Personal Training logo? Logo Personal Trainer? Vanaf 15 Euro!

Personal Training logo? Logo Personal Trainer? Vanaf 15 Euro!

Bent u personal trainer en zoekt u een geschikt en origineel personal training logo voor uw bedrijf? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zorgen ervoor dat u een logo ontvangt die aansluit op uw wensen en eisen.

prijzen_knop          bestel_knop

Uw logo is het gezicht naar de buitenwereld toe. Het is daarom belangrijk dat u een simpel en duidelijk personal training logo ontwikkeld. Wanneer mensen uw logo en daardoor uw bedrijf onthouden en herkennen is het doel van uw logo geslaagd.

Om er voor te zorgen dat (potentiële) klanten uw bedrijf zullen herkennen, moet het logo personal training aan een aantal voorwaarden voldoen. Het is bijvoorbeeld van belang dat uw logo effectief is. U logo moet momenteel maar ook over 20, 30 of 40 jaar indruk maken.

Naast effectiviteit is duidelijkheid belangrijk. U logo moet geen verwarring oproepen. Het is daarom belangrijk dat uw logo simpel is. Uw personal training logo moet ook goed leesbaar zijn. Dit geldt zowel in kleur als in zwart-wit uitvoering.

Bovendien is het belangrijk dat het logo personal training bij uw bedrijf past. Door middel van uw logo laat u de sfeer van uw bedrijf zien. Doordat het logo specifiek bij uw bedrijf past, zorgt het ervoor dat u onderscheidend bent van uw concurrenten. Dat is belangrijk om naamsbekendheid op te bouwen.

Logo voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar personal training logo voorbeelden!

logo personal trainer   Personal trainer logo  logo personal training

personal training logopersonal trainer inspiratievoorbeeld personal training logo

Logo personal training hebben over het algemeen een aantal veelvoorkomende elementen. Dit zijn namelijk de volgende:

  • Een halter
  • Silhouet van een fit persoon
  • Cirkels

Het is belangrijk om uw logo te laten onderscheiden van uw concurrenten. Wilt u de veelvoorkomende elementen graag in uw logo verwerken, doe dat dan op een originele manier. Wilt u de veelvoorkomende elementen niet gebruiken? Zorg er dan voor dat mensen nog wel herkennen dat het om een personal training logo gaat.

prijzen_knop          bestel_knop

Trucs voor het Ontwikkelen van Uw Personal Trainer Logo

Geel

Geel is een vrolijke, joviale kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige bedrijven die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Niet Alleen voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze frequent observeren door het bedrijfslogo van dat bedrijf waarneembaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk bedrijfslogo. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo gepast voor minder grote merken. Zorg dat mensen zich ook met uw product kunnen identificeren!

3 Basissoorten Beeldmerken

Symbolische personal training logos Plus Afbeeldingen

En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gegeten is? Dat omvat: “De eigenaar van ditzelfde toestel is een kunstenaar, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te maken met een notebook of een telefoontoestel? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het bedrijf logo, de bedrijfsnaam en het bedrijf al verweven.

Een embleem wat enkel uit een pictogram bestaat, is als het bedrijfslogo van een handelsmerk. Ditzelfde kan ongewoon nadrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de autoweg omvat: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het beeldmerk zijn al deze teksten nodeloos geworden.

Hoewel er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we alle van deze bedrijfslogos in een van onderstaande categorieën plaatsen.

Groepering van Illustraties en Tekst of Woorden

MacDonalds hanteert identieke kleuren als Shell. Een grote gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een metaforische editie van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het merk: Starbucks Coffee.

Woordlogos

Niet voor niks is typografie een populaire toespitsing onder grafisch makers. Een gevierd voorbeeld is het bedrijfslogo van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het artikel in een stabiel lettertype, maar frequent in andere tinten en met gevarieerde achtergronden.

Woordlogos bestaan herhaaldelijk slechts uit de naam van het product. Weleens komt er ook nog een tagline onder. Doorsnee en slaapverwekkend? Integendeel: er zijn tienduizenden klasses lettertypen die uw bedrijfslogo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten ploffen.

Wel of Geen Personal Trainer Logo met een Slagzin?

Een bruikbare leus is platina waard. Het is als een magische tactiek die bezoekers scoort: een goede schrijver is zijn geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze kreet ook op het bedrijfslogo? Denk er uitstekend over na waar u het bedrijf logo voor wilt gebruiken. De slagzin mag natuurlijk op het bedrijf logo als het utiliseert wordt voor uw site, brochures, adWords en Facebook advertenties.

prijzen_knop          bestel_knop

Duidelijk waarneembaar op Samsungs en Tablets

Starbucks heeft zo’n complex bedrijfslogo met plenty detail. Ditzelfde hebben ze geklaard door verschillende vertakkingen van hun bedrijf logo te maken met steeds minder detail voor de minder grote schermen. Dit werkt. Google heeft het uit de wereld verholpen door in plaats van de volmaakte bedrijfsnaam als enige de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..

Een embleem is ongewoon important. In één blik moeten klanten van uw website en uw Facebook pagina kunnen bewonderen waar uw organisatie voor treedt. Een passend bedrijf logo laat dit bekijken en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw bedrijf. Maar wat is nu doorslaggevend onder het creëren van een beeldmerk?

Welke Tinten in uw Personal Training Logo?

Kleur hoeft niet in een bedrijf logo. Een logo kan heel passend uitsluitend in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om dit beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige tinten in een bedrijf logo zijn de oorspronkelijke tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op belangrijke afstand hiervan verschijnen de secundaire kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemengd zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengevoegd worden. Wijk enkel in uitzonderingsgevallen van ditzelfde model af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een nadrukkelijke gewelddadigheid van uit, dus pas ditzelfde grondig toe. Bij bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al honderd jaar met veel succes!

Blauw

Blauw is de meest commerciële kleur, die prima strookt met no-nonsense diensten. Combineer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Variëren op Uw Embleem

Het pluspunt van een simpel bedrijfslogo is dat er volmaakt mee te variëren valt. Google wijzigt doorlopend met de letterkleuren en met verschillende achtergronden. Voor elk feest past Google zijn beeldmerk aan, hoewel het bedrijfslogo – door de eenvoud – nog steeds herkenbaar is. Apple kan ook zonder risico de tinten van zijn beeldmerk bijstellen. Het blijft te herkennen.

Secundaire kleuren

Paars is fantasievol, oranje straalt levenslust uit, en groen weergeeft het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd goed, maar kijk uit met het combineren met de bijkomende kleur. Ditzelfde valt veelvoudig niet volmaakt uit. De supplementaire kleur is de oorspronkelijke kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is dit ook een kwestie van smaak.

Pijler voor Uw Huisstijl

Een embleem moet zo gemaakt worden dat het als hoofdgedachte kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en eenheid in al uw publicaties met uw klanten en prospects. Dus in uw websites en proposities, maar ook in uw advertenties, uw drukwerk en op uw websites. Dit vergroot de integere look en feel van uw organisatie in ruime mate. Het bedrijfslogo is leading in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het bedenken van uw bedrijfslogo.

prijzen_knop          bestel_knop