Opticien Logo | Logo Opticien? Al Vanaf 15 Euro!

Een Opticien Logo – Altijd Uniek

Een Opticien Logo kan enorm veel zeggen over uw onderneming. Het logo moet daarom zorgvuldig samengesteld worden. Bent u opzoek naar een logo als Opticien? U bent dan aan het juiste adres. We zullen een logo voor u ontwerpen dat voldoet aan uw wensen.

prijzen_knop          bestel_knop

Zoals verteld zegt een logo veel over uw onderneming. Het is namelijk het gezicht van de organisatie naar de rest van de wereld. Een onduidelijk logo zou klanten kunnen afschrikken, een passend logo kan klanten juist tot uw onderneming aantrekken.

Omdat uw publiek zo enorm groot is wilt u alles eraan doen die buitenwereld niet af te schrikken. Om een zo passend mogelijk opticien logo te kunnen ontwerpen moet u zich houden aan enkele voorwaarden.

Om een logo effectief te houden is het belangrijk dat u niet alleen denk in het heden. Een logo moet niet te gevoelig zijn dat het na een jaar of drie al uit de mode zou zijn. Wanneer 10 jaar zijn verstreken wilt u niet uw organisatie promoten met een oud logo dat door zijn oude leeftijd het publiek afschrikt.

Wat kunt u wel doen met het logo opticien? Een logo zou bij uw organisatie moeten passen en maak het daarbij uniek. Elke organisatie is uniek en u moet dat ook laten zien in uw logo. Laat zien waar u trots op bent. Laat zien wat u uniek maakt. Zorg dat uw logo niet verdwijnt tussen de concurrentie, laat het opvallen door een uniek logo samen te stellen.

logo opticien voorbeeld Logo opticien logo voorbeeld opticien Opticien Logo uniek opticien logo voorbeeld logo opticien

Logo Opticien kent verschillende kenmerken en eigenschappen die vaak terug komen bij Opticien logos:

  • Veel gebruik van de kleuren blauw en groen;
  • Een oog of bril;
  • Neem bij het logo;
  • Veel gebruik van ronde vormen.

Om u in elke mogelijke situatie te kunnen helpen hebben wij de volgende pakketten samengesteld. Let op, elk pakket is uniek en heeft zijn eigen privileges.

  • Een basispakket, u ontvangt 1 logo binnen 7 werkdagen. Er zijn geen aanpassingsmogelijkheden mogelijk
  • Een luxe-pakket, u ontvang 1 logo binnen 3 werkdagen. U heeft 2 aanpassingsmogelijkheden
  • Een VIP-pakket, u ontvangt 1 logo binnen 3 werkdagen. U heeft onbeperkte wijzigingsmogelijkheden
  • Een VIP Extra Snel pakket, u ontvangt 1 logo binnen 1 werkdag. U heeft onbeperkte aanpassingsmogelijkheden
  • VIP 3 pakket, u ontvangt 3 logo’s binnen 3 werkdagen. De aanpassingsmogelijkheden zijn onbeperkt
  • VIP 5 pakket, u ontvangt 5 logo’s binnen 3 werkdagen. De wijzigingsmogelijkheden zijn onbeperkt

Klik hier om uw eigen opticien logo te bestellen !

prijzen_knop          bestel_knop

Adviezen voor het Schetsen van Uw Beeldmerk

Niet Als enige voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze dikwijls bewonderen door het logo van dat merk waarneembaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het bedrijfslogo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk handelsmerk heeft een sterk bedrijfslogo. Dat geldt voor ruime merken, maar dat geldt net zo bruikbaar voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zich ook met uw handelsmerk kunnen identificeren!

3 Basissoorten Beeldmerken

Woordlogos

Niet voor niks is typografie een geprefereerde toespitsing bij grafisch vormers. Een befaamd voorbeeld is het bedrijf logo van Google. Ditzelfde is de naam van het bedrijf in een consistent lettertype, maar veel voorkomend in extra tinten en met diverse achtergronden.

Woordlogos bestaan veelvoudig enkel uit de bedrijfsnaam van het product. Sporadisch treedt er ook nog een slogan onder. Oninteressant en zonder inspiratie? Integendeel: er zijn rond de duizend soorten lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten ontploffen.

