneer wij 30 dagen geen communicatie van u ontvangen over het logo. Let op dat het plaatsen van een bestelling u altijd verplicht tot een betaling.