Samenstelling van Icoontjes en Tekst of Woorden

MacDonalds utiliseert identieke tinten als Shell. Een hoge gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld bewerking van een topless zeemeermin in een ringetje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het bedrijf: Starbucks Coffee.

Terwijl er miljoenen logos bestaan, kunnen we alle van deze beeldmerken in een van onderstaande categorieën neerzetten.

Metaforische Logos en Afbeeldingen

Een bedrijfslogo wat slechts uit een pictogram bestaat, is als het bedrijf logo van een artikel. Ditzelfde kan ongewoon uitdrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een tankstation van de Shell”. Door het bedrijf logo zijn al deze teksten overbodig geworden.

En wat te denken van dat appeltje, waar al een deel uit gegeten is? Dat betekent: “De houder van dit device is een creatief iemand, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel in principe te construeren met een laptop of een gsm? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Zozeer zijn het bedrijf logo, de bedrijfsnaam en het merk al verweven.

Een bedrijfslogo is onalledaags doorslaggevend. In één blik moeten gasten van uw website en uw Facebook pagina kunnen bekijken waar uw organisatie voor komt. Een volmaakt logo laat dit observeren en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw bedrijf. Maar wat is nu gewichtig onder het uitdenken van een bedrijf logo?

Geel

Geel is een dartelige, jolige kleur. Heel bruikbaar voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige dienstverleners die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Opvallend op Telefoons en Ipads

Het embleem is nog steeds herkenbaar aangezien het in identieke stijl blijft. Treffender opgemerkt: het is nog steeds hetzelfde logo opticien, maar een aanvullende uitvoering. Daarom is het belangrijk dat al deze bewerking van hetzelfde startbestand bedacht worden.

Uw beeldmerk Afstemmen voor de Feestdagen

Uw embleem in kerstkleuren of met een achtergrondje van kronen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een andere hulpmiddel om te communiceren met uw bezoekers en sales leads.

Welke Tinten in uw Beeldmerk?

Kleur hoeft niet in een embleem. Een opticien logo kan heel geschikt uitsluitend in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om dit bedrijfslogo dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige tinten in een bedrijf logo zijn de primaire tinten. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op aanzienlijke afstand hiervan komen de minder bekende tinten. Dit zijn de kleuren die samengevoegd zijn van de oorspronkelijke tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gecombineerd worden. Wijk slechts in zeldzame gevallen van dit plan af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond staat. Er gaat een ontegenzeggelijke geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde gedetailleerd toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al honderd jaar met plenty voorspoed!

Blauw

Blauw is de meest commerciële kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijven. Koppel blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Belangrijkheid van het Passende Lettertype

Een vol, zwaar lettertype is stoer en ferm. Selecteer dat dus niet voor het logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met sjieke, zwierende letters is hier veel geschikter voor. Heeft u een schadeherstel handelsbedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de woorden half omdraaien en chaotisch gerangschikt zijn.

Bijkomende kleuren

Paars is fantasierijk, oranje straalt levenslust uit, en groen treedt voor het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd uitstekend, maar kijk uit met het samenvoegen met de additionele kleur. Dit valt vaak niet uitstekend uit. De bijgevoegde kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is dit ook een kwestie van smaak.

Variëren op Uw Beeldmerk

Het profijt van een algemeen logo is dat er geschikt mee te variëren valt. Google wisselt herhaaldelijk met de letterkleuren en met verscheidene achtergronden. Voor alle festijn past Google zijn logo aan, hoewel het logo – door de soberheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder hindernissen de tinten van zijn embleem bijstellen. Het blijft tekenend.

Wel of Geen Bedrijf logo met een Slagzin?

Een kloppende kreet is veel geld waard. Het is als een tover strategie die bezoekers scoort: een correcte auteur is zijn geld dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze leus ook op het opticien logo? Denk er goed over na waar u het logo opticien voor wilt gebruiken. De tagline mag logischerwijs op het beeldmerk als het utiliseert wordt voor uw webpagina, pamfletten, adWords en Facebook advertenties